Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
opstry

nie chce mi odpalać

Polecane posty

witajcie. jestem nowym klubowiczem. mam vwctre b x20xev z 2000 roku. kupiłem ją w niemczech w 2006 roku od tamtej pory nie miałem z nią problemów ,aż do tej pory kiedy zaczęły się mrozy a mianowicie nie chce mi odpalać. jak przytrzymam pedał gazu to zapali ale ma bardzo niskie obroty 300-500 obr. po rozgrzaniu się silnika obroty troche się podnoszą jak ktoś miał taki problem i wie jak to naprawić to niech napisze bo już nie wiem co mam robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Witaj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> nowy forumowiczu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

jesli chcesz zostac klubowiczem, niestety musisz najpierw zlozyc o to wniosek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Z tego co widze to chyba nie szukales na forum , poczytaj troche tu:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale tu duż piszą ale nic konkretnego, naprawdę szkam dobrej porady bo jechać do mechanika który weźmie pieniądze a niewiele co zrobi to nie rozwiąże problemu. to gaśniecie jest denerwujace i sam już nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość kruszynka1

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jakiś błąd w czujniku temperatury cieczy chłodzącej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a czy "check" sie zapala ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

albo czujnik temperatury albo przepustnica i krokowy do czyszczenia ,i może lewe powietrze gdzies łapie dolot sprawdx wężyki te cienkie czy cos nie odpioło sie i świece kable zapłonowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może być tez pompa (masz gaz?) albo od wieków nie wymieniany filtr paliwa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witajcie. rozmawiałem z kilkoma osobami i obstawiali czujnik temp. cieczy chło. dzisiaj go wymieniłem i zobacze rano czy zapali bez dodoania gazu. chodziaż juz są wyższe temperatury na powietrzu. Ja w swojej vectrze mam gaz sekwencyjny świece i kable były wymienine i zmieniałem też silniczek krokowy wężyki też sprawdzałem od podciśnienia. Zobaczymy rano. jutro wam napisze. dzięki za porady.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Było od razu pisać że masz gaz w aucie...

Szukasz dobrej rady wiec recepta dla Ciebie:

Odłącz akumulator na 15 minut żeby zresetować komputer a nastepnie jezdzij kilka dni TYLKO na benzynie.

Na 95% Twoj problem minie bo z tego co widze rozjechala Ci sie adaptacja przez złą regulacje gazu...

Polecam tą metodę, najprościej i najtaniej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Daj znac za kilka dni ze pomogło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

A wtedy wystarczy ze pojedziesz na regulacje gazu.

pozdr

Edytowano przez hapko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

siema. wymieniłem wczoraj czujnik temp. silnika i dzisiaj rano zapaliła bez problemu, ale zauważyłem, że w trakcie jazdy jak puszcze na luz to obroty nie spadają do końca tylko na tak około 1100 a jak się zatrzymam to spadną na prawidłowe. czy ktoś wie co to może być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dobrze mówiłem z czujnikiem ,a obroty to przepustnica i krokowy do czyszczenia,i wszytskie wezyki i dolot powietrza sprawdź

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki ale zobaczymy czy w większych mrozach (-15, -20) będzie zapalać bez problemu a co do krokowca to kilka tygodni temu go wymieniłem bo mi głupiał i wtedy też czyściłem przepustnice, węzyki też sprawdzałem i są ok. nie wiem czemu jak jadę na luzie to obroty ma 1100 a jak się zatrzymam to jej spadają na 800-900

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A powiedzcie czy w Vectrze też znajduje się czujnik ruchu pojazdu VSS?

Pytam bo może to z nim są problemy. Czujnik ten zbiera informację za skrzyni i przekazuje sygnał do kompa, że pojazd jest w ruchu i nie pozwala obrotom na opadnięcie do minimum. Ot taka teoryja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Tak ma być kolego. U mnie też na luzie jak się auto toczy jest ok 1100 i jak stanę obroty spadają na 900. Wszystko jest ok i tak ma być.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

witam. mam swoja vectre juz ponad pol roku i od samego poczatku mam tak ze jak zwalniam na luzie to mam obroty 1100 a dopiero po zatrzymaniu sie spadaja do nominalnych. uwazam to za normalne chodz nie wiem czy tak powinno byc. A jak jest u Was koledzy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale u mnie wcześniej przed tymi kłopotami z odpalaniem i większymmrozem było wszystko dobrze to znaczy obroty w trakcie jazdy na luzie spadały na takie jak powinny czyli 800-900 a po zwiększeniu się temperatury na dworzu iwymianie czujnika temp. silnika to się zmieniło są tak na 1100 jak jade na luzie a jak się zatrzymam to spadają na 800-900 i nie wiem, czy to tak powinno być . a gdzie jest ten czujnik ruchu pojazdu a może to coś z nim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie tak powinno być z przyczyn jak opisałem wyżej.

W fordzie VSS był montowany między linką prędkościomierza a skrzynią biegów. Nie wiem jak jest w oplu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak. ale to dlaczego wcześniej było dobrze ja już nią jeżdżę 4 lat i dopiero teraz coś takiego mi się stało wcześniej było ko dzisiaj nawet też jak jechałem to obroty na luzie gdy samochód się toczył były około 1100-1200. a może to zawór egr można jakoś uszczelnić uszczelkę pod nim silikonem.przy dojeżdżaniu do świateł to jest denerwujące jak obroty są na 1100-1200 a nie na 900. Będe kombinował dalej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×