Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
MaC

vectra b 1,8 strasznie słaba -pomóżcie

Recommended Posts

Mam pytanie odnośnie viki 1,8 kombi z 97 roku jest strasznie zamulona kolega ma rok młodszą 1,6 jego chodzi jak rakieta. Moja na oko bez zarzutów filtry, świece, olej i rozrząd zmienione 6 miesięcy temu zaraz po zakupie . pytam gdzie tkwi problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

bledy jakies wyskakuja ??

opisz dokladniej od kiedy taka slaba itd.

bo narazie to wrozenie z fusow

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupiłem ja 6 miesięcy temu dalem odrazu do mechanika na wspomiane paski filtry ... od początku byla slaba ale to moje 2 auto i myslałem że kombi jest cięższe i tak ma, nawet się przyzwyczaiłem, ale jak zasiadlem do kolegi 1,6 to mi sie przykro zrobiło, jego sie zbiera lekko nawet na 5-tce a ja musze z 5 redukować na 3 żeby wyprzedzić a przed progiem zwalniającym 2 sie dusi i schodze do jedynki, ogulnie mam niższe obroty od kolegi 1,6 i to znacznie (na wszystkich biegach), myślałem że mi rozrząd źle ustawili albo katalizator zapchany ale się nie znam i chcialem spytać przed wizytą w warsztacie bo mądre głowy wymienią mi pół auta a problem pewno zostanie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze byc,rozrzad,moze byc wydech,

wszystko trzeba psrawdzac pokolei

Moze cos z wysokim napieciem.

Masz gaz ??

A bledow zadnych nie ma ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

gazu nie mam, błędów nie ma . pali na dotyk nawet na - 20, tylko przy odpalaniu kręci o 1 sekunde dlużej jak ta wspomniana 1,6. jak ją kupilem to ciężko palila na cieplym silniku ale po wizycie u mechanika na wspomniane paski ... jest ok .Jak zdiagnozować problem może jechać na kopmuter ale czy to coś da

Share this post


Link to post
Share on other sites

A gary wszystkie palą nie chodzi ci jakoś dziwnie

Może też być że paliwo zatankowałeś jakieś chrzczone i coś blokuje filtr

Może być wiele przyczyn

Najlepiej sprawdzić na kompie co się dzieje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bym zaczal od pie**** ktore mozna samemu sprawdzic,typu filtr paliwa itd.

Spalanie w normie masz ??

Share this post


Link to post
Share on other sites

chodzi równo, paliwo 98 zawsze tankuje na orlenie i to zawsze tym samym pojade na kompa i sie zobaczy dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

sprawdz jeszcze krokowca i czy nie masz pękniętego kolektora

Share this post


Link to post
Share on other sites

kolektor już wymieniłem bo byl pęknięty a krokowca sprawdze

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Przemo21

Please login or register to see this quote.

a co ma krokowy do mocy silnika?

Jak dla mnie to bez sensu grzebanie przy krokowcu.

Pierwsze co, to podpinka pod kompa i sprawdzenie jak pracuje przepływka, sonda lambda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja proponuje wyczyścić przepustnice i sprawdzić czujnik temp na kompa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Dokladnie, krokowy nie ma tu nic do rzeczy, obstawiam przepływke albo sonde, najlepiej bedzie jak podmienisz na próbe przepływke od kogos

Generalnie szukałbym w elektornice mimo ze nie wywaliło błędów, czasem tak jest ze błędu nie wywali poki całkiem sie nie zepsuje. Mi padł egr a zanim do objawów doszla w koncu kotrolka silnika mineło dobre 3 miesiące a powymienialem rzeczy ze hoho...

JEszcze jedno pytanie, czy po przekreceniu kluczyka w stacyjce na zapłon swieci sie kontrolna silnika?

Również moze być czujnik temperatury jak kolega mowi

Edited by SNOWSURFER

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz tak se jeszcze myśle ,kiedyś miałem moplika i w porównaniu do innych był okropnie wolny mimo że wszystko w nim co się dało porobiłem i ponaprawiałem i dopiero po wymianie tłumika jakby ktoś dodał drugi silnik, nie wiem jak ale jakoś może sprawdziłbyś czy nie masz zapchanego tłumika może ktoś coś wepchnął do środka, ale to tylko moje takie przemyślenia.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

dzięki wiem już troche więcej pojade w pon. na kompa i pomęcze temat jeszcze raz dzięki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Komp może pomocny być ale sprawdz świece i przewody

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...