Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest meksykanin11

check engine ??

Recommended Posts

Guest meksykanin11

witam

jestem tu swiezakiem i mam nadzieje ze jakos pomozecie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

czytalem juz troche na forum kilka tematow ale nadal nie moge znalezc nic odpowiadajacego moim problemom :/

jakies kilkaset km temu padla mi maglownica (polecam maly warsztacik na warszawskim zaciszu), mechanior powiedzial ze lada moment padnie mi pompa paliwowa. po 2 miesiacach przy odpaleniu silnika zapalala mi sie lampka "check engine" po czym zaraz gasla. niby ok, ale idac dalej tym tematem po np. tygodniu jazdy po odpaleniu silnika musialem wcisnac pedal tak do 1,2 tys obrotow. tydzien moze dwa pozniej juz 1,5 tys obr. itd itd itd az doszlo do 3 tys obr. i kontrolka gasla

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> niestety tryb mojej pracy nie pozwalal mi na poswiecenie czasu i podjechanie do mechanika (ktorego niestety nie mam zaufanego :/) a ze kontrolka gaslem wiec jezdzilem. kilkanascie dni temu spadl snieg wiec wykorzystalem okazje do zabawy na sniegu z vectra podczas ktorej znow zapalila sie kontrolka "check" przestraszylem sie i zostawilem samochod na parkingu. gdy dzisiaj go odpalilem i poczekalem az sie troche rozgrzeje, sprobowalem wcisnac gaz i ledwo co doszedl mi do 3 tys obr i dalej nie dalo rady !!!

tak jak juz pisaliscie na forum 95 a nawet 98% mechanikow/specjalistow krzyczy ze to pompa i koszta sa wam pewnie znane takiej naprawy. a moze nie koniecznie w moim przypadku trzeba wymieniac badz regenerowac pompe licze na jakies porady co moge sprobowac wymienic we wlasnym zakresie. od czego w ogole mam zaczac i czy przy tym stanie silnika jak w/w moge przejechac do na jakiegos mechanika czy raczej jest mi to niewskazane zeby nie pogorszyc tej sytuacji?

z gory dzieki za kazda porade

pozdrawiam

Edited by meksykanin11
popraw tytuł na zgodny z regulaminem / zubek

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest radek.g

- nie mam doświadczenia, więc tylko poradzę: na 'techa' vectrę i wtedy wiadomo jaki błąd i można się zastanawiać co dalej....trochę kosztuje (40-80zł) ale zaoszczędza kupę czasu

:-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak nie odczytasz błedów jakims kompem to możemy się najwyżej w zgadywanki pobawić

obstawiam jednak że to "niepompa" bo wtedy raczej wogóle by nie palił

Share this post


Link to post
Share on other sites

jak chcesz to zadzwoń do takiego człowieczka: Bartek 501141216, ma techa, mechanicznie chłopak ogarnięty

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest meksykanin11

wrescie udalo mi sie sprawdzic te bledy wiec:

- P1631

- P0725

- P1220

- P0400

- P1635

znalazlem na forum ze 1635 to swiece, a co z reszta??

ma ktos jakies pomysly/rady??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest zolty

Please login or register to see this quote.

P1631-Uszkodzony sterownik pompy wtryskowej

P0725-Uszkodzenie w układzie wejścia obrotów silnika / przekładni

P0400-Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR

P1635-Układ podgrzewania świec żarowych

P1220-wadliwe działanie układu krytycznego 1,(że P1220 to wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem.)

Edited by zolty

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

P0725-zazwyczaj ten kod usterki odnosi się do czujnika obrotów wału korbowego.

P1631-usterka sterownika pompy bądź do jej mechanicznej awarii. Zazwyczaj najpierw sprawdza się układ paliwowy pod kątem nieszczelności (zapowietrzanie się układu), można też diagnozować samą pompę-albo zawór zwrotny (wymienny) albo uszczelki i uszczelniacze wewnątrz, ta sprawa wiąże się z odstawieniem auta do dobrego pompiarza. U nas proponuję to :

Please login or register to see this link.

P1220-wartość rzeczywistego startu wtrysku poza wymaganym zakresem.

Reszta kodów jak poprzednio.

Osobiście stawiałbym jednak na pompę. Aby zaoszczędzić Ci przede wszystkim czasu proponuję abyś udał się telefonicznie właśnie do Mototronika, to fachman jeśli idzie o pompy VP-44.

Reszta błędów jak powyżej...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest meksykanin11

czy w vectrach pompy wtryskowe byly jednego producenta i tylko jeden model czy jest ich kilka?? mowie o moim modelu vectry czyli 2001 2.2dti bo mam czlowieka, ktory moze mi ewentualnie zregenerowac pompe pod warunkiem ze jest to pompa boschowska a jak ogladalem ja to nie widzialem zadnych oznaczec :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...