Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
szabla_86

nie chce odpalić

Polecane posty

witam, dziś rano chciałem wyjechać na miasto, odpaliłem auto i zaczęłam je odśnieżać przez chwile silnik nierówno pracował i nagle zgasł, próbowałem odpalić ale bez skutecznie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:"> rozrusznik kręcił bez zastrzeżeń a auto nie dało nawet najmniejszego znaku chęci odpalenia. Pomyślałem brak benzyny bo faktycznie było jej mało jak jeździłem, poszedłem więc na stacje, kupiłem 5 l. paliwa, wlałem i nadal nic. Moją uwagę zwrócił szczegół otóż przy przekręceniu stacyjki nie słyszałem pompki paliwa, mam pytanie czy za każdym przekręceniem stacyjki pompka chodzi ? bo nie jestem pewien, co może być przyczyna mojego problemu ?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_39.gif" alt=":39:"> dodam jeszcze że przy włączeniu zapłonu wskazówka od obrotów skakała a uto wogóle nie pracowało

Edytowano przez szabla_86

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przekręcasz zapłon pompa dobija paliwa może zabrakło ci paliwa pompka sie zatarła i nie działa byś musiał zobaczyć czy wogóle paliwo dochodzi do listwy wryusków jak nie to zobaczyć przekażnik od pompy bezpieczniki posprawdzac w ostateczności wyjać pompe i podlączyć na krótko ale nie długo żeby nie chodziła,a czek sie zaswiecił???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wygląda to na jakiś problem z paliwem. Jak miałeś zbyt mało paliwa to w zbiorniku na dnie zebrała się woda. Wczoraj jak jeździłeś, pompa zaciągnęła wody i przez noc ona zamarzła. Dzisiaj odpaliłeś samochód, wypalił to co było w przewodach i zgasł. Spróbuj na krótko podpiąć pompę paliwa i wtedy będziesz wiedział czy to wina pompy czy trzeba szukać dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie dałem za wygraną, poszedłem posprawdzałem bezpieczniki, bawiłem się przekręcając stacyjkę i wyłączając tak parę razy i pompka zaczęła chodzić ale jakoś dziwnie, włączała się i wyłączała ,pomyślałem że może gdzieś ucieka paliwo i pompka cały czas nabija ciśnienie ale wszystko było ok, spróbowałem jeszcze raz odpalić i udało się, nagle zaczął chodzić jak zegarek. Problem sam się naprawił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Prawdopodobnie gdzieś coś przymarzło w układzie paliwowym. Temperatura na zewnątrz troszkę wzrosła a ponad to uruchamiając pompę kilkakrotnie spowodowałeś, że ta zmarzlina odpuściła i silnik pracuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Teraz lepiej dolej większą ilość świeżego paliwa aby sytuacja znów się nie powtórzyła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki wielkie a tak poza tym

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20"> to nie wiem jaka pogoda jest u was ale u mnie masakra, jak tak dalej będzie padać to jutro pewnie będzie śniegu po jaja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odrobina wody w baku przy pustym zbiorniku to tak jest

Coś zamarzło i przepchałeś to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wracam do tematu. wczoraj zalałem pół baku paliwa i dolałem trochę denaturatu do zalanego paliwa bo ponoć dynx wytrąca wodę z naszej chrzczonej sieki, dziś rano problem znowu się pojawił, przekręciłem stacyjkę a pompka nie zadziałała, po paru próbach nabiła paliwo i auto odpaliło. Moim zdaniem jakby pompka nawaliła to wogóle by nie zadziałała a ona raz działa raz nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

sprawdź przekażnik od pompy paliwa jest przy pompie hamulcowej w skrzynce może on nawala styku nie ma dobrego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bomber2000

chcecie powiedzieć, że woda wam zamarza przy -5 ; -10 stopniach ? to nie te czasy panowie, w dieslach przy -20 nie zamarza, to czemu w benzynie ma zamarznąć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

TO w dziedzinie fizyki coś się zmieniło w ciągu ostatnich kilku lat?? Z tego co wiem to woda zamarza przy 0 st C. Wystarczy, że samochód postawisz na otwartej przestrzeni przy np -5 (np. pod blokiem) a na dnie zbiornika jest woda - rano masz niespodziankę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość bomber2000

niech sobie zamarza na dnie zbiornika, ale nie koliduje to w odpaleniu, gdyż w przewodach nie ma prawa zamarznąć, myle się? ;] raczej nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

są tam trzy kostki, która jest od pompy paliwa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie przeszkadza to w odpaleniu pod warunkiem, że pompka wcześniej nie zassała wody w przewody. Druga sprawa jeżeli nawet jest woda w zbiorniku (niezamarznięta) na dnie i przed samym zgaszeniem silnika pompka zassała wody to po całej nocy w samej pompce woda zamarznie i w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon, wtedy kiedy pompka powinna nabić paliwa do listwy wtryskowej tego paliwa nie nabije bo pompa jest zamarznięta i nie ma szans na odpalenie silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie wygląda to tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam do was takie pytanko. Czy jesli padla by mi pompka paliwa to odpalibym moja viki na gazie? Bo sprawa jest taka ze wyzjezdzajac wczoraj z parkingu dalem chyba za malo gazu bo mi samochod zdechl i nie moge go teraz odpalic. Probowalem nawet na lince go odpalic ale nic nie pomoglo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jeżeli masz LPG II generacji i przełączysz na gaz to powinieneś odpalić. Jeżeli masz LPG IV generacji to nie odpalisz bo tam odpalasz na benzynce a instalacja sama przełącza na LPG po przekroczeniu zadanej temperatury. Z drugiej strony przy tych mrozach możliwe, że przy II gen. mógł zamarznąć parownik - samochód odpalisz, chwilę pochodzi i zgaśnie właśnie z powodu parownika aczkolwiek nie jest to regułą.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy mozna sprawdzic czy pompka pracuje odpowietrznikiem kolo wtryskiwaczy? Jakie cisnienie powinno byc po kreceniu rozrusznikiem w ukladzie paliwowym?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak jak go wciśnieś a kręcisz rozrusznikiem to powino paliwa tryskac to jest wentyl od koła

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm bezpiecznik... u mnie nr 19 jest pusty, reszta ok

przekaźnik jak sprawdzic?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×