Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest marec008

Nie pali za pierwszym razem za drugim idealnie

Recommended Posts

Guest marec008

Witam

Mam vetre b 1.8 1996 benzyna gaz(blos) od niedawna mam taki problem ze jak samochod postoi cala noc w garazu czy na dworze gdy chce go odpalic tu musze dlugo krecic czesem az pada akumulator i musze odpalac od innego. Czasami odpala juz po ok. 10-15 sekindach krecenia niezaleznie czy chce odpalic na gazie czy na benzynie.(tylko ze uszkodzona jest chyba pompka od paliwa bo buczy, ale to chyba nie ma zwiazku). Wymienione swiece przewody i kompletnie nie wiem co to moze byc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

Please login or register to see this quote.

świeci ci sie czek? dolot posprawdzaj czy jest szczelny wszystkie wężyki czy nie jest któryś odpięty,a najlepiej to zmierzyc przydało by sie ciśnienie paliwa,albo sam zobacz czy po przekręceniu kluczyka na zapłon ,dochodzi paliwo do listwy wtryskowej

Share this post


Link to post
Share on other sites

możliwe są takie właśnie ekscesy przy obecnej temperaturze - proponuje dolać uszlachetniacz do benzyny, albo STP albo jest jakiś taki uszlachetniacz co do czołgów go Rosjanie dolewali, drogi ale skuteczny-samochód jest żwawszy, pali od razu.

pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeśli pompka paliwa jest uszkodzona to nic dziwnego że nie chce zaskoczyć

Przy odpalaniu na gazie zawsze trzeba dłużej pokręcić - szczególnie w takich temperaturach jak teraz.

Sprawdź i ewentualnie wymień pompkę i odpalaj na benzynie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również stawiam na pompę paliwa. Możesz też wymienić przy okazji filtr paliwa jeżeli go dawno nie wymieniałeś.

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest marec008

Znajomy mowil ze to moze byc cewka zaplonowa mozliwe???? a jakby to byla wina pompki mysle ze za drugim razem nie palilby juz tak dobrze bo pozniejdopoki nie postoi jakihs 6-8 godzin to do tego czasu pali idealnie. A i czasem jak juz wkoncu odpali po kreceniu to sie dlawi i gasnie posprawdzam dolot powietrza bo kiedys uciekalo ale naprawilem wtedy bym moze znowu cos sie odpielo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...