Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość karaco

Silniczek krokowy

Polecane posty

Gość karaco

Witam wszystkich w sobotę wymieniłem w swojej Vectrze 2.0 16V X20XEV silniczek krokowy i powiem szczerze nie zauważyłem żadnych zmian. Silnik nadal pracuje nierówno na wolnych obrotach a siedząc w środku słychać głośniejszą pracę silnika. Czy konieczne jest odłączenie klemy od akumulatora w celu zresetowania komputera? Proszę o jakieś podpowiedzi. Z góry dziękuję. Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może to wcale nie była wina silniczka krokowego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uszczelke dałeś nową?

sprawdź cały dolot czy nie ma nieszczelności

może wydech też trzeba sprawdzić skoro głośniej pracuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

znaczy że to nie krokowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak już sprawdzisz szczelność dolotu sprawdź przepływomierz. Obok krokowca to druga najczęstsza przyczyna falowania obrotów w VB. Polecam też przeczyszczenie (ew. zaślepienie) EGR.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość karaco

A jak mógł bym sprawdzić przepływomierz czy jest dobry czy nie na kompie nie wykazało żadnych błędów, a co do nierównej pracy silnika może źle sprecyzowałem pytanie silnik nie faluje na obrotach trzyma ładnie w granicach 800 obrotów na minutę tylko trzęsie silnikiem na jednym jak i na drugim silniczku, a na nowym słychać głośniejszą pracę silnika wewnątrz samochodu. Pozdrawiam

Edytowano przez karaco

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Najlepiej podmienić i sprawdzić czy są jakieś zmiany lub podpiąć pod kompa i na bieżąco obserwować pracę przepływomierza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×