Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość meksykanin11

check engine ??

Polecane posty

Gość meksykanin11

witam

jestem tu swiezakiem i mam nadzieje ze jakos pomozecie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

czytalem juz troche na forum kilka tematow ale nadal nie moge znalezc nic odpowiadajacego moim problemom :/

jakies kilkaset km temu padla mi maglownica (polecam maly warsztacik na warszawskim zaciszu), mechanior powiedzial ze lada moment padnie mi pompa paliwowa. po 2 miesiacach przy odpaleniu silnika zapalala mi sie lampka "check engine" po czym zaraz gasla. niby ok, ale idac dalej tym tematem po np. tygodniu jazdy po odpaleniu silnika musialem wcisnac pedal tak do 1,2 tys obrotow. tydzien moze dwa pozniej juz 1,5 tys obr. itd itd itd az doszlo do 3 tys obr. i kontrolka gasla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> niestety tryb mojej pracy nie pozwalal mi na poswiecenie czasu i podjechanie do mechanika (ktorego niestety nie mam zaufanego :/) a ze kontrolka gaslem wiec jezdzilem. kilkanascie dni temu spadl snieg wiec wykorzystalem okazje do zabawy na sniegu z vectra podczas ktorej znow zapalila sie kontrolka "check" przestraszylem sie i zostawilem samochod na parkingu. gdy dzisiaj go odpalilem i poczekalem az sie troche rozgrzeje, sprobowalem wcisnac gaz i ledwo co doszedl mi do 3 tys obr i dalej nie dalo rady !!!

tak jak juz pisaliscie na forum 95 a nawet 98% mechanikow/specjalistow krzyczy ze to pompa i koszta sa wam pewnie znane takiej naprawy. a moze nie koniecznie w moim przypadku trzeba wymieniac badz regenerowac pompe licze na jakies porady co moge sprobowac wymienic we wlasnym zakresie. od czego w ogole mam zaczac i czy przy tym stanie silnika jak w/w moge przejechac do na jakiegos mechanika czy raczej jest mi to niewskazane zeby nie pogorszyc tej sytuacji?

z gory dzieki za kazda porade

pozdrawiam

Edytowano przez meksykanin11
popraw tytuł na zgodny z regulaminem / zubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość radek.g

- nie mam doświadczenia, więc tylko poradzę: na 'techa' vectrę i wtedy wiadomo jaki błąd i można się zastanawiać co dalej....trochę kosztuje (40-80zł) ale zaoszczędza kupę czasu

:-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak nie odczytasz błedów jakims kompem to możemy się najwyżej w zgadywanki pobawić

obstawiam jednak że to "niepompa" bo wtedy raczej wogóle by nie palił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak chcesz to zadzwoń do takiego człowieczka: Bartek 501141216, ma techa, mechanicznie chłopak ogarnięty

pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość meksykanin11

wrescie udalo mi sie sprawdzic te bledy wiec:

- P1631

- P0725

- P1220

- P0400

- P1635

znalazlem na forum ze 1635 to swiece, a co z reszta??

ma ktos jakies pomysly/rady??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość zolty

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

P1631-Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej

P0725-Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni

P0400-Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

P1635-Układ podgrzewania świec żarowych

P1220-wadliwe działanie układu krytycznego 1,(że P1220 to wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem.)

Edytowano przez zolty

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

P0725-zazwyczaj ten kod usterki odnosi się do czujnika obrotów wału korbowego.

P1631-usterka sterownika pompy bądź do jej mechanicznej awarii. Zazwyczaj najpierw sprawdza się układ paliwowy pod kątem nieszczelności (zapowietrzanie się układu), można też diagnozować samą pompę-albo zawór zwrotny (wymienny) albo uszczelki i uszczelniacze wewnątrz, ta sprawa wiąże się z odstawieniem auta do dobrego pompiarza. U nas proponuję to :

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

P1220-wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem.

Reszta kodów jak poprzednio.

Osobiście stawiałbym jednak na pompę. Aby zaoszczędzić Ci przede wszystkim czasu proponuję abyś udał się telefonicznie właśnie do Mototronika, to fachman jeśli idzie o pompy VP-44.

Reszta błędów jak powyżej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość meksykanin11

czy w vectrach pompy wtryskowe byly jednego producenta i tylko jeden model czy jest ich kilka?? mowie o moim modelu vectry czyli 2001 2.2dti bo mam czlowieka, ktory moze mi ewentualnie zregenerowac pompe pod warunkiem ze jest to pompa boschowska a jak ogladalem ja to nie widzialem zadnych oznaczec :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×