Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość magic1278

wymiana sprzęgła VECTRA B 2.5 V6 CDX benzyna

Polecane posty

Gość magic1278

Witam wszystkich zainteresowanych wymianą sprzęgła w tego typu silnikach. Prosiłbym o poradę najlepiej zdjęciową w jaki możliwie najszybszy sposób się tam dostać. Jestem początkujący więc prosiłbym o wyrozumiałość. Komplet sprzęgłowy kupiłem firmy LUK. jest to Vectra B 2.5 V6 benzyna CDX rocznik 1999. Taka porada na pewno też przyda się innym forumowiczom.

nie ma szybkiego sposobu

trzeba demontowac sanki silnika

inaczej zycze powodzenia

a porady z fotkami brak

Gość ozi

no cieżko jest to wymienic musisz albo silnik wyjąc a lbo jak kolega pisz na dół sanki skrzynie zdemontowac pare godzin zabawy jest

silnika sie do tego nie wyjmuje

latwiej robi sie to od dolu

wyciaga silnik tez dolem z cala rama

Gość elektryk27

Przednia zawiechę musisz zdemontować,tylko tak żebyś pamiętał ilość obrotów na drążkach.

Bo geometria nie unikniona.

A dalej jak GAWLAK pisze.

Powodzenia kupa roboty.. :34:

Edytowano przez elektryk27

nie trzeba demontowac ani silnika, ani sanek, ani zawieszenia, użyj opcji szukaj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

hmm magik jakis