Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Michał_K

Pytanie dotyczące ponawiającego sie błędu EGR.

Recommended Posts

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam taki lekko denerwujący i wyprowadzający mnie z równowagi problem. W grudniu roku pańskiego 2008 zapaliła mi się kontrolka silnika, wydało się, że to zawór egr. Z początku zapalała się sporadycznie, później częściej, aż na sam koniec świeciła prawie cały czas. Różnicy w pracy silnika zbytnio nie było, poza delikatnymi drganiami i falowaniem obrotów, ale nie było to uciążliwe. W grudniu (tj miesiąc temu) przy wymianie rozrządu kolega skasował błąd, ale na niewiele to się zdało. W końcu zakupiłem część firmy Delphi, wymieniłem własnoręcznie i wydawało mi się, że jest już po problemie. Dziś jadąc z pracy kontrolka zapaliła się ponownie. Przyznaję, że nie sprawdziłem jaki to błąd, ale przy kasowaniu na bank był to błąd egr.

Moje pytanie, to czy po wymianie części należy skasować błąd ponownie i czy to może być tego przyczyną. A jeżeli tak, to na logikę biorąc rzecz dlaczego się zapaliła skoro nowy zawór nie powinien generować błędu.

Samochodzik 1997, 1.6 16V

Gdyby ktoś mógł mi to wyjaśnić nie odsyłając do innych tematów, byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

a wszystko podłaczyłes węzyki cienkie nowa uszczelke dałes? nie trzeba kasowac powinien sie sam skasowac przy 30 odpaleniach samochodu jak jest wszystko sprawne,wezyki obadaj co do kolektora ida

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Uszczelka założona została nowa, wężyków żadnych nie odłączałem podczas wymiany. Zawór wymieniony został bezinwazyjnie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wykręcone zostały tylko śruby

samego zaworu. Szczerze mówiąc, po wcześniejszej lekturze i relacjach, że można dużo łaciny z siebie wydobyć podczas wymiany mi o dziwo poszło to wyjątkowo łatwo. 2 dni nie paliło się nic, choć nie zrobiłem dużo, może około 40 km.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po wymianie kasuje się błędy lub czeka aż same przestają dawać znać o sobie oczywiście jeśli wszystko jest już ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...