Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Glania 1.6 16v

Check zapala sie i gasnie

Recommended Posts

Witam, mam maly problem, dzisiaj w viki zmienialem wtryski, wczesniej mialem od 2.0 ale dzisiaj zalorzylem sprawne od 1.6 takie jak powinny byc. i teraz przy odpaleniu swieci mi sie check a po przejechaniu 200metró gasnie. Dodam tez ze mam sekwencje stag 300

Edited by Glania 1.6 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

musisz błedy zczytac na stronie klubowej masz co i jak i bedziesz wiedziec co za usterka a wymieniłes na nowe czy uzywki? może listwa gdzies nie dolega i styku nie ma a samochód normalnie jedzie i silnik pracuje tak jak ma ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz sobie błędy o co kaman u mnie tez tak było tyle tylko ze ja mam diesla a problem był z czujnikiem temp silnika był walnięty ... ale sprawdz sobie błędy bo masz benzynę wiec nie wiem co tam moze dolegac

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak mialem wtryski od 2.0 nie bylo tego problemu, te wtryski kupilem od

Please login or register to see this link.

i zapewnial mnie ze sa sprawne. Auto normalnie jedzie i odpala, jedynie jest zamulone do 3 tys a pozniej rakieta

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

odczytaj błedy sam spinacz czy kawałek przewodu i bedziesz wiedziec co jest moze którys jest walniety moze oringi były stare sparciałe i zasysa powietrze przez wtryski ,

Share this post


Link to post
Share on other sites

oringi nie mogly byc stare bo przed wymiana pojechalem i kupilem nowe, takze ta opcja mi odpada

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

jak błedów nie odczytasz to nie bedziemy wiedzieć co jest

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolego, zrob najpierw to:

Please login or register to see this link.

potem sprawdz tu:

Please login or register to see this link.

a pozniej napisz tu co Ci wyszlo i bedziemy mogli cokolwiek doradzic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

jutro jade do gazolca na ustawienie nowej mapy gazu, powiem zeby odrazu zajrzal tutaj i bedzie wiadomo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

hehehe juz prosciej się nie da wytłumaczyć Duke

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

staram sie pomoc jak moge a ludzie czasem tego nie potrafia uszanowac i podziekowac

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam ponownie problem rozwiazany. Przy wymianie wtrysków przez rzypadek odpial sie EGR i cala rzecz tego problemu. Gazolec podlaczyl pod kompa i wyszlo przerwany obwód EGR. Teraz czeka mnie wymiana dysz od gazu bo sa zekomo za male.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...