Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość lukaviki

zblokowane tylne koło

Polecane posty

Gość lukaviki

witam serdeczne ostatnio zblokowało mi tylne lewe koło i nie sa to skutki mrozów bo nie zaciagam recznego po tym zapaliła sie kontrolka ABS

czy to moze byc zacisk ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a w jakim aucie, jaki model ?

moze byc zacisk ale niekoniecznie, moga tez byc okladziny w tarczobebnach i nie musiales wogole recznego zaciagac

Edytowano przez Duke_
literowka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość lukaviki

vectra b 1996 1.6 16V

Edytowano przez zubek73
to czemu piszesz w dziale VC - przenoszę / zubek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej bez rozebrania tego koła się nie obejdzie - prawdopodobnie tak jak Duke pisze szczęki w tarczobębnach - musisz to rozebrać i zobaczyć czy coś się tam nie rozleciało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Możliwe że okładzina oderwała się od szczęki ze starości, u mnie tak się stało, jedna szczęka nie miała połowy okładziny a fragmenty latały we wnętrzu tarczo-bębna

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

W mojej Viki wystąpił podobny problem.

Wróciłem w nocy od dziewczyny.Droga straszna,wielokrotnie jezdziłem po głebokich zaspach.Całą droge nic się nie działo.Po dojechaniu pod dom jak nigdy zaciągnolem ręczny i poszedłem do domu.

Rano chcąc jechac do miasta zauwazyłem ze lewe tylne koło blokuje się po trzech obrotach i słychac metaliczne uderzenie.Do tego świecą się kontrolki ABS i TC.

Dodamze koło blokuje się tylko gdy jade do przodu.Do tyłu jest wszystko ok.

Próbowałem dzis odkręcic tarczo bęben ale z powodu mrozów okazało się to niemozliwe.

Wim ze na forum nie ma wrózek ale moze ktos miał juz podobną sytuacje i jakoś moze mi pomóc.

Pozdrawiam.

Dodam ze auto to VB 2,0 16V

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bez rozebrania nic nie zdziałasz, podjedź do jakiegoś mechanika garażowca, niech obada sprawe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli to nie wina zamarzniętej linki ręcznego - to trzeba rozebrać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z jazdą do mechanika będe musiał poczekac az kumpel z lawetą wróci z trasy bo na tym kole to raczej nie będe jechał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Skoro to się stało przez noc to mogę się tylko domyślac to to przez mróz:(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Ja u siebie zauważyłem, że po wymianie szczęk jak zaciągnę ręczny to nieraz nie odbija lewa strona i się grzeje.... na bank trzeba ściągnąć i sprawdzić, tylko powiedzcie mi czy tam warto w środku coś przesmarować? ten samoregulator czy jak to się nazywa? co może być odpowiedzialne za to, że raz jest ok a raz kaszana ?

Edytowano przez KrisGW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Posmarować to trzeba, bo kto nie smaruje ten nie jedzie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> :P

Na dole masz zespół ręcznego, tam jest zawsze pełno syfu w tych dźwigienkach, trzeba wyczyścić i posmarować.

Płaszczyznę po której poruszają się wypustki szczęk też smarujemy i to samo tyczy się samoregulatora i jego styku ze szczękami.

Wszystko oczywiście specjalnym smarem do hamulców

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Miałem podobny problem. Też dużo śmigałem po zaspach i w dniach w których były największe mrozy ( -25 ) po takiej mroznej nocy koło się zablokowało. Ciekawe jest to że na początku nawet o tym nie wiedziałem. Zorientowałem się dopiero po 2 kilometrach jak nie mogłem podjechać pod dość strome wzniesienie. Wtedy pojawił się problem bo do domu daleko itp. Udało mi się podjechać tyłem (bo do tyłu nie wiem czemu się nie blokowało) i dalej na lepszej (czarnej) nawierzchni koło ,,puściło" i jak do tej pory wszystko jest ok.

Myślę że u Ciebie też nic strasznego się nie stało ale profilaktycznie jak się ociepli zerknij do okładzin.

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×