Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość magic1278

wymiana sprzęgła VECTRA B 2.5 V6 CDX benzyna

Polecane posty

Gość magic1278

Witam wszystkich zainteresowanych wymianą sprzęgła w tego typu silnikach. Prosiłbym o poradę najlepiej zdjęciową w jaki możliwie najszybszy sposób się tam dostać. Jestem początkujący więc prosiłbym o wyrozumiałość. Komplet sprzęgłowy kupiłem firmy LUK. jest to Vectra B 2.5 V6 benzyna CDX rocznik 1999. Taka porada na pewno też przyda się innym forumowiczom.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie ma szybkiego sposobu

trzeba demontowac sanki silnika

inaczej zycze powodzenia

a porady z fotkami brak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

no cieżko jest to wymienic musisz albo silnik wyjąc a lbo jak kolega pisz na dół sanki skrzynie zdemontowac pare godzin zabawy jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

silnika sie do tego nie wyjmuje

latwiej robi sie to od dolu

wyciaga silnik tez dolem z cala rama

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość elektryk27

Przednia zawiechę musisz zdemontować,tylko tak żebyś pamiętał ilość obrotów na drążkach.

Bo geometria nie unikniona.

A dalej jak GAWLAK pisze.

Powodzenia kupa roboty.. :34:

Edytowano przez elektryk27

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie trzeba demontowac ani silnika, ani sanek, ani zawieszenia, użyj opcji szukaj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hmm magik jakis

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

widzialem jak u mnie zmieniali sanki poszly w dol

wiec trzeba je odkrecic

inaczej nie ma miejsca

nie sztuka sie narobic

sztuka zrobic to w latwy sposob

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

sanki w dół i bez wyjmowania silnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość magic1278

Witam wszystkich

Dzięki za podpowiedzi. Cala wymiana będzie robiona dopiero w sobotę, no ale po to jest forum , aby pytać jak ma się wątpliwości. Jeszcze raz dzięki.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość sadurek

ja wymieniałem u siebie uszczelniacz skrzyni.. Jest dużo roboty ale nic strasznego. Demontujesz kolektor wydechowy, sondy, następnie wahacze (najlepiej obydwa - najszybciej), półosie, podwieszasz silnik ( ja użyłem dwóch profili zamkniętych i pasa do mocowania ładunku (taka taśma szerokości 30mm), zdejmujesz nadkole lewe, zderzak przód, odkręcasz sanki i kolumne kierowniczą oraz poduszke przednią i tylną skrzyni, odkręcasz mechanizm lewarka zmiany biegów (z tym sie umęczyłem - z tego co pamiętam to najprościej wyjąc to z całymi wodzikami), i za pomocą lewarków powoli opuszczasz sanki max ile się da ale rozsądnie, wtedy odkręcasz skrzynie (najlepiej jakbyś miał dobre grzechotki, bo to jest ciężkie), no i najlepiej w trzy osoby i za pomocą jakiegoś lewarka hydraulicznego walczysz ze skrzynią.. Po kilkudziesięciu minutach rzucania mięsem pod nosem i jak już bedziesz wył z bólu rąk skrzynia sie podda i wyjmiesz ją

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> dołączam foto jakie znalazłem z tej operacji ( nie mam ich za wiele ale szukam dalej)

dodam jeszcze że wziąłem się za to mając 22 lata i niewielkie doświadczenie jako mechanik. Ale sporo mnie to nauczyło. Drugą opcją jest odczepienie chłodnic, elektryki, mcpersonów, odkręcenie sanek i podniesienie całego nadwozia (wymagany odpowiedni podnośnik) Mi wyjęcie silnika tą metodą (wymieniłem sobie silnik bo miałem od angola z malutkim przebiegiem) zajęło dwa dni i było dużo prostsze niż zabawa z uszczelniaczem.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez sadurek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×