Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość mariusz280

nie dogrzany silnik

Polecane posty

Gość mariusz280

witam , mam problem ze swoja vectrą 1996r. benzyna 1,6 silnik x16szr przeczytalem co sie dalo i doszedlem do wniosku z postow ze u mnie jest uszkodzony termostat , objawy , jadac w te mrozy do pracy okolo 25km temperatura silnika jest na niebieskim polu nic wiecej sprawdze jeszcze po uruchomieniu silnika czy wraz z praca silnika nagrzewa sie tez przewod gumowy z chlodnicy to jak sugeruja koledzy jest oznaka nie domkniecia termostatu i zgadzam sie z tym to oczywiste Chcialbym sam sobie wymienic termostat a raczej sam wklad wiec prosze o jakies wskazowki w formie zdjecia gdzie znajduje sie ów termostat plus ewentualne narzedzia potrzebne do wymiany. Jesli jest problem ze zdjeciem prosze o krotki zarys czynnosci co i jak zwiazanych z wymiana samodzielna Duga sprawa to prosze mi poradzic czy termostat z tego linku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

jest odpowiedni do tego silnika wegług sprzedajacego i specyfikacji tak że nie wiem dokladnie jesli chodzi o temperature otwarcia termostatu czy to jest 92st bo podobno śa jeszcze na 88st i teraz nie wiem ktory jest odpowiedni co do firmy to ze sluchu ze z nalepszych prosze o pomoc pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bierz ten z linka. 2 lata temu zmieniałem w Viki w tym samym silniku termostat na wahlera i jak dotąd żadnych problemów. Musisz spuścić płyn chłodniczy, zdejmując gruba rure z chłodnicy w połowie jej wysokości, tylko zdejmuj powoli i podstaw coś na płyn chłodniczy, bo będzie nieźle sikać. Następnie musisz zdjąc pokrywe rozrządu i zdaje sie, że pasek rozrządu też. Obudowa rozrządu jest 3 częsciowa, tzn 2 wierzchnie i jedna pod spodem. Trzeba zdjąć duzą wierzchnią i tą pod spodem odchylić jak dobrze pamiętam. Jakoś zrobiłem to nie zdejmując tej pokrywy, gdyż nie wiedziałem wtedy jeszcze jak to się robi. Potem juz tylko odkręcasz termostat, wyjmujesz stary wkład i wkładasz nowy. Potem już analogicznie. Płyn odpowietrza się przez odkręcenie czujnika temperatury tego co podaje temp na deske, aż zacznie wypływac płyn spod niego, zaraz potem zakręcamy. I to by było na tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×