Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
opstry

nie chce mi odpalać

Recommended Posts

witajcie. jestem nowym klubowiczem. mam vwctre b x20xev z 2000 roku. kupiłem ją w niemczech w 2006 roku od tamtej pory nie miałem z nią problemów ,aż do tej pory kiedy zaczęły się mrozy a mianowicie nie chce mi odpalać. jak przytrzymam pedał gazu to zapali ale ma bardzo niskie obroty 300-500 obr. po rozgrzaniu się silnika obroty troche się podnoszą jak ktoś miał taki problem i wie jak to naprawić to niech napisze bo już nie wiem co mam robić.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Witaj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> nowy forumowiczu

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

jesli chcesz zostac klubowiczem, niestety musisz najpierw zlozyc o to wniosek

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Z tego co widze to chyba nie szukales na forum , poczytaj troche tu:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale tu duż piszą ale nic konkretnego, naprawdę szkam dobrej porady bo jechać do mechanika który weźmie pieniądze a niewiele co zrobi to nie rozwiąże problemu. to gaśniecie jest denerwujace i sam już nie wiem

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kruszynka1

Please login or register to see this quote.

jakiś błąd w czujniku temperatury cieczy chłodzącej

Share this post


Link to post
Share on other sites

a czy "check" sie zapala ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

albo czujnik temperatury albo przepustnica i krokowy do czyszczenia ,i może lewe powietrze gdzies łapie dolot sprawdx wężyki te cienkie czy cos nie odpioło sie i świece kable zapłonowe

Share this post


Link to post
Share on other sites

może być tez pompa (masz gaz?) albo od wieków nie wymieniany filtr paliwa

Share this post


Link to post
Share on other sites

witajcie. rozmawiałem z kilkoma osobami i obstawiali czujnik temp. cieczy chło. dzisiaj go wymieniłem i zobacze rano czy zapali bez dodoania gazu. chodziaż juz są wyższe temperatury na powietrzu. Ja w swojej vectrze mam gaz sekwencyjny świece i kable były wymienine i zmieniałem też silniczek krokowy wężyki też sprawdzałem od podciśnienia. Zobaczymy rano. jutro wam napisze. dzięki za porady.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Było od razu pisać że masz gaz w aucie...

Szukasz dobrej rady wiec recepta dla Ciebie:

Odłącz akumulator na 15 minut żeby zresetować komputer a nastepnie jezdzij kilka dni TYLKO na benzynie.

Na 95% Twoj problem minie bo z tego co widze rozjechala Ci sie adaptacja przez złą regulacje gazu...

Polecam tą metodę, najprościej i najtaniej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Daj znac za kilka dni ze pomogło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A wtedy wystarczy ze pojedziesz na regulacje gazu.

pozdr

Edited by hapko

Share this post


Link to post
Share on other sites

siema. wymieniłem wczoraj czujnik temp. silnika i dzisiaj rano zapaliła bez problemu, ale zauważyłem, że w trakcie jazdy jak puszcze na luz to obroty nie spadają do końca tylko na tak około 1100 a jak się zatrzymam to spadną na prawidłowe. czy ktoś wie co to może być

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

dobrze mówiłem z czujnikiem ,a obroty to przepustnica i krokowy do czyszczenia,i wszytskie wezyki i dolot powietrza sprawdź

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki ale zobaczymy czy w większych mrozach (-15, -20) będzie zapalać bez problemu a co do krokowca to kilka tygodni temu go wymieniłem bo mi głupiał i wtedy też czyściłem przepustnice, węzyki też sprawdzałem i są ok. nie wiem czemu jak jadę na luzie to obroty ma 1100 a jak się zatrzymam to jej spadają na 800-900

Share this post


Link to post
Share on other sites

A powiedzcie czy w Vectrze też znajduje się czujnik ruchu pojazdu VSS?

Pytam bo może to z nim są problemy. Czujnik ten zbiera informację za skrzyni i przekazuje sygnał do kompa, że pojazd jest w ruchu i nie pozwala obrotom na opadnięcie do minimum. Ot taka teoryja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Tak ma być kolego. U mnie też na luzie jak się auto toczy jest ok 1100 i jak stanę obroty spadają na 900. Wszystko jest ok i tak ma być.

Share this post


Link to post
Share on other sites

witam. mam swoja vectre juz ponad pol roku i od samego poczatku mam tak ze jak zwalniam na luzie to mam obroty 1100 a dopiero po zatrzymaniu sie spadaja do nominalnych. uwazam to za normalne chodz nie wiem czy tak powinno byc. A jak jest u Was koledzy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ale u mnie wcześniej przed tymi kłopotami z odpalaniem i większymmrozem było wszystko dobrze to znaczy obroty w trakcie jazdy na luzie spadały na takie jak powinny czyli 800-900 a po zwiększeniu się temperatury na dworzu iwymianie czujnika temp. silnika to się zmieniło są tak na 1100 jak jade na luzie a jak się zatrzymam to spadają na 800-900 i nie wiem, czy to tak powinno być . a gdzie jest ten czujnik ruchu pojazdu a może to coś z nim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wg mnie tak powinno być z przyczyn jak opisałem wyżej.

W fordzie VSS był montowany między linką prędkościomierza a skrzynią biegów. Nie wiem jak jest w oplu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

no tak. ale to dlaczego wcześniej było dobrze ja już nią jeżdżę 4 lat i dopiero teraz coś takiego mi się stało wcześniej było ko dzisiaj nawet też jak jechałem to obroty na luzie gdy samochód się toczył były około 1100-1200. a może to zawór egr można jakoś uszczelnić uszczelkę pod nim silikonem.przy dojeżdżaniu do świateł to jest denerwujące jak obroty są na 1100-1200 a nie na 900. Będe kombinował dalej

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...