Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

kijek

głosny swist

Polecane posty

witam!

mam problem i nie wiem czy to czasem nie turbina (vectra c 2.0 dti) podczas jazdy gdy depne w pedal powyzej 2 tys obrotow slychac glosny swist niby nie czuje zeby samochod byl slabszy i przyspieszenie raczej tez ma takie samo wiec czy to moze byc problem z turbina a moze z jej koncem

prosze o porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Albo z wężami między intercoolerem a turbiną oraz intercoolerem a silnikiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamcio91

Mam to samo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Gwiżdże jak z gwizdka. Jeździ już tak rok i ani spadku mocy, ani nic nie odczuwam. Przyzwyczaiłem się, nawet ciekawie to brzmi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ale co masz na mysli z wezami ze ktorys pekniety i zasysa powietrze dziura i to powoduje ten swist

zbadam to obejrze przewody i miejmy nadzieje ze moze to

Edytowano przez kijek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Turbina gwiżdże, nieszczelności (uciekające powietrze) świszcze. Nie zasysa tylko wydmuchuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, przepraszam za odkopanie tematu ale mam ten sam problem, wszystkie węże są w porządku turbina sprawdzona u mechanika a świst jest dalej, czy ktoś rozwiązał problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A auto jest słabsze? Intercooler sprawdziłeś?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

mi swiszczy tylko przy zmianie biegu jak puszczam gaz i wciskam sprzeglo. mechanik twierdzi ze to normalne w tym silniku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Świst-śryst-gwidz ja już się przestałem przejmować gwizdami :-) Jeździ-jeździ, pali-pali uznałem u siebie, że jest to gwizd pospolity i ten typa tak ma...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Moj mechanik powiedział ze ta konstrukcja turbiny tak ma ze będzie świszczała

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobrze gada mechanik polać mu :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Intercooler sprawdzany auto ma kopa nie czuć spadku mocy błędu na kompie żadnego, znajomy zdemontował mi dzisiaj osłonę turbiny i widać jak spaliny okopciły obudowę w jednym miejscu powiedział że jest do wymiany uszczelka która znajduję się miedzy turbiną a rura wydechową dokładnie chodzi o tą

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

jutro wymienię z rana i napisze na forum czy pomogło.

Pozdrawiam.


Niestety dalej to samo, czy moze to byc rolka na alternatorze ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być. Zrzuc pasek to się dowiesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak zrzuce pasek moge autem przejechac kawalek czy mi zagotuje plyn ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zrzuć pasek na zimnym silniku - przeciez od razu nie zagotuje...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ale piszczy dopiero przy przyspieszaniu, jak najlepiej sprawdzic rolki na sucho jestem ciemny w tych tematach prosze o wyrozumialosc.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Witam, pasek zrzucony dalej śwista, czy to będzie kończyła się turbina ? lecz mechanik ją wyciągał powiedział że jest dobra.

Edytowano przez Dominik K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Więc może sobie daruj i czekaj aż się pogorszy :-) Możesz nagrać ten dźwięk?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jak odlaczylem przewód od elektro zaworu turbin ( czarny weżyk ) co idzie do gruszki przejechalem kawalek wkrecilem viki na obroty świstu nie było, czy to jest oznak że coś z turbawką jest nie tak ? Jutro koloego nagram filmik.

Edytowano przez Dominik K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To - to wskazuje na turbinę lub układ dolotowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Układ dokotowy tzn ? Na co kolego mam zwrócić uwage ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to co chłopaki wyżej pisali - od turbiny, przez wąż idący od niej do intercoolera, sam intercooler oraz kolektor dolotowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolego gdyby wąż był pękniety lub intercooler to by wyskakiwal samochód z kluczykiem, a tak to 0 bledow jest auto ma kopa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeśli zdjąłeś przewód podciśnienia i przestało gwizdać to wiadomo, że dźwięk wydobywa się z turbiny, nie znaczy że od razu trzeba ją wymieniać, ale fakt jest taki, że w pełni sprawne turbo nie gwiżdże.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam, nie wiem jakim cudem ale przestało samo gwizdać, wymieniłem tylko elektrozawór sterujący turbiną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×