Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
mar111

Fusy w wężu oparów benzyny

Recommended Posts

Witam. Mam nietypowy problem: Chodzi o przewód podciśnieniowy przez który opary benzyny idą za przepustnice. Po drodze jest czujnik ciśnienia który jest zapchany "fusami!". Kiedy odłączą od niego wężyki i znów wszystko ładnie wyczyszczę(czujnik i wężyk) z tego syfu po kilku km sie zapycha znowu... więc wziąłem się za to i próbowałem na różne sposoby wyssać ten syf z tej rurki od baku i cały czas to samo może już garść tego wyciągnąłem. Wygląda to dokładnie jak fusy z herbaty. I wyglądem przypomina sparciałą gumę, pewnie odrywa się wnętrze jakiegoś gumowego przewodu. Nie wiem już jak się tego pozbyć, zaglądałem do baku ale tam nie widać żeby to szedł jakiś przewód może wyżej gdzieś przy wlewie ale nie da się tam zajrzeć. Ktoś wie skąd to się bierze i jak się tego pozbyć?

Edited by mar111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

To co opisujesz wygląda mi na "wegiel aktywny" ze zbiornika odprowadzenia par paliwa i napewno nie odrywa sie z jakiegoś weżyka, tylko prawdopodobnie jest zasysane z tego zbiorniczka, który znajduje sie chyba przy blotniku za nadkolem po stronie pasażera.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

aha czyli z filtra węglowego... no i właśnie to raczej ciężko wyciągnąć chyba trzeba zderzak denomontować (?)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jak sie nie myle to wystarczy zdemontować tylko nadkole i calość bedzie na wierzchu, wtedy bedziesz mogl przedmuchac przewód az do samego zaworka cisnieniowego, pytanie tylo czy znów Ci nie zatka przewodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

spróbuje go wyjąć i przedmuchać pod wysokim ciśnieniem jak znów zapcha to poszukam używki filtra w takim razie. Dzięki kolego

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_piwoj.gif" alt=":piwoj:">

Edited by mar111

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dziś się wziąłem za to i wyjąłem Filtr węglowy na zewnątrz. przez zrobienie dziury wysypałem z niego z 2 szklanki granulatu, przedmuchałem wszystko sprężarką razem z wężykami i zaworem aż do samej przepustnicy (wszystko było zapchane granulatem) na razie jest wszystko ok chociaż nie miałem jak sprawdzić zobaczymy po czasie czy wszystkie dolegliwości z tym związane ustąpiły czyli np: samozapłon. Daje zdjęcia jakby ktoś potrzebował gdzie się znajduje i jak wygląda:

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...