Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
MaC

vectra b 1,8 strasznie słaba -pomóżcie

Polecane posty

Mam pytanie odnośnie viki 1,8 kombi z 97 roku jest strasznie zamulona kolega ma rok młodszą 1,6 jego chodzi jak rakieta. Moja na oko bez zarzutów filtry, świece, olej i rozrząd zmienione 6 miesięcy temu zaraz po zakupie . pytam gdzie tkwi problem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bledy jakies wyskakuja ??

opisz dokladniej od kiedy taka slaba itd.

bo narazie to wrozenie z fusow

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kupiłem ja 6 miesięcy temu dalem odrazu do mechanika na wspomiane paski filtry ... od początku byla slaba ale to moje 2 auto i myslałem że kombi jest cięższe i tak ma, nawet się przyzwyczaiłem, ale jak zasiadlem do kolegi 1,6 to mi sie przykro zrobiło, jego sie zbiera lekko nawet na 5-tce a ja musze z 5 redukować na 3 żeby wyprzedzić a przed progiem zwalniającym 2 sie dusi i schodze do jedynki, ogulnie mam niższe obroty od kolegi 1,6 i to znacznie (na wszystkich biegach), myślałem że mi rozrząd źle ustawili albo katalizator zapchany ale się nie znam i chcialem spytać przed wizytą w warsztacie bo mądre głowy wymienią mi pół auta a problem pewno zostanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Moze byc,rozrzad,moze byc wydech,

wszystko trzeba psrawdzac pokolei

Moze cos z wysokim napieciem.

Masz gaz ??

A bledow zadnych nie ma ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

gazu nie mam, błędów nie ma . pali na dotyk nawet na - 20, tylko przy odpalaniu kręci o 1 sekunde dlużej jak ta wspomniana 1,6. jak ją kupilem to ciężko palila na cieplym silniku ale po wizycie u mechanika na wspomniane paski ... jest ok .Jak zdiagnozować problem może jechać na kopmuter ale czy to coś da

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A gary wszystkie palą nie chodzi ci jakoś dziwnie

Może też być że paliwo zatankowałeś jakieś chrzczone i coś blokuje filtr

Może być wiele przyczyn

Najlepiej sprawdzić na kompie co się dzieje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczal od pie**** ktore mozna samemu sprawdzic,typu filtr paliwa itd.

Spalanie w normie masz ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

chodzi równo, paliwo 98 zawsze tankuje na orlenie i to zawsze tym samym pojade na kompa i sie zobaczy dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sprawdz jeszcze krokowca i czy nie masz pękniętego kolektora

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolektor już wymieniłem bo byl pęknięty a krokowca sprawdze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a co ma krokowy do mocy silnika?

Jak dla mnie to bez sensu grzebanie przy krokowcu.

Pierwsze co, to podpinka pod kompa i sprawdzenie jak pracuje przepływka, sonda lambda.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja proponuje wyczyścić przepustnice i sprawdzić czujnik temp na kompa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Dokladnie, krokowy nie ma tu nic do rzeczy, obstawiam przepływke albo sonde, najlepiej bedzie jak podmienisz na próbe przepływke od kogos

Generalnie szukałbym w elektornice mimo ze nie wywaliło błędów, czasem tak jest ze błędu nie wywali poki całkiem sie nie zepsuje. Mi padł egr a zanim do objawów doszla w koncu kotrolka silnika mineło dobre 3 miesiące a powymienialem rzeczy ze hoho...

JEszcze jedno pytanie, czy po przekreceniu kluczyka w stacyjce na zapłon swieci sie kontrolna silnika?

Również moze być czujnik temperatury jak kolega mowi

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Teraz tak se jeszcze myśle ,kiedyś miałem moplika i w porównaniu do innych był okropnie wolny mimo że wszystko w nim co się dało porobiłem i ponaprawiałem i dopiero po wymianie tłumika jakby ktoś dodał drugi silnik, nie wiem jak ale jakoś może sprawdziłbyś czy nie masz zapchanego tłumika może ktoś coś wepchnął do środka, ale to tylko moje takie przemyślenia.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dzięki wiem już troche więcej pojade w pon. na kompa i pomęcze temat jeszcze raz dzięki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Komp może pomocny być ale sprawdz świece i przewody

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×