Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest lukash1999

zawór egr

Recommended Posts

Guest lukash1999

Witam dziś wykryłem na kompie błąd p0400, gdyż auto po zagrzaniu na małych obrotach wcgodziło w tryb awaryjny, powiedzcie mi gdzie jest zawór egr w moim silniku bo nie mam pojęcia może gdy go wyczyszcze problem zniknie

EDIT:

Przenioslem do dzialu diesel, kolego zawor przez "ó"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Po za tym, jaka Vectra ? A, B, C ?

Edited by Duke_

Share this post


Link to post
Share on other sites

zawór EGR jest zamontowany w kolektorze ssącym silnika (ta puszka na 2 torx'y) ->

Please login or register to see this link.

Edited by matrox

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest lukash1999

ok dzięki a powiedz jak to wyczyszcze i problem nie ustanie to co to może jeszcze być , ponoc jakieś wężyki trzeba sprawdzić??

Share this post


Link to post
Share on other sites

mozna go jeszcze zaslepic jak w benzynowych ale lepiej niech sie wypowie ktos kto ma diesla bo nie jestem na 100% pewien czy w dieslu tez

Share this post


Link to post
Share on other sites

wrzuć P0400 w wyszukiwarkę

litania możliwych powodów jest długa jak ruski miesiąc

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Posprawdzaj wężyki podciśnienia to wszystkie z typu tych który np idzie do tego zaworu erg, czy nie są przetarte gdzieś i nie zasysają lewego powietrza.

2. Elektrozawory, może być padnięty.

3. Erg możne mieć nieszczelną membranę i będzie puszczał.

4. Vacupompa mi to pomogło, stara już nie wydalała.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robertoz

U mnie bylo podobnie,po zmianie egr pomoglo na 2 dni,okazalo się że vacupompa padla.Wacuometr prawde ci powie Acha zaślepić egr w dieslu sie nie da.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...