Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest magic1278

wymiana sprzęgła VECTRA B 2.5 V6 CDX benzyna

Recommended Posts

Guest magic1278

Witam wszystkich zainteresowanych wymianą sprzęgła w tego typu silnikach. Prosiłbym o poradę najlepiej zdjęciową w jaki możliwie najszybszy sposób się tam dostać. Jestem początkujący więc prosiłbym o wyrozumiałość. Komplet sprzęgłowy kupiłem firmy LUK. jest to Vectra B 2.5 V6 benzyna CDX rocznik 1999. Taka porada na pewno też przyda się innym forumowiczom.

nie ma szybkiego sposobu

trzeba demontowac sanki silnika

inaczej zycze powodzenia

a porady z fotkami brak

Guest ozi

no cieżko jest to wymienic musisz albo silnik wyjąc a lbo jak kolega pisz na dół sanki skrzynie zdemontowac pare godzin zabawy jest

silnika sie do tego nie wyjmuje

latwiej robi sie to od dolu

wyciaga silnik tez dolem z cala rama

Guest elektryk27

Przednia zawiechę musisz zdemontować,tylko tak żebyś pamiętał ilość obrotów na drążkach.

Bo geometria nie unikniona.

A dalej jak GAWLAK pisze.

Powodzenia kupa roboty.. :34:

Edited by elektryk27

nie trzeba demontowac ani silnika, ani sanek, ani zawieszenia, użyj opcji szukaj

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

hmm magik jakis