Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest Agresywny

Problem z obrotami i pytanie czy to uszzelka pod gowica

Recommended Posts

Guest Agresywny

Witam Serdecznie!

Otoz ze jest to moj pierwszy Post Witam Wszystkich Serdecznie na imie mam Szymon ale bede sie prezentowal pod nickiem agresywny.

OK wiec do rzeczy!

Problem ogolnie jest taki że jakis miesiac temu zagrzal mnie sie woz niewiadomo dlaczego-okazało sie pozniej ze czujnik temp byl wywalony i zle pokazywal i zagrzalem moje autko:( dobra neiwazne idzmy dalej.Dolalem plynu przyjechalem do domu i tyle.. Na nastepny dzien rano wsiadam do autka odpalam,wlaczam ogrzewanie na szyby i po 5 minutach dalej wieje tak samo czyli na zimno...Probowalem dojrzec bledu czytajac tu rozne rzeczy na forum i tak:

Wymienilem termostat na nowy

Kupilem i zamontowalem nowa nagrzewnice

Problem jednak pojawia sie z tym ze auto bardzo szybko sie zagrzewa po okolo 15 mintach w miejscu ma 90 stopni po 25 juz ma ponad 100!!

sprawdzalem weze wszystko ok!

Sprawdzalem czy jest maslo we wlewie oleju i niema,we wlewie plynu chlodniczego tez niewidac oleju,na bagnecie tez neiwidac przecherzykow powietrza..

Dodatkowy bonus jaki dzis sie stal to taki ze auto tak jak by neichodzilo na wszystkie gary=/ niewiem co sie dzieje na poczatku w ogole niemoglem go odpalic potem jak mi sie udalo to na wolnych obrotach strasznie sie dlawil jak byl zimbny jak sie rozgrzal to lepiej ale czuc ze jak dam gaz zalozmy w podloge to powinien sie zerwac a on po 3 sek dopiero lapie,co moze byc tego przyczyona? swiece?[wymienialem neicaly rok temu],kable zaplonowe czy co? prosze help bo szkoda mi isc do warsztatu i klasc 1200 jak to jakas pie****a!

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

może to byc uszczelka pod głowica walnieta zobacz czy nie masz wycieków koło kolektora wydechowego (pod spodem) na około głowicy ,a kiedy rozrzad wymieniałes 90 to jest dobrze a wentylator ci sie nie załączył przy chłodnicy przy 100 stopniach??czek sie zaswiecił ??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Agresywny

kolo kolektora wydhecowego faktycznie ucieka oleju... i wentylator niezalaczyl sie przy 100 stopniach wogole niewiem czy opalaca mi sie t robic czy kupic lepiej nowy silnik bo jak mowie mam teraz jeszcze problem z obrotami neiwie,m moze jeszcz czujnik temp mio padl...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest porcoo

Witam!

kolego skoro nie zalancza Ci sie wentylator ok 100*C to sprawdz czujnik na chlodnicy ten 2-pinowy ja mialem go uszkodzonego i mialem podobny problem. nie ma go w zamienniku a jego koszt to ok 150 PLN.

pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jak nie wiesz czy to uszczelka to czemu nie zrobisz testu na obecność spalin w zbiorniczku?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...