Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest r.wwy

pulsujący czek

Recommended Posts

Guest r.wwy

witam ostatnio miałem dziwną sytuację z vki 1.8 16v x18xe.. natomiast po przekręceniu zapłonu czasem zdarza się ze pulsuje mi czek tak jakby była zrobiona zwora w 5i6 pinie do czytania błędów i wtedy auto nie odpala , a i jeszcze jedno pytanie dziś termometr pokazał mi -40 stopni cóż to może być pozdrawiam ..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Pulsujący czek to chyba coś z immobilizerem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Migający check to problem z immobilizerem

Nie grzebałeś przy kluczyku?

Termometr nie ma z tym związku - może czujnik się zepsuł, poobserwuj jego odczyty.

Edited by zubek73

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r.wwy

nic nie było grzebane występuje to sporadycznie jest na to jakaś mądra rada??? a z temp teraz już jest ok czy to oznaka że już czujnik pada?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r.wwy

Please login or register to see this quote.

czyli niema na to jakiegoś domowego sposobu??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siema co do tego migania czeka to nie wiem.Ale u mnie w ubiegłym roku czujnik temp na zimę padł a na wiosnę się odwiesił i do tej pory działa więc to są dziwna objawy radził bym się nie martwić.Pozdrawiam Kolego

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popieram kolege wyżej, tymbardziej przy takich mrozach do -30 sporo rzeczy lubi wariować.

Zostaw czujnik i weź się za immobilaizer

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest r.wwy

dzięki koledzy za zainteresowanie... Manius8324 a jak tam koledze sprawuje się viki w te mrozy ? widzę że kolega z wyszkowa pozdrawiam....

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiecie co oznacza pulsujacy chek? bo mi migał i niemoge odpalic sam. wiec odpiołem aku zeby owy blad skasowac podłaczyłem i wszystko ustało chek pali sie normalnie tylko jak bryczka nie odpalała tak nie odpala ! Ma ktos sugestie

Edited by DarkoPa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

i ma ktos pomysł

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a grzebales cos przy stacyjce bo tak jest jak sie cos robi przy immo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie nic wsadziłem kluczt=yk zeby odpalic i tak mi sie zrobiło ale po odłaczeniu klem chek pali sie normalnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a czytales caly ten temat ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jakos sie nie zagłebilem. a teraz wiem imo dzieki duke

Edited by Duke_
naprawa BBcode

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam szczerze teraz dopiero zaczęła trochę wariować,zaczęły skakać obroty,dziś robiłem uszczelkę pod kolektorem wydechowym bo już mi wypierdziela i co dobre miałem urwane dwie szpilki i siedziały w głowicy ale się opanowało.A jak tam u ciebie viki się sprawuje?Skąd dokładnie jesteś?Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

nie ma sprawy -->> +

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest badboy25bk

Please login or register to see this quote.

witam. czytałem Twoje posty i widze że nikt ci nie pom~ógł.a więc

nie jestem mechanikiem ale lubie zawsze sam ruszyć głową jak moje autka robią mi psikusy.

Tak na moje skromne oko to rozładowany akumulator może się myle . nie napisałeś dokładnie czy kręci rozrusznik

jak to nie pomoże to pisz postaram się pomóc

Edited by badboy25bk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest badboy25bk

Please login or register to see this quote.

witam. czytałem Twoje posty i widze że nikt ci nie pom~ógł.a więc

nie jestem mechanikiem ale lubie zawsze sam ruszyć głową jak moje autka robią mi psikusy.

Tak na moje skromne oko to rozładowany akumulator może się myle . nie napisałeś dokładnie czy kręci rozrusznik

jak to nie pomoże to pisz postaram się pomóc

Share this post


Link to post
Share on other sites

pulsujacy check to miedzy innymi rozladowany akumulator

kiedys cos takiego w oplu zafirze sie znajomemu działo - nowy aku i po sprawie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Kurcze mam podobny problem , aku jest ok bo kręci...ale auto nie odpala.. coś z immo ale co???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ale "check" mruga cały czas po przekręceniu zapłonu ?

Jak tak , to sprawdź czy nie wypadł Ci transponder z kluczyka

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mam drugi kluczyk zapasowy jak przykladam w okolice stacyjki to CE nie miga po zapaleniu zplonu,...

auto kreci rozrusznikiem ale nie zapala... zastanawiam sie nad pompka paliwowa... tylko nie wiem jak sprawdzic czy podaje paliwo

Share this post


Link to post
Share on other sites

zostaw pompkę w spokoju - masz coś z immo (sprawdź tak jak @Miły pisze - czy w tym kluczyku jest transponder)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Jasiuvectra

Migający check informuje o poważniejszej awarii silnika i mogą być różne tego przyczyny,ja bym zwore zrobił na złączu diagnostycznym i odczytał kod błędu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Chyba nie za bardzo wiesz, co piszesz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

migający chec świadczy o uszkodzeniu immo, braku komunikacji między transponderem a czytnikiem, w najgorszym wypadku o uszkodzeniu ECU.

A z silnikiem nie ma to nic wspólnego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...