Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Followers 0
Robert 1970

jak zmienić kąt wtrysku w dislu

16 posts in this topic

Witam kolegów!Mam pytanie,jak można zmienić kąt wtrysku w silniku dtl.Mam przestawiony kąt wtrysku/badany ob-comem/kąt ten wynosi u mnie 6 a powinien 3-4,5 ilość paliwa na suw wynosi 12ml a powinno być ok. 5ml.Wyniki na biegu jałowym ob comem nie można zmienić kąta.Objawy brak mocy do 1800 obr.,ciężko odpala na zimnym silniku,ogromne spalanie.Dodam że pompa była zmieniana.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

jeżeli ob-comem nie można zmienić to podejżewam ,że techem też sie nie uda.Zastawiam się czy przypadkiem nie trzeba będzie pompe kalibrować na stole probierczym i tam pożądnie ustawić pompe.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

TECH2 ma dużo więcej możliwości, więc może się udać.

W poniedziałek mogę się dowiedzieć

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

będe wdzęczny ,ale podejrzewam ,że być może mam za dużo przesunięty zapłon żeby można było go przesunąć jakimś programem choć może się myle.Obecnie mój kąt wtrysku wynosi 6 a powinno być niby 3-4,5.Mechanik mówi że trzeba jeszcze sprawdzić na rozrządzie bo być może gdy wkładali mi pompe to coś przestawili,czy w ogóle jest taka możliwość?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeśli możesz to dowiedz sie o dawkę rozruchowa itp.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

wyprzedzenie(kąt) wtrysku ustawia się raczej pompą wtryskową jak się nie mylę.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy brak mocy do 1800 rpm to nie sa przypadkiem objawy "prawidlowego" funkcjonowania naszych diesli ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, to są owe oznaki. Ale czasem powodem muła na dole jest brudny filtr powietrza.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted (edited)

filtr jest ok.wszystko było już sprawdzane i jest w normie ,jeżeli chodzi o turbodziure to wam powiem ,że wcześniej auto się zbierało zbierało od samego dołu więc mam poruwnanie a teraz na niskich obr. wciskasz gaz do końca a auto prawie nie przyspiesz.I te wielkie spalania w mieście 20 -25l/100km!! w trasieok.11 l!sami przyznacie że jest to szok.POdejrzewam że przestawiony zapłon ma na to wpływ gbyż paliwonie jest do końca spalane iczuć to w spolinach troch kopci na biało jak jest zimny

Edited by Robert 1970
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To ze na zimnym kopci na bialo to chyba norma.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzwoniłem do kolegi do ASO.

Jest możliwość zmiany TECH2 kąta wtrysku ale nie są to duże wartości.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie duże wartości to znaczy jakie?czy da się zmiejszyć a 2 stopnie jeżeli nie to jak to zmiejszyć?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

- tutaj w pewnym momencie rozpoczyna się dyskusja o zmianach kąta wtrysku.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, wujka zafira 2.0 dti ma czas wtrysku 2.10 - 2.15, czy taka wartośc jest poprawna ?? Z rana nie chce odpalać, trzeba długo chełtać bo długim postoju, jak rozgrzany to troszke lepiej pali, tak ok. 1 sek kręcenia, choć powinno szybciej łapać. Może zaworek przelewowy ??

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.