Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
psx

Kogo straszyli pompą do regeneracji, a zepsute było coś innego?

Polecane posty

Cześć,

taki wątek trochę optymistyczny, a nie tylko o najgorszych problemach z silnikami 2.0/2.2 DTI/DI.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Czy kogoś z Was straszono, że padnięta jest pompa wtryskowa i wymaga regeneracji, a okazywało się, że usterka była gdzie indziej? Na pewno jest kilka takich osób - podzielcie się swoimi historiami. Jakie mieliście objawy, co innego było przyczyną, jak długo walczyliście z problemem i ile kasy udało Wam się zaoszczędzić.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w prawdzie nie u mnie ale u chlopaka z forum

ktory przyjechal do mnie odczytac bledy w swoim dieselku

straszyli go wymiana pompy albo sterownika (koles podlamany)

wyszlo co ??

0400 czyli EGR

papraki czasem kombinuja jak moga zeby kase wyrwac od naiwnych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Heh, czyli objawy to pewnie brak mocy przy zapalonym checku?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

objawy jak przy padnietym zasyfionym EGR

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość roger88

ciekawy temacik:))

mnie też "spece" radzili pierw sprzedać moja viki lub nowy silnik od anglika itp lub jak chcesz sie bawic to pompe regenerować...a okazało się że poprzedni właściciel regenerował ja "po kosztach" i brakowało jakiejś uszczelki z zakończeniem elektronicznym i jakis kondensator i działa:)) 550zł naprawy ale działa;))

Pozdrawiam^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zasyfiony filtr paliwa może dawać objawy wskazujące na pompe a w trakcje jazdy powodowac wywalaniem check'a

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie samo przeczyszczenie pompy pomogło i to już dwa razy miałem taki przypadek.... Ale w baku był niemiłosierny syf, a filtr też nie za wesoły.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ArturL

Mnie kiedyś, to chyba ze trzy razy w różnych odstępach czasu straszyli pompą, a zawsze okazywało się, że to zapowietrzenie i zawsze przez przelewy. Dopiero, jak Piotrek mi wymienił u siebie w warsztacie, to było OK. Kiedyś pękła mi pokrywa filtra paliwa i też mówili, że to pompa.... Ach, fachoooffffcy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moja Vectra latem zaczęła niesamowicie dymić, czarny dym, zero mocy.

Pojechałem do podobno najlepszego speca od diesla w Pabianicach, podłączył do jakiegoś magicznego kompa i diagnoza - pompa do wymiany 3500 PLN, ale nie ma teraz czasu.

Następny mechanik w Łodzi z serwisu Forda ale wcześniej podobno pracował w Oplu. Diagnoza: pompa i turbina do wymiany 5500 PLN po zniżkach.

Trzeci mechanik z Konstantynowa, już bez komputera na tak zwane oko i ucho stwierdził że na 99% pompa do wymiany ale turbina jest OK. Nie wiadomo ile ale, "to nie są tanie rzeczy:.

3:0 zaczynałem się już żegnać co najmniej z 3500 PLN

Pojechałem do jeszcze jednego mechanika w Łodzi, a ten mówi 600 PLN zostaw auto i podjedź rano. Trochę zaskoczony, pytam czy jest pewien że naprawi i żeby potem z 600 nie zrobiło się 6000 PLN bo nie zapłacę.

Co się okazało ? kolektor dolotowy był tak zabrudzony że zablokowały się klapki przepustnicy w pozycji zamkniętej. Trzy razy proponowano mi wymianę pompy, bo jest "bardzo awaryjna"

Pomimo tego, że ostatni mechanik wiedział co się stało, auto po czyszczeniu kolektora jeździ jak nowe, to nie polecam tego Pana, 600 PLN za czyszczenie to chyba przesada.

Panie i Panowie, chyba najsłabszym punktem naszych, aut nie jest pompa wtryskowa ale mechanicy.

Edytowano przez Blues

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

... bo te łachmianiarze zamiast węyka paliwowego wstawili wężyk od spryskiwacza jak pamiętasz... Jest ciut grubszy (średnica) więc nie dziwne, że się zapowietrzał...

Zawsze najłatwiej jest zwalić na pompę, bo to dość droga impreza a zamiast naprawy pompy można przecież zrobić jakąś "pierdołę" i jeśli będzie dobrze to dają wtedy rok gwarancji. Zysk "fachowców" olbrzymi a "zadowolenie" nic nie podejrzewającego klienta - bezcenne...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

Dlatego trzeba uważać na takich, którzy "podpinają pod kompa nie wiadomo czym" i na dodatek nie chcą pokazać zapamiętanych błędów przez ECU, być może w ogóle ich nie było?

Ja nie potrafiłbym oszukać zwłaszcza, że po podpięciu opcomem widać jak na dłoni o co chodzi... Reszta po prawidłowej diagnozie jest prosta...

Sam trafiłem do VKP (na forum i do klubu) "dzięki" checkowi - wyszło P1125 i coś jeszcze co oznaczało, że jeśli występują w parze to elektrozaworek (u mnie od EGR) umarł, poza tym było i jest nadal permanentne dla silników Y22DTR P1590... Znajomi wówczas fachowcy wróżyli koniec pompy a od tamtej pory przejechałem już prawie 100 000 km...

Edytowano przez Piotreq

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kotlet

Zamarznięte paliwo w filtrze - miało mnie niby kosztować 3500

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Postało u mechanika od soboty, w poniedziałek 10 po ósmej miałem telefon, że jednak nie pompa bo zapalił od dotyku, a tech nie wykazał błędów. Nie wzięli kasy za techa, bo zestresowali mnie na weekend

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W ogóle Ci nie chciał odpalić? Jaki mróz był? Paliwo miałeś zimowe czy letnie jeszcze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kotlet

Było -9. Paliwo miałem z Orlena, zwykły ON. Czy zimowy czy letni - nie wiem. Było to na początku grudnia, płaciłem chyba 3,86 za litr - tanio to było jak na łódź wtedy, a tym bardziej jak na Orleny. Nie dodawałem jeszcze wtedy supresatora, bo wydawało mi się że spokojnie da radę (w każdym z 3 diesli jakimi jeździłem przez ok 5 lat nic się podobnego nie działo nigdy). Filtr wymieniany w listopadzie.

W ogóle nie odpalał, po 3 kręceniach zapalał się check na chwilę. Nawet nie "prykał".

Zresztą, teraz mam to samo, tyle że przy - 13 z supresatorem. Bardziej stawiam jednak na uwalony sterownik świec, bądź coś w ich układzie.

Ciepły przytulny garaż i ożyje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kotlet butelka denaturatu też pomaga ,sprawdziłem to osobiście

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×