Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

jurlich

Wymiania nagrzewnicy w modelu bez klimy

Recommended Posts

Witam

Dzisiaj chciałbym przedstawić fotorelację z wymiany nagrzewnicy w modelu bez klimy, jak już pisałem we wcześniejszej fotorelacji, nie jestem mechanikiem, więc czasami mogę przekręcić jakiś zwrot.

Zanim zabiorę się do opisu fotorelacji, jest jedna rzecz której nie udało mi się włożyć na swoje miejsce, jest to metalowy pręcik umieszczony w rowku nad zapalniczką, jeśli ktokolwiek wie jak go tam z powrotem przymocować, proszę dać znać. Fotka tego pręcika w linku poniżej:

Please login or register to see this link.

Będziemy potrzebowali kilku narzędzi: śrubokręt, dwa małe płaskie śrubokręciki, latarka, klucz torx rozmiar...mały...,miska na płyn

No to jedziemy:

1. Spuszczamy płyn wężem dochodzącym do chłodnicy.

2. Wypinamy węże od nagrzewnicy, znajdują się one za blokiem silnika, jeden ma żółtą a drugi czarną opaskę. Jeśli nie możemy ich zlokalizować, poniżej znajdziemy zdjęcia które zaprowadzą nas do końcówek nagrzewnicy. Są to dwie wystające "nóżki" ze ściany grodziowej.