Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

• Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

jurlich

Wymiania nagrzewnicy w modelu bez klimy

Polecane posty

Witam

Dzisiaj chciałbym przedstawić fotorelację z wymiany nagrzewnicy w modelu bez klimy, jak już pisałem we wcześniejszej fotorelacji, nie jestem mechanikiem, więc czasami mogę przekręcić jakiś zwrot.

Zanim zabiorę się do opisu fotorelacji, jest jedna rzecz której nie udało mi się włożyć na swoje miejsce, jest to metalowy pręcik umieszczony w rowku nad zapalniczką, jeśli ktokolwiek wie jak go tam z powrotem przymocować, proszę dać znać. Fotka tego pręcika w linku poniżej:

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Będziemy potrzebowali kilku narzędzi: śrubokręt, dwa małe płaskie śrubokręciki, latarka, klucz torx rozmiar...mały...,miska na płyn

No to jedziemy:

1. Spuszczamy płyn wężem dochodzącym do chłodnicy.

2. Wypinamy węże od nagrzewnicy, znajdują się one za blokiem silnika, jeden ma żółtą a drugi czarną opaskę. Jeśli nie możemy ich zlokalizować, poniżej znajdziemy zdjęcia które zaprowadzą nas do końcówek nagrzewnicy. Są to dwie wystające "nóżki" ze ściany grodziowej.