Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
@ro

Intek "zamarzają" pokrętła.

Polecane posty

Jak w tytule. Moje radyjko to dolna półka czyli szumofon intek M-120 Plus. Jak temperatura zbliża się do zera bardzo ciężko jest przekręcić pokrętłem od włączania/głośności i SQL. Jak dziś było -22 to dosłownie kombinerkami ciężko byłoby ruszyć. Aż mnie palce bolą. No co za ustrojstwo :34: !!! Da się coś z tym fantem zrobić. Tylko nie piszcie "zmień radio" :30: .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z lewej strony pokrętła powinna być kalamitka, Nulon L80 Grease powinien załatwić sprawę

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, że muszę zdjąć przedni panel? Radio ma nieco ponad rok i już smarowanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_blink.png" alt=":blink:"> A gdzie taki Nulon mogę nabyć :22: ?

Zapewne chodziło Ci o nylon...?

Edytowano przez @ro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To był żart

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> nulon to smar do łożysk

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20"> może wystarczy lekko potencjometr nasmarować ,ale sam tego nie rób jeśli nie wiesz jak i co bo uszkodzisz radio, spróbuj w serwisie RTV bo może ten potencjometr nadaje się tylko do wymiany

Edytowano przez Barnim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym radio ogrzal

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Wczoraj i w moim johnym tez sie duzo ciezej krecily pokretla

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> ale poczekalem az sie nagrzeje w aucie i wroilo do normy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Niektóre potencjometry mają na osi żel i stąd te opory nastaw przy ujemnej temperaturze. Proponuję go rozkręcić i wymyć to jakimś rozpuszczalnikiem (np. kontakt WL). Podobny żel jest w spowalniaczu otwierania popielniczki i schowka, z tym że jest on lepszej jakości i temperatura nie ma na niego większego wpływu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

No ekstra ja tu pytam poważnie a ten se jaja robi z biedaka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:"> Ale poważnie. U mnie też jak się zrobi w aucie ciepło potencjometry wracają powoli do normy. Oba potencjometry więc wątpię w ich uszkodzenie szczególnie że radio ma nieco ponad rok. Spróbuję więc z tym kontaktem podziałać ale chyba wcześniej podjadę do serwisu bo radio jest jeszcze na gwarancji tylko coś mi się wydaję że usłyszę że to przez temperaturę a nie wadę radia i i tak będę musiał zadziałać sam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Lepiej poczekac az sie troche w autku nagrzeje bo w ten sposob moze znacznie sie skracac zywotnosc potencjometrow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

STANDARD, chyba wszyscy tak mają

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">:D:D, i nic z tym nie zrobisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli potencjometry są smarowane żelem to nie powinno się go wymywać, brak żelu może spowodować szybsze wycieranie się styków w potencjometrach, przy mrozach jedynie rozwiązanie to poczekać aż temperatura w samochodzie będzie powyżej zera jeśli radio zostawiane na stałe, jeśli będziesz zabierał radio ze sobą to nie powinno być takich problemów z potencjometrami

mój President Wilson zanim się nie rozgrzeje jest przygłuchy i nadaje z pewnym opóźnieniem przy mrozach poniżej -10

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc. W serwisie potwierdzili że tak musi być i żebym niczego nie ruszał bo coś uszkodzę. Radia zamontowane na stałe(jak u mnie) tak mają. No cóż trochę to wkurzające ale teraz wiem że trzeba się przyzwyczaić i tyle.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no niestety u mnie to samo w tcb tti880, nawiew na nogi i po 5-10 minutach jest ok

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak sie poczyta instrukcje to producenci nie przewiduja nawet przechowywania radyjek w takich temperaturach, co dopiero mowic o uzywaniu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zgadnijmy ilu czyta te instrukcje. Do mnie z takimi pie****ami przyjezdzaja ze nie wiem czy sie smiac czy plakac. A jak pytam czy czytal instrukcje to zawsze slysze ze nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×