Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Maniak

Problem z Vetra B 2.2 DTI

Recommended Posts

Guest Maniak

Witam Jestem tu nowy wiem że może na forum już gdzieś taki temat był ale mam straszny mętlik w głowie.

Więc tak jestem od kilku miesięcy posiadaczem Vectry B 2.2 DTI 2000 r. Gdy przyszły mrozy byłem zmuszony wymienić akumulator, przy większych mrozach kręcił trochę dłużej ale odpalał jak nie za pierwszym to za drugim.Trzy dni temu podczas jazy trochę szarpało ale zaraz było dobrze wjechałem do garażu rano plyndz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> auto odpala na dotyk ale za chwile gaśnie kopci (na biało ) wymieniłem olej filtr paliwa powietrza, jakoś odpalił cały dzień było dobrze postał 7 godzin i du** próbowałem go odpalić z 6 razy i nic odpalał niskie obroty i gasł. przyszedłem za 20 min odpalił pedał w podłogę jakoś z trudnościami odpalił dojechałem do domu dziś rano znowu ;/ i nie wiem co robić

Troszkę poprawiłem

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edited by Maniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolego to co napisałeś to masło maślane

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> Używaj proszę znaków interpunkcyjnych.

Te objawy o których piszesz mogą świadczyć o kończących się świecach. Poczytaj trochę w dziale diesel to sam dość szybko będziesz mógł sobie odpowiedzieć na wiele pytań

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu bedzie raczej cos z ukladem paliwowym gdzies laopie nieszczelnosc i sie przypowietrza sprawdz czy obudowa filtra jest sucha i wezyki nadmiarowe(przelewy)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest goomezz

Please login or register to see this quote.

po pierwsze sprawdz uklad paliwowy po drugie swiece i moze byc tez problem z brudnym ukladem paliwoym i wtryskami mialem podobnie wlalem srodku na przeczyszczenie ukladu i bylo oki

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maniak

Może jakieś wskazówki jak co zrobić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest goomezz

najlatwiej jest kupic plyn do czyszczenia wtryskow ten srodek odrazu czysci caly uklad paliwowy po prostu rozpuszcza caly brud a jak dlugo ci swiece grzeja

Share this post


Link to post
Share on other sites

odnosnie czego potrzebujesz wskazowek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maniak

jakieś wskazówki co mi pomoże w odnalezieniu usterki. Takie pytanie mam czy to może być związane z elektozaworami podciśnienia ?? bo z tego co pamiętam to dziwnie brzęczały .

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ArturL

Zachowuje się tak, jakby się zapowietrzał albo ..... jakby zamrazło paliwo lub zapchany filtr powietrza i / lub filtr paliwa. Szczegóły w wyszukiwarce.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli brzęczą to znaczy że działają i to na pewno nie ma wpływu na odpalenie.

1. Sprawdź a najlepiej wymień świece.

2. Przydało by się wgrać nowy soft.

3. Rozumiem że po dłuższym postoju niezależnie od temp. problem z odpaleniem?

Jeśli tak to zapowietrza się układ paliwowy (obudowa filtra - mało prawdopodobne, przelewy - na pewno, trawersy)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maniak

Ogólnie problem sie pojawił kilka dni temu przedtem palił normalnie może trochę dłużej rozrusznikiem kręcił ale odpalał i wszystko było ok

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wychodzi na to że dzieje się to po dłuższym postoju. Może od tych mrozów rozszczelniły się przelewy i zapowitrza się układ. Poczytaj na forum o problemach z odpalaniem diesla. Zostaw go na noc z tyłem w górze i sprawdż czy jest różnica.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maniak

Ok zrobie tak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jeszcze dodam że jak wciskam pedał gazu to włącza sie kontrolka silnika gaśnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Najpierw podepnij się pod komputer (opcom albo tech), przy okazji będziesz wiedział jaką masz wersję softu...

Przygasanie kontrolki po przegazowaniu silnika - najprawdopodobniej podciśnienia.

Napisałeś, że wymieniałeś filtr paliwa, mam nadzieję, że wraz z uszczelkami (są dwie)? Jak znam życie to nawet nie odpowietrzałeś układu paliwowego... Tutaj też jest przyczyna problemów z odpalaniem po czasie, nawet po godzinie, bo paliwo cofa się z pompy. Zdejmij jeszcze raz dekiel od filtra paliwa, jeśli poziom jest obniżony (będzie na przykład w połowie lub niżej) to musisz skręcić dokładnie wieczko filtra, popraw przedtem uszczelkę bo może się źle ułożyła) i odpowietrz układ pompy. Nie rób tego na mrozie, poproś drugą osobę o pomoc. Zdejmij wąż z IC, który idzie do kolektora ssącego, jeden siedzi w samochodzie i kręci rozrusznikiem a drugi psika w ten wąż (dolot) plakiem. Jak silnik zaskoczy i zacznie pracować równo zakładasz wąż na swoje miejsce.

Trzeba też sprawdzić przelewy i trójniki czyli powrót do pompy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Maniak

Tak Więc przyczyną jest zapowetrzony układ paliwowy. kumpel odpowietrzył i zobaczymy co będzie rano .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...