Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość KacperW

Prosba o pomoc, brak diagnozy

Polecane posty

Gość KacperW

Panowie mam problem proszę o pomoc, mam Vectre B 1,8 16V kombi, idealne auto, które ostatnio daje mi popalić, mianowicie po odpaleniu jest wszytko ok., tylko że po przygazowaniu to spaliny w kabinie aż w oczy szczypią i tu zaznaczam tłumiki są szczelne, stare, ale dziur nie maja, dalej auto podczas jazdy, jak jest na biegu, nie chce przekroczyć magicznej liczby 3 tyś obrotów na minutę i dochodząc do tego poziomu już nie przyspiesza, mimo iż pedał gazy jest wciśnięty w podłogę (po wciśnięciu sprzęgła nie ma problemu wskakuje i na 7 tyś, ale na sprzęgle) druga sprawa jak się jedzie to czuć delikatne bujanie, ale naprawdę bardzo delikatne, trzecia sprawa jak dam ostro gazu mimo szczelności tłumików słychać pierdzenie i oczywiście stop na 3tys i się toczy obroty nie wzrastają (tak się dzieje na każdym biegu) proszę o pomoc sugestie co to ma być co pierwsze sprawdzić, dziękuję wszystkim i serdecznie pozdrawiam.

Edytowano przez KacperW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Sprawdź czy nie masz pękniętego kolektora wydechowe, odkręć tą osłonę i zobacz czy nie lecą tamtędy spaliny. Jeśli tak muli może to zapchany katalizator :22: Czek ci się nie pali ? Najpierw sczytaj błędy.

Edytowano przez Shymon

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

to że niemożesz 3tyś przekroczyc to bedzie na 99%czuyjnik położenia wału spaliny i takie pyrkanie to bedzie kolektor walniety albo uszczelki wydmuchane ,tak jak kolega wyżej napisał zebyś błędy zczytał

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a ja znalazłem wypowiedź kolegi który miał problemy ze spalinami w kabinie, najpierw miał dziurę w łączniku elastycznym w wydechu, a potem auto zaczęło mulić nie miało mocy, okazało się ze katalizator padł, stopił się.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×