Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Robert 1970

jak zmienić kąt wtrysku w dislu

Polecane posty

Gość Robert 1970

Witam kolegów!Mam pytanie,jak można zmienić kąt wtrysku w silniku dtl.Mam przestawiony kąt wtrysku/badany ob-comem/kąt ten wynosi u mnie 6 a powinien 3-4,5 ilość paliwa na suw wynosi 12ml a powinno być ok. 5ml.Wyniki na biegu jałowym ob comem nie można zmienić kąta.Objawy brak mocy do 1800 obr.,ciężko odpala na zimnym silniku,ogromne spalanie.Dodam że pompa była zmieniana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

techem zmienisz w aso.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert 1970

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jeżeli ob-comem nie można zmienić to podejżewam ,że techem też sie nie uda.Zastawiam się czy przypadkiem nie trzeba będzie pompe kalibrować na stole probierczym i tam pożądnie ustawić pompe.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

TECH2 ma dużo więcej możliwości, więc może się udać.

W poniedziałek mogę się dowiedzieć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert 1970

będe wdzęczny ,ale podejrzewam ,że być może mam za dużo przesunięty zapłon żeby można było go przesunąć jakimś programem choć może się myle.Obecnie mój kąt wtrysku wynosi 6 a powinno być niby 3-4,5.Mechanik mówi że trzeba jeszcze sprawdzić na rozrządzie bo być może gdy wkładali mi pompe to coś przestawili,czy w ogóle jest taka możliwość?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli możesz to dowiedz sie o dawkę rozruchowa itp.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wyprzedzenie(kąt) wtrysku ustawia się raczej pompą wtryskową jak się nie mylę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy brak mocy do 1800 rpm to nie sa przypadkiem objawy "prawidlowego" funkcjonowania naszych diesli ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kotlet

Tak, to są owe oznaki. Ale czasem powodem muła na dole jest brudny filtr powietrza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert 1970

filtr jest ok.wszystko było już sprawdzane i jest w normie ,jeżeli chodzi o turbodziure to wam powiem ,że wcześniej auto się zbierało zbierało od samego dołu więc mam poruwnanie a teraz na niskich obr. wciskasz gaz do końca a auto prawie nie przyspiesz.I te wielkie spalania w mieście 20 -25l/100km!! w trasieok.11 l!sami przyznacie że jest to szok.POdejrzewam że przestawiony zapłon ma na to wpływ gbyż paliwonie jest do końca spalane iczuć to w spolinach troch kopci na biało jak jest zimny

Edytowano przez Robert 1970

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To ze na zimnym kopci na bialo to chyba norma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość michal_simon

Dzwoniłem do kolegi do ASO.

Jest możliwość zmiany TECH2 kąta wtrysku ale nie są to duże wartości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Robert 1970

nie duże wartości to znaczy jakie?czy da się zmiejszyć a 2 stopnie jeżeli nie to jak to zmiejszyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

- tutaj w pewnym momencie rozpoczyna się dyskusja o zmianach kąta wtrysku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

a moze przeplywka ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, wujka zafira 2.0 dti ma czas wtrysku 2.10 - 2.15, czy taka wartośc jest poprawna ?? Z rana nie chce odpalać, trzeba długo chełtać bo długim postoju, jak rozgrzany to troszke lepiej pali, tak ok. 1 sek kręcenia, choć powinno szybciej łapać. Może zaworek przelewowy ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×