Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
madre

Czujnik ciśnienia paliwa

Recommended Posts

Witam wszystkich, mrozy dokuczają jednym więcej drugim mniej akurat pech chciał że padło i na mnie mianowicie w poniedziałek rano (około -22`C) idę do autka kręce i nic próbuje znowu zaskoczył ale zgasł po kilku sekunach , ponowne próby i nawet dymka z rury.Następnego dnia dzwonie po kumpla z kompem próbujemy odpalić i nic , po podpięciu kompa wykazało błąd czujnika ciśnienia paliwa w pompie . Czy ktoś wie jak to ugryźć ? Czy trzeba demontować całą pompę czy da się jakoś wymienić sam czujnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a jaki to nr bledu ?

nie mialo byc czasami :

0230 Przekaznik pompy paliwa ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie to nie przekaźnik komp wykazał czujnik ciśnienia paliwa. Koledzy gdzie go szukać , i czy da radę jakoś samemu to wymienić?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale nadal nie napisales jaki to nr bledu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jaro4

Witam a nie zamarzło ci paliwko ? ja dziś miałem to samo!

Share this post


Link to post
Share on other sites

moze bys był tak uprzejmy i podał konkretnie kod błędu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

sorki koledzy nie moge się teraz dodzwonić do kumpla nie znam konkretnego numeru/kodu błedu, a co do paliwa to zrobiłem w garażu jakieś +15`C stał około 14 godzin , kręci ładniej ale dalej ani dymka z rury

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie, okazało się że to sterownik pompy wysiadł, he he to takie proste ale byłoby pięknie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> . Sterownik wysłałem do naprawy poczekałem kilka dni odebrałem i montuje (oczywiście w międzyczasie wyczyściłem kolektor ssący tam syfu na 2 cm). Jak już wszystko polutowałem i złożyłem do kupy moment decydujący- kręce rozrusznikiem i d**a :30: znowu check co to może być, koledzy proszę o jakąś podpowiedź.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie wystarczy naprawić○ sam sterownik, trzeba usunąć przyczynę jego uszkodzenia >zacierający się tłoczek w pompie.

No i jeszcze najważniejsze: odczytać błędy !!

Edited by waldi1111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Układ odpowietrzony (samostart) samochód chodzi ale check nadal świeci, niskie obroty falują i słychać elektrozaworek od przepustnicy co jest w kolektorze ssącym, na wyższych obrotach praca silnika równa. Co może być przyczyną (kurde nie mam kompa mogę mieć dopiero koło środy) poradźcie coś.

Edited by madre

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest midget

Please login or register to see this quote.

Dokładnie. Ja też to przerabiałem. Sterownik pada gdy uszkodzenie mechaniczne (zatarty tłoczek) powoduje jego zgon. Poza tym, z tego co mi powiedziano, trzeba po złożeniu to ustrojstwo na nowo zaprogramować. Ja też próbowałem walczyć przez kilka dni. W końcu auto na hol i do gościa. Po 3 dniach autko odebrałem gotowe do jazdy.

Edited by midget

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto sprawne

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:"> :41: . Oddałem do naprawy sam sterownik koszt 300 zł, około 4 godzin mojej pracy, i te falujące obroty były winą luźno podpiętego czujnika. Dzięki wszystkim za podpowiedzi, proszę o zamknięcie tematu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest robaczki02

Witam mam ten sam problem który czujnik mam sprawdzić który ty miałeś luźny ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W pompie a dokładniej w sterowniku czujnik obrotu pompy.Popatrz na to jak podniesie sterownik tam jest taka taśma między czujnikiem a sterownikiem zresztą idzie też sprawdzić interfejsem obroty silnika i obroty pompy które są o połowe mniejsze od silnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...