Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Maniak

Problem z Vetra B 2.2 DTI

Polecane posty

Gość Maniak

Witam Jestem tu nowy wiem że może na forum już gdzieś taki temat był ale mam straszny mętlik w głowie.

Więc tak jestem od kilku miesięcy posiadaczem Vectry B 2.2 DTI 2000 r. Gdy przyszły mrozy byłem zmuszony wymienić akumulator, przy większych mrozach kręcił trochę dłużej ale odpalał jak nie za pierwszym to za drugim.Trzy dni temu podczas jazy trochę szarpało ale zaraz było dobrze wjechałem do garażu rano plyndz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> auto odpala na dotyk ale za chwile gaśnie kopci (na biało ) wymieniłem olej filtr paliwa powietrza, jakoś odpalił cały dzień było dobrze postał 7 godzin i du** próbowałem go odpalić z 6 razy i nic odpalał niskie obroty i gasł. przyszedłem za 20 min odpalił pedał w podłogę jakoś z trudnościami odpalił dojechałem do domu dziś rano znowu ;/ i nie wiem co robić

Troszkę poprawiłem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Maniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego to co napisałeś to masło maślane

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Używaj proszę znaków interpunkcyjnych.

Te objawy o których piszesz mogą świadczyć o kończących się świecach. Poczytaj trochę w dziale diesel to sam dość szybko będziesz mógł sobie odpowiedzieć na wiele pytań

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tu bedzie raczej cos z ukladem paliwowym gdzies laopie nieszczelnosc i sie przypowietrza sprawdz czy obudowa filtra jest sucha i wezyki nadmiarowe(przelewy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goomezz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po pierwsze sprawdz uklad paliwowy po drugie swiece i moze byc tez problem z brudnym ukladem paliwoym i wtryskami mialem podobnie wlalem srodku na przeczyszczenie ukladu i bylo oki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniak

Może jakieś wskazówki jak co zrobić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość goomezz

najlatwiej jest kupic plyn do czyszczenia wtryskow ten srodek odrazu czysci caly uklad paliwowy po prostu rozpuszcza caly brud a jak dlugo ci swiece grzeja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

odnosnie czego potrzebujesz wskazowek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniak

jakieś wskazówki co mi pomoże w odnalezieniu usterki. Takie pytanie mam czy to może być związane z elektozaworami podciśnienia ?? bo z tego co pamiętam to dziwnie brzęczały .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArturL

Zachowuje się tak, jakby się zapowietrzał albo ..... jakby zamrazło paliwo lub zapchany filtr powietrza i / lub filtr paliwa. Szczegóły w wyszukiwarce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli brzęczą to znaczy że działają i to na pewno nie ma wpływu na odpalenie.

1. Sprawdź a najlepiej wymień świece.

2. Przydało by się wgrać nowy soft.

3. Rozumiem że po dłuższym postoju niezależnie od temp. problem z odpaleniem?

Jeśli tak to zapowietrza się układ paliwowy (obudowa filtra - mało prawdopodobne, przelewy - na pewno, trawersy)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniak

Ogólnie problem sie pojawił kilka dni temu przedtem palił normalnie może trochę dłużej rozrusznikiem kręcił ale odpalał i wszystko było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wychodzi na to że dzieje się to po dłuższym postoju. Może od tych mrozów rozszczelniły się przelewy i zapowitrza się układ. Poczytaj na forum o problemach z odpalaniem diesla. Zostaw go na noc z tyłem w górze i sprawdż czy jest różnica.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniak

Ok zrobie tak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeszcze dodam że jak wciskam pedał gazu to włącza sie kontrolka silnika gaśnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Najpierw podepnij się pod komputer (opcom albo tech), przy okazji będziesz wiedział jaką masz wersję softu...

Przygasanie kontrolki po przegazowaniu silnika - najprawdopodobniej podciśnienia.

Napisałeś, że wymieniałeś filtr paliwa, mam nadzieję, że wraz z uszczelkami (są dwie)? Jak znam życie to nawet nie odpowietrzałeś układu paliwowego... Tutaj też jest przyczyna problemów z odpalaniem po czasie, nawet po godzinie, bo paliwo cofa się z pompy. Zdejmij jeszcze raz dekiel od filtra paliwa, jeśli poziom jest obniżony (będzie na przykład w połowie lub niżej) to musisz skręcić dokładnie wieczko filtra, popraw przedtem uszczelkę bo może się źle ułożyła) i odpowietrz układ pompy. Nie rób tego na mrozie, poproś drugą osobę o pomoc. Zdejmij wąż z IC, który idzie do kolektora ssącego, jeden siedzi w samochodzie i kręci rozrusznikiem a drugi psika w ten wąż (dolot) plakiem. Jak silnik zaskoczy i zacznie pracować równo zakładasz wąż na swoje miejsce.

Trzeba też sprawdzić przelewy i trójniki czyli powrót do pompy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Maniak

Tak Więc przyczyną jest zapowetrzony układ paliwowy. kumpel odpowietrzył i zobaczymy co będzie rano .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×