Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest kebes

Problem z chlodzeniem w vectrze

Recommended Posts

Guest kebes

Mam taki problem moja vectra zaczela szybko lapac temperature,nawet po krotkiej wolnej jezdzie i chwili postania w korku temperatura dochodzi najpierw do 95 stopni zeby zachwile zlapac 98-99st i wlacza sie wentylator.I to nawet teraz w zime przy temperaturze minusowej. Czy ktos wie co to moze byc???dodam jeszcze ze ucieka mi plyn chlodniczy fakt ze nieduzo, ok 1/6 zbiorniczka na miesiac mechanik sprawdzal mi w grudniu czy nie ma jakiegos wycieku, i nigdzie nie widac.Prosze o porade...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Nie dolewałeś jakiegoś uszczelniacza do chłodnicy, albo ktoś przed tobą ? Bo jeżeli żeczywiście za szybko sie zagrzewa to może być chłodnica zapchana. Co sie dzieje jak pociśniesz jej troche, wentylator daje rade zbić temperature ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja jak miałem zabita chłodnice to bardzo szybko mi temp. wzrastała. cały czas miałem miedzy 95-100 i tak co chwilke. a jak mu pocisnałem to woda cały czas 98 i wiatrak wiał.

Sprobój mu pocisnac a sie dowiesz ..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kebes

Ja zadnych uszczelniaczy nie wlewalem, a nie wiem czy koles ktory mial ja przede mna cos wlewal...co macie na mysli piszac zebym pocisnal??

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

troche szybciej pojezdził dał jej w piz...e

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> :lol:

ja jak miałem zabita chłodnice i jej dawałem to takie były efekty

woda 100 i wiatrak mi sie właczał .. u mnie co chwilke wiał

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Please login or register to see this link.

Edited by Lechuu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kebes

No to bede musial tak zrobic:D i co jak dales jej w p...de to odblokowala sie chlodnica??

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> jak bedzie sie właczał wiatrak co chwile i temperatura bedzie wysoka to na 100 % masz zabita chłodnice

I albo wymienisz albo uzyjesz srodka który zazwyczaj nie pomaga

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kebes

Nie no jak sie zagrzeje to wentylator za kazdym razem zbija temperature...

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie chodzi o temp zbijania. tylko ze jak przy takich temp przy jezdzie włacza Ci sie wiatrak to cos nie hallo!! cierpi przez to silnik. Temp w trasie powinna byc stała, a nie ze włacza Ci sie wiatrak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest kebes

No dzis sprawdzilem to na trasie jest stala temperatura,tylko w miescie mi wariuje..:/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...