Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mar-pow

Centralny zamek tył- przestał działać.

Polecane posty

Witajcie.

Przestał mi działać centralny zamek w obu tylnych drzwiach... :/ Co może być przyczyną? Jak to naprawić?

Przód działa, wlew paliwa, bagażnik...

Pzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Na początek sprawdz wiązki miedzy słupkiem a drzwiami, lubią sie kabelki przerwać lub kostki w drzwiach. Jeżeli bedą ok to raczej wymiana zamka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na mikrostyki ( mikrowyłącznik, wył. krańcowy) w zamku(ach)

Porada jak się do tego zabrać na stronie głównej.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale to by padły oba naraz tak nagle ? Czy ten mikroprzełącznik odpowiada za cały tył? Chyba nie? Wydaje mi się że każde drzwi mają swój...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokładnie, każdy zamek ma swój mikroprzełącznik.

A paść może w każdej chwili i nie jest powiedziane że tylko w jednych drzwiach.

Posprawdzaj najpierw to co ci Bolek napisał, jak będzie ok to 99% mikroprzełaczniki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

u mnie kiedyś w astrze się kabelek przetarł w tylnych drzwiach w peszlu . ale no raczej mało prawdopodobne żeby tak 2 naraz się przetarły więc chyba te mikroprzełączniki .

P.S. Zima przyszła mrozy straszne i może coś siadło przez to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Miałem to samo dzisiaj rano, na dworze -21 i otworzył się tylko przód. Zobaczę jak bedę wracał z pracy, czy się otworzy.

Po wyjściu z pracy 14 - wszystko wróciło do normy

Edytowano przez darian123

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert84

U mnie też tył siadł podczas mrozów, jak się deczko ociepliło wszystko wróciło do normy. Nawet z kluczyka nie chciał się otworzyć. Więc nie majstrowałem i zostawiłem jak się ociepliło :42:

P.S. Może rzeczywiście coś przymarzło...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo siłowniczki mają te parę kg uciągu a jak coś przymarznie to nie da rady

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie identycznie dziś rano tył nie działa , tylko otwieranie ręczne mi zostaje na czas mrozów .

2 godziny później

porządnie nagrzałem a aucie i robiłem otwórz / zamknij tym rygielkiem od kierowcy i tylne zamki puściły więc jeśli komuś przy tych mrozach przestał działać centralny to niech nie panikuje morze cośprzymarzło

Edytowano przez zamela

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czy ten mikrowyłącznik mozna gdzieś kupić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w sklepach z elektroniką albo w necie, np:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dziękuję, tylko który to ma być, jakiś symbol, bo się na tym kompletnie nie znam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

WLK-1MINI - ten pierwszy (zdaje się wszystkie trzy są zamienne)

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam problem zabrałem się za wymianę zamków dziś, ale niestety nie działają... :/

Nie mam czasu bawić się w lutowanie dlatego kupiłem używane od forumowicza niestety jak było tak jest nadal...

Sprawdziłem prąd dochodzi do kostki którą podłącza się do zamka...

Co to może być w takim przypadku? Przód, klapa, wlew normalnie działają. Problem jest z tylnymi drzwiami (2)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silowniki c.zamka przod pasazera, klapa, wlew oraz tylne drzwi sa z tych samych przewod podlaczone.

sprawdz kostki w drzwiach tylnych (te w gumie)

jezeli tam dochodza sygnaly otw/zam to wina lezy w silowniku c.zamka w danych drzwiach.

sygnaly c.zamka w tylnych kostkach:

czarno-niebieski, czarno-zolty, czarno-czerwony

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kostkę widziałem ale jedną. Tylko tą co jest podłączona do siłownika. Dochodzą do niej kable kolorów tak jak napisałeś.

Czy w gumach tych w drzwiach też jest jakaś kostka?I jak się dobrać do tego ?

Tylko skoro mam prąd w tej kostce tzn. że dochodzi sygnał. Podłączyłem 3 zamki ogólnie i żaden nie działa :/ Nie wiem co dalej :/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w gumach sa kostki.

sciagasz gume i w otworze znajduje sie kostka 15pinowa.

zeby sprawdzic czy sa sygnaly trzeba wziasc probowke. 1 koncowke do +12V a druga do poszczegolnych pinow, otwierajac i zamykajac c.zamek by sprawdzic ktory przewod jest od otw, zam i rygl. po przylozeniu 1koncowki do pinu zamykania i nacisnieciu "zamykanie" na pilocie - probowka powinna na sekunde przygasnac.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam jak ściągnę gumę to mam taką harmonijkę w środku z biegnącymi w niej przewodami a nie kostkę ... Ta kostka będzie w drzwiach czy na poziomie słupka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pisalem ze w otworze. -> w slupku jest kostka <-

w tym temacie opisalem ja i sa dodatkowo zdjecia jej -

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Samo sprawdzenie obecnosci napiecia na pinach w kostce w progu nic nie daje. Trzeba sciagnac gumowa harmonijke i sprawdzic w jakim stanie sa przewody w tej przelotce.

Pomysl - co da ze bedzie napiecie w kostce w progu skoro nie bedzie fizycznego polaczenia "kostka prog" <> "kostka silownika zamka" jesli beda uszkodzone/polamane przewody elektryczne ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

napięcie mam w kostce "kostka silownika zamka" czyli ta ostatnia kostka co dochodzi do siłownika...Tak więc ten obwód nie jest uszkodzony do tego miejsca skoro przewodzi... Ale sprawdzę to w wolnej chwili...A czy jest możliwe żeby "rozprogramował" mi się C.Z ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jak masz sygnały na kostce to pozostaje mikroprzelacznik lub silniczek lub caly silownik

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

zaczalbym od mikroprzelacznika ->

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez Ravcio1985

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale pisałem wcześniej że kupiłem "nowy" C.Z. i nic...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

"nowy" ...

ja bym otworzyl zamek i wlutowal nowe mikro. koszt niewielki, duzo czsu nie zajmie a bedziesz mial pewnosc.

jezeli pisales ze masz sygnal w kostce do silownika wiec pozostaje silownik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×