Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość malin3537

Ciśnienie w zbiorniku z płynem chodzącym

Polecane posty

Gość malin3537

Witam autko 1,7 TD isuzu mam taką przypadłość po przejechaniu kilku kilometrów i próbie odkręcenia korka od płynu chłodniczego jest takie ciśnienie że krople płynu wylatują. Czy ktoś miał taką sytuacje co to może oznaczać, gdzieś usłyszałem że może to mieć związek z nieszczelną uszczelką pod głowicą. Z góry dzięki za podpowiedzi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Modestu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To sa nadcisnieniowe uklady chlodzenia,wiec bedzie w nich cisnienie zasadniczo od ok 1 bar do ok 1.5 bar.

Krople wylatuja bo pewnie na rozgrzanym silniku odkrecasz szybko korek zbiorniczka.

Mysle ze nie masz sie czym przejmowac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ogolnie zasada jest taka ze nie odreca sie korka na rozgrzanym silniku, to ponujące w ukladzie cisnienie powyzej atmosfrycznego powoduje wzrost temp w której płyn wrze, odkrecenie powoduje wyrównanie cisnienia i punkt wrzenia przenosi sie do temp odpowaidającej cisnieniu atm:) i zaczyna odrazu sie gotować

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malin3537

No ok rozumie ale to dla czego mój mechanik jest zaniepokojony tym, on twierdzi że zawory wytwarzają takie ciśnienie poprzez nieszczelną uszczelke.A wszystko zaczeło się od tego że wyciekł mi płyn chłodniczy nie przejechałem zbyt daleko kilkaset metrów od kiedy się zoriętowałem, okazało się że mam dwa nieszczelne węże już jest ok ale jeszcze mam do wymiany jeden jest dość drogi ok 300 zł nie wiem jaki bo się nie znam może wy wiecie o jaki chodzi.I może wiecie jak ja moge sprawdzić czy jest nieszczelna ta uszczelka jakie powinny być obiawy.

Edytowano przez malin3537

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jasiuvectra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Przecież to jest normalne,czym sie przejmujesz ? zawsze ciśnienie jest jak sie auto nagrzeje

A jeśli masz nieszczelnośc głowicy to woda będzie w oleju, można to zauważyć na korku od wlewu oleju będzie tam tworzył się taki majonez

Edytowano przez Jasiuvectra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malin3537

A co z tym wężykiem wiecie o jaki chodzi jest może jakiś zamiennik?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja rozumieM

TY rozumieSZ

on ona ono rozumiE

Wybaczcie ale nie mogłem sie powstrzymać, az wypala oczy to rozumiĘ...

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jakąs fotkę zrób albo numer katalogowy spisz.

Nie sądzę, zeby były zamienniki takich rzeczy.

Jeśli to prosty wąż to można coś dobrać o tej samej średnicy wewnetrznej, jak nie to zostaje szrot.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malin3537

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdziłem ten korek żadnego majonezu nie mam olej jest normalny ciemny jak olej silnikowy.Piszę o tej sprawie bo nie wiem czy mój mechanik nie chce wyciągnąć kasy ode mnie.Fakt kupiłem ten samochód od kolegi z pracy a drugi kolega jest mechanikiem i teraz otworzył warsztat i on od początku zajmował się tym samochodem jak miał jeszcze tamten robił mu rozrząd i wszystkie naprawy może kiedyś coś zobaczył nie wiem już sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Jasiuvectra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja bym się nie przejmował,skoro masz czysty olej to i uszczelka dobra jest.Zresztą uszczelkę jak ma wydmuchać to wydmucha od razu i na pewno to zauważysz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A i jeszcze jedno muszę powiedzieć że kiepski silnik ci się trafił w tej vectrze ;/ 1.7 Isuzu nie był zbyt udany.Z Diesli najlepsza 2 litrówka była w VB

Edytowano przez Jasiuvectra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość realkrys

Witam!!!

Przestudiuj sobie mój temat... tez mi sie zaczelo od znikania plynu...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

miłej lektury

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tu się mylisz. U mnie trochę to trwało zanim wydmuchało całkowicie, i z 3tys kilometrów zdążyłem jeszcze zrobić od pierwszych podejrzeń że uszczelka nie domaga.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość realkrys

zgodze sie z wityk-iem

ja zrobilem z 10000 od pierwszych ubytkow plynu zanim zaczelo znikac w zatrwazajacym tempie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość glut84

czesc koledzy podepne sie do tematu opisalem go szczegulowo na forum a teraz skrut auto nie grzeje mi w srodku uklad sie zapowietrza a olej czysciutki i plyn tez bez zanieczyszczen czy to uszczelka prosze o pomoc silnik 1.7 isuzu czekam sory za bledy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość malin3537
Napisano (edytowany)

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

A ile kosztowała naprawa uszczelki.

a tu fotka z tym wężem to ten gruby czarny jest widoczna sztukowanie.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez malin3537

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak cena przy 1.7 ale w x25xe miałem:

Głowica (docieranie zaworów, wymiana uszczelniaczy, planowanie) - 350zł za dwie - naprawdę taniocha, musisz dobrze szukać takiej ceny

uszczelka głowicy 2x58 = 116 (elring)

uszczelka kolektora wydechowego 2x22 = 48 (reinz)

uszczelki kolektorów dolotowych = okolo 150zł miałem wcześniej zakupione

simering wałków rozrządu 4x10 = 40 (elring)

uszczelka pokrywy zaworów 2x38 = 76 (reinz)

oringi pokrywy zaworów 16x1 = 16 (elring)

komplet śrub głowicy 2x43 = 86 (elring)

wychodzi około 880

Do tego nowy płyn do chlodnicy, olej oraz filtr oleju, no i rozrząd (obowiązkowo nowy pasek)

czyli mi wyszło około 1500

a pewnie gdzieś drugie tyle zostawiłem w kieszeni robiąc to samemu

Ale u mnie to x25xe i koszty x2 to myślę że w częsciach w tych 800 zł powinieneś się zmieścić a robota to juz nie mam pojęcia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio robilismy u kumpla w RN lagunie uszczelke, zmiescił sie w 500zł.

Głowice mu robili, planowanie 40zł

Sprawdzenie cisnienia, wyszło po ok 80 prcent na kazdym, tak ze nie było sensu tego robic, plus uszczelka.

Rozrzadu nie zmienia sie przy zmianie uszczelki, chyba ze komus zbliza sie wymiana tak czy inaczej, w innych przypadkach rozrzadu sie nie zmienia, bo nie ma takiej potrzeby.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×