Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Cytrus

Tarcze Hamulcowe - rodzaje, rozmiary

Polecane posty

Gość Cytrus

[Jak jest różnica między tarczami hamulcowymi przed liftem a po lifciefWitamont=Arial]

Edytowano przez Cytrus
niebardzo czytelne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

przedlift ma na otwory na 4 śruby a polift na 5 śrub

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego moloo w silnikach 2.0 i 2.5 przed liftem juz były piasty na 5 śrub

co do odpowiedzi w temacie-wielkością tarczy sie różnią przede wszystkim,w poliftach i innych z piecioma śrubami w standardzie wystepują tarcze o rozmiarze 288mm

lub jak w 2.6 gsi 308mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

i poliftowe chyba juz nie mialy z tylu tarczobebnow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

...moje niedopatrzenie, ale kolega Cytrus nie sprecyzował o jaki rodzaj viki mu chodzi...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze dodac do tego niewentylowane tarcze z wersji 1,6 1,7 td

i mniejsze tarcze 256 z modeli przedliftowych i robi sie nam

5 roznych tarcz na przod i z 3 na tyl

sprecyzowac pytanie by sie przydalo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

wszystkie vectry mają z tyłu tarczobebny...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

przedlifty mialy bebny (te slabsze wersje) pewnie o to Dukowi chodzilo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

hehe

nawet nie pamietam które to były

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a no o to, czasami i ja cos zle sprecyzuje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

1.7 td miało tarcze niewentylowane? Ja np u siebie mam wentylowane jak i z tyłu mam tarczobębny ...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to moze ktos przerobil

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja mialem w 1,6 8 V z przodu pojedyncze z tylu bebny

1,7 td to ta sama klasa mocy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

u nas gosc ma 1.7 td i ma tak jak piszesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Bębny z tyłu w przedliftach były w 1.6 8v i 2.0 DTL niektórych

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Każdy ma inne zdanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> To ja już nie wiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> a po numerze vin coś mi powie ktoś o hamulcach jaki były oryginalnie zakładane?

Edytowano przez ZeusSs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

można spróbować ale 100% nie dam że się uda (może być PW)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poszło pw z vin'em

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Ale pamiętam, że nawet w katalogu jak pytałem o hamulce na tył do mojej vb, to były tarczobębny

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:"> natomiast przód był wentylowane, ale zobaczymy co zubek mi napisze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez ZeusSs

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam 1,8 i z przodu wentylowane a z tyłu tarczobębny

Podobno można zmienić i dać z tyłu same tarcze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a ręczny bedzie z kija od szczotki ........

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ustalmy coś: zmienić da się wszystko.

Pozostaje tylko pytanie ile za to zapłacimy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

A tak z ciekawości - ma ktoś może zdjęcie/linka gdzie jest pokazane jak pracuje ta część "bębnowa" tarczy? Bo zastanawiam się jak się tam dostać, czy wystarczy zdjąć tarczę, czy jakoś inaczej?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nawet poliftach sie zdarzały same bębny z tyłu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> choćby w 2,0 DTL

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

jest porada ale tylko dla klubowiczy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Odkręcasz koło, zaciski hamulców i cały bęben razem z tarczą schodzi z piasty. Może troszkę ciężko schodzić ale zajdzie na pewno. Tylko przy demontażu nie zaciągaj rocznego bo wtedy tego nie zdejmiesz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wg epc bębny są tylko w:

BĘBEN HAMULCA TYLNEGO - SILNIKI 16LZ2,X16SZR ORAZ X20DTL HATCHBACK,SEDAN

nie ma zakresu numerów VIN więc pewnie mogły się zdarzyć i w poliftach

Niewentylowanych tarcz przednich wogóle nie ma w EPC dla VB, co nie znaczy, że ktoś nie mógł se założyć

Na allegro można kupić tarcze niewentylowane nawet do VC/Signum więc co dopiero do VB.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak jak zubek napisał

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zresztą bezsensu było by gdyby założyli bębny z tyłu i tarcze niewentylowane z przodu, ile waży taka vb 16 8v? Próbuję porównać do mojego dieselka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×