Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
krzysiek16v

Dziwne szarpanie na LPG 1.6 16V

Polecane posty

Witam wszystkich.

Jestem tutaj początkujący więc proszę o wyrozumiałość.

Mam problem z silnikiem mojej Viki a raczej z instalacją gazową. Przy jezdzie na gazie gdy silnik jest lekko obciążony strasznie szarpie.

Gdy na przykład na II biegu jadę 30, na III 50, nawet na VI w zakresie 80-100 lub gdy delikatnie trzymam wciśnięty pedał gazu silnik strasznie szarpie. Gdy przyspieszam lub hamuje silnikiem wszystko jest OK. Na benzynie problem nie występuje. Dzieje się tak od tygodnia.

Dodam że auto ma zwykłą instalację pierwszej generacji, zrobiłem niej 80 tys kilometrów o NIC się nie działo, sprawowała się super, jedynie co wymieniałem to 2 razy świece i filtr gazu.

Byłem dziś u dwóch gazowników i obstawiają parownik, przewody lub rozregulowanie. Z racji tego że nie chcę wydawać kasy na mechaników gdyby to nawet był parownik to wymienię go sam.

Proszę tylko o poradę lub pomoc gdy ktoś miał podobny przypadek.

Z góry dziękuje wszystkim.

u mnie rwało na luzie przy wyższych temp silnika. wyjścia były 2:

1. regulacja, po jakimś czasie się powtórzyła sytuacja.. aż do przysłowiowego kaput

2. nowy parownik i jest ok

swoją drogą to wydaje mi się że 80k km to dość dużo jak na parownik