Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Michał_K

Pytanie dotyczące ponawiającego sie błędu EGR.

Polecane posty

Witam wszystkich forumowiczów.

Mam taki lekko denerwujący i wyprowadzający mnie z równowagi problem. W grudniu roku pańskiego 2008 zapaliła mi się kontrolka silnika, wydało się, że to zawór egr. Z początku zapalała się sporadycznie, później częściej, aż na sam koniec świeciła prawie cały czas. Różnicy w pracy silnika zbytnio nie było, poza delikatnymi drganiami i falowaniem obrotów, ale nie było to uciążliwe. W grudniu (tj miesiąc temu) przy wymianie rozrządu kolega skasował błąd, ale na niewiele to się zdało. W końcu zakupiłem część firmy Delphi, wymieniłem własnoręcznie i wydawało mi się, że jest już po problemie. Dziś jadąc z pracy kontrolka zapaliła się ponownie. Przyznaję, że nie sprawdziłem jaki to błąd, ale przy kasowaniu na bank był to błąd egr.

Moje pytanie, to czy po wymianie części należy skasować błąd ponownie i czy to może być tego przyczyną. A jeżeli tak, to na logikę biorąc rzecz dlaczego się zapaliła skoro nowy zawór nie powinien generować błędu.

Samochodzik 1997, 1.6 16V

Gdyby ktoś mógł mi to wyjaśnić nie odsyłając do innych tematów, byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

a wszystko podłaczyłes węzyki cienkie nowa uszczelke dałes? nie trzeba kasowac powinien sie sam skasowac przy 30 odpaleniach samochodu jak jest wszystko sprawne,wezyki obadaj co do kolektora ida

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Uszczelka założona została nowa, wężyków żadnych nie odłączałem podczas wymiany. Zawór wymieniony został bezinwazyjnie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> wykręcone zostały tylko śruby

samego zaworu. Szczerze mówiąc, po wcześniejszej lekturze i relacjach, że można dużo łaciny z siebie wydobyć podczas wymiany mi o dziwo poszło to wyjątkowo łatwo. 2 dni nie paliło się nic, choć nie zrobiłem dużo, może około 40 km.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Po wymianie kasuje się błędy lub czeka aż same przestają dawać znać o sobie oczywiście jeśli wszystko jest już ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×