Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
madre

Czujnik ciśnienia paliwa

Polecane posty

Witam wszystkich, mrozy dokuczają jednym więcej drugim mniej akurat pech chciał że padło i na mnie mianowicie w poniedziałek rano (około -22`C) idę do autka kręce i nic próbuje znowu zaskoczył ale zgasł po kilku sekunach , ponowne próby i nawet dymka z rury.Następnego dnia dzwonie po kumpla z kompem próbujemy odpalić i nic , po podpięciu kompa wykazało błąd czujnika ciśnienia paliwa w pompie . Czy ktoś wie jak to ugryźć ? Czy trzeba demontować całą pompę czy da się jakoś wymienić sam czujnik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a jaki to nr bledu ?

nie mialo byc czasami :

0230 Przekaznik pompy paliwa ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie to nie przekaźnik komp wykazał czujnik ciśnienia paliwa. Koledzy gdzie go szukać , i czy da radę jakoś samemu to wymienić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale nadal nie napisales jaki to nr bledu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

Witam a nie zamarzło ci paliwko ? ja dziś miałem to samo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

moze bys był tak uprzejmy i podał konkretnie kod błędu??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sorki koledzy nie moge się teraz dodzwonić do kumpla nie znam konkretnego numeru/kodu błedu, a co do paliwa to zrobiłem w garażu jakieś +15`C stał około 14 godzin , kręci ładniej ale dalej ani dymka z rury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie, okazało się że to sterownik pompy wysiadł, he he to takie proste ale byłoby pięknie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> . Sterownik wysłałem do naprawy poczekałem kilka dni odebrałem i montuje (oczywiście w międzyczasie wyczyściłem kolektor ssący tam syfu na 2 cm). Jak już wszystko polutowałem i złożyłem do kupy moment decydujący- kręce rozrusznikiem i d**a :30: znowu check co to może być, koledzy proszę o jakąś podpowiedź.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Nie wystarczy naprawić○ sam sterownik, trzeba usunąć przyczynę jego uszkodzenia >zacierający się tłoczek w pompie.

No i jeszcze najważniejsze: odczytać błędy !!

Edytowano przez waldi1111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Układ odpowietrzony (samostart) samochód chodzi ale check nadal świeci, niskie obroty falują i słychać elektrozaworek od przepustnicy co jest w kolektorze ssącym, na wyższych obrotach praca silnika równa. Co może być przyczyną (kurde nie mam kompa mogę mieć dopiero koło środy) poradźcie coś.

Edytowano przez madre

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość midget
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie. Ja też to przerabiałem. Sterownik pada gdy uszkodzenie mechaniczne (zatarty tłoczek) powoduje jego zgon. Poza tym, z tego co mi powiedziano, trzeba po złożeniu to ustrojstwo na nowo zaprogramować. Ja też próbowałem walczyć przez kilka dni. W końcu auto na hol i do gościa. Po 3 dniach autko odebrałem gotowe do jazdy.

Edytowano przez midget

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Auto sprawne

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:"> :41: . Oddałem do naprawy sam sterownik koszt 300 zł, około 4 godzin mojej pracy, i te falujące obroty były winą luźno podpiętego czujnika. Dzięki wszystkim za podpowiedzi, proszę o zamknięcie tematu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość robaczki02

Witam mam ten sam problem który czujnik mam sprawdzić który ty miałeś luźny ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W pompie a dokładniej w sterowniku czujnik obrotu pompy.Popatrz na to jak podniesie sterownik tam jest taka taśma między czujnikiem a sterownikiem zresztą idzie też sprawdzić interfejsem obroty silnika i obroty pompy które są o połowe mniejsze od silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×