Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest KacperW

Prosba o pomoc, brak diagnozy

Recommended Posts

Guest KacperW

Panowie mam problem proszę o pomoc, mam Vectre B 1,8 16V kombi, idealne auto, które ostatnio daje mi popalić, mianowicie po odpaleniu jest wszytko ok., tylko że po przygazowaniu to spaliny w kabinie aż w oczy szczypią i tu zaznaczam tłumiki są szczelne, stare, ale dziur nie maja, dalej auto podczas jazdy, jak jest na biegu, nie chce przekroczyć magicznej liczby 3 tyś obrotów na minutę i dochodząc do tego poziomu już nie przyspiesza, mimo iż pedał gazy jest wciśnięty w podłogę (po wciśnięciu sprzęgła nie ma problemu wskakuje i na 7 tyś, ale na sprzęgle) druga sprawa jak się jedzie to czuć delikatne bujanie, ale naprawdę bardzo delikatne, trzecia sprawa jak dam ostro gazu mimo szczelności tłumików słychać pierdzenie i oczywiście stop na 3tys i się toczy obroty nie wzrastają (tak się dzieje na każdym biegu) proszę o pomoc sugestie co to ma być co pierwsze sprawdzić, dziękuję wszystkim i serdecznie pozdrawiam.

Edited by KacperW

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Sprawdź czy nie masz pękniętego kolektora wydechowe, odkręć tą osłonę i zobacz czy nie lecą tamtędy spaliny. Jeśli tak muli może to zapchany katalizator :22: Czek ci się nie pali ? Najpierw sczytaj błędy.

Edited by Shymon

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

to że niemożesz 3tyś przekroczyc to bedzie na 99%czuyjnik położenia wału spaliny i takie pyrkanie to bedzie kolektor walniety albo uszczelki wydmuchane ,tak jak kolega wyżej napisał zebyś błędy zczytał

Share this post


Link to post
Share on other sites

a ja znalazłem wypowiedź kolegi który miał problemy ze spalinami w kabinie, najpierw miał dziurę w łączniku elastycznym w wydechu, a potem auto zaczęło mulić nie miało mocy, okazało się ze katalizator padł, stopił się.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...