Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
mar111

Fusy w wężu oparów benzyny

Polecane posty

Witam. Mam nietypowy problem: Chodzi o przewód podciśnieniowy przez który opary benzyny idą za przepustnice. Po drodze jest czujnik ciśnienia który jest zapchany "fusami!". Kiedy odłączą od niego wężyki i znów wszystko ładnie wyczyszczę(czujnik i wężyk) z tego syfu po kilku km sie zapycha znowu... więc wziąłem się za to i próbowałem na różne sposoby wyssać ten syf z tej rurki od baku i cały czas to samo może już garść tego wyciągnąłem. Wygląda to dokładnie jak fusy z herbaty. I wyglądem przypomina sparciałą gumę, pewnie odrywa się wnętrze jakiegoś gumowego przewodu. Nie wiem już jak się tego pozbyć, zaglądałem do baku ale tam nie widać żeby to szedł jakiś przewód może wyżej gdzieś przy wlewie ale nie da się tam zajrzeć. Ktoś wie skąd to się bierze i jak się tego pozbyć?

Edytowano przez mar111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To co opisujesz wygląda mi na "wegiel aktywny" ze zbiornika odprowadzenia par paliwa i napewno nie odrywa sie z jakiegoś weżyka, tylko prawdopodobnie jest zasysane z tego zbiorniczka, który znajduje sie chyba przy blotniku za nadkolem po stronie pasażera.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

aha czyli z filtra węglowego... no i właśnie to raczej ciężko wyciągnąć chyba trzeba zderzak denomontować (?)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jak sie nie myle to wystarczy zdemontować tylko nadkole i calość bedzie na wierzchu, wtedy bedziesz mogl przedmuchac przewód az do samego zaworka cisnieniowego, pytanie tylo czy znów Ci nie zatka przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

spróbuje go wyjąć i przedmuchać pod wysokim ciśnieniem jak znów zapcha to poszukam używki filtra w takim razie. Dzięki kolego

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

Edytowano przez mar111

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dziś się wziąłem za to i wyjąłem Filtr węglowy na zewnątrz. przez zrobienie dziury wysypałem z niego z 2 szklanki granulatu, przedmuchałem wszystko sprężarką razem z wężykami i zaworem aż do samej przepustnicy (wszystko było zapchane granulatem) na razie jest wszystko ok chociaż nie miałem jak sprawdzić zobaczymy po czasie czy wszystkie dolegliwości z tym związane ustąpiły czyli np: samozapłon. Daje zdjęcia jakby ktoś potrzebował gdzie się znajduje i jak wygląda:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×