Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość wyczyn

nie działa wskaznik paliwa

Polecane posty

Gość wyczyn

Witam kolegow

otoz mam Vectra A 1.7 TD (isuzu) 94r. mam problem nie dziala mi wskaznik paliwa... znaczy jak mam pelno w zbiorniku to od czasu do czasu zadziala ale jak mam ok 10-15 max 20 litrow to bardzo rzadko pokaze ile mam tak naprawde paliwa. wydaje mi sie ze to moze pływak sie wiesza i nie pokazuje mi faktyczny stan?? kolejna sprawa jak zatankuje samochod do pelna to wskazowka pokazuje mi 3/4 zbiornika i nie podejdzie do 60 ktora jest na wskazniku... co to moze byc???

z gory dziekuje za wszelkie info

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Albo plywak, albo stabilizator napiecia w zegarach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

możliwe że jest jakiś syf na pływaku i sie zawiesił

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może być że wtyczka wypadła przez jakiś dziwny przypadek sprzwdż

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

oki dzieki sliczne a powiedzcie mi jak sie dostac do pływaka?? ja jestem zielony wiec jak mozecie wytlumaczcie krok po kroku?? z zegarami raczej sobie poradze zeby sprawdzic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Widzę, że masz furkę taką jak moja(e). Też w srebrnym metalicu, jedną mam diesel taki motor jak Twój. Co do pływaka, to musisz dojść przy zbiorniku jeśli chodzi o zegary, to pewnie stabilizator będzie o.k. Jeśli czasem działa, czasem nie, to stawiam na przewody (gdzieś dotyka do masy) lub jak koledzy pisali, wtyczka zaśniedziała i nie łączy prawidłowo. Wg mnie albo pływak albo gdzieś na przewodach lub we wtyczce. Spytam nie zakładając nowego tematu, jak Ci grzeje auto przy mrozach -12 stopni lub -7 stopni ? Jak trzyma Ci temp i w jakim czasie masz ciepło ? I jeszcze, jak jedziesz w przedziale 60-90 km/h to w jakim miejscu jest wskazówka od temp ? Ja walczę z termostatami, z zakrywaniem wlotu powietrza od strony grill'a i nadal nie mogę utrzymać w okolicy 90 stopni. Kumpel u siebie już wymienił dwa termostaty i nadal to samo, też mu kiepsko grzeje. Czy to przypadłość tego silnika ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokladnie Viki tak jak Twoja powiem takm wskazowka od temp. albo drgnie na pole niebieskie i mi sie utrzymuje albo chwile podskoczy i jak mocniej nawiew wlacze to opadnie a generalnie jest tak ze nawet nie podskoczy chyba ze jade gdzies dalej ale po miescie jak jezdze to moge zapomniec zeby cos pokazala... w mrozy slabo grzeje i tez chyba termostat mi padl... zakrywalem kartonem chlodnice i nic wiec to chyba te silniki tak maja...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Czyli witaj w Vdiesel-klubie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Hmm a już myślałem, że coś nie tak mam. Chłopie, co ja nawalczyłem z termostatami w klekocie. Kumpel wymienił dwa (bezfirmówa potem Wahler) i nic. Możesz 50 km ujechać a tu czopa w kabinie. W chwili obecnej są mrozy rzędy -3 do -8 stopni więc nie zmarznę ale cudów nie ma. Też mam zakryty wlot chłodicy, bo żłopała wachy że hej.... a teraz znów wróciła do normy

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Już z kumplem walczymy, on u siebie i ja u siebie, ale chyba te ISUZU tak już mają. Baaa, tak z ciekawostki, w naszych furach wychodziły dwa rodzaje termostatów, różnice są w budowie. Jednak ani jeden ani drugi nie działa jak powinien. Jest letnio/ciepło ale ukropu nie ma.... Trudno trzeba przeczekać mrozy...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokladnie mi palila bardz duzo wprawdzie rope mam p 2 zl za litr wiec nie jest zle ale na 100 to z 9 litrow zezlopala mi, az sie przestraszylem ;( u mnie tez lekko cieple powietrze ejst ale ugrzac sie w samochodzie nie da razy ;( wlasnie pytalem sie w sklepie i pwoiedzieli mi ze sa 2 rodzaje termostatow ale nie wiem jaki do mnie pasuje ;( a powiesz mi w ktorym miejscu jest termostat w Viki ?? a i jak zakryles chlodnice jak sie patrzy z przodu dales karton po lewej stronie czy moze na cala chlodnice ale wydaje mi sie ze jak cala sie zasloni to sie zagotuje ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Heh, odkręciłem grill (3 śrubki) i "dorobiłem" z kartonu swego rodzaju żaluzję, którą owinąłem folią aby nie zamokła. Całość założyłem między grill a "pas przedni", więc nie wpadnie do środka. Pewnie gdybyś całość zasłonił, to by się zagotowała, ale w tej opcji, co mam ja, jest cieplej, fura szybciej się grzeje, ale niestety, wskazówka ledwo co idzie za niebieskie pole

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> Poprzedni właściciel mówił, że nigdy mu się nie włączył wentylator chłodnicy, nawet latem nie udało mu się zagotować

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Podobno te starsze diesle, oplowskie 1.7 YDR szybko się grzeją, i latem jak się przyłożysz, to możesz przegrzać je. Opinie o ISUZU słyszałem raczej dobre, jednak grzanie w tym silniku, to porażka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Heh, nie zaśniesz za kółkiem z powodu gorąca w kabinie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ja wsadzilem u siebie kawalek kartonu za zderzak zeby nie zaslaniac wentylatora ale musze tez w takim razie zslonic grill moze poprawi sie jeszcze lepiej te grzanie... bo troche mnie to irytuje... mi temperatura podskoczyla w wawce jak jezdizlem pod koniec listopada w korkach to do 90 doszlo az sie zdziwilem a pozniej to juz slabiutko im wieksze mrozy tym prawie wogole wskazowka od temp. nie drgnie ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Modestu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

W mojej Viki z Isuzu tem silnika oscyluje na pierwszej kresce za niebieskim polem,jezdze tylko po miescie i raczej szybko sie nagrzewa silnik,w srodku jak juz rozgrzeje sie dobrze to momentami jest mi goraco przy temp ok -10*C.

termoztat kupilem w Intercars za ok 50 pln,konstrukcji jakby podwojnej z takim malym zaworkiem.

Do ukladu mam wlany plyn GM ten rozowy,dorobiony na ok -40*C.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Cinek_VA

też tak miałem w swojej vektrze do czasu gdy w ogóle już się nie ruszyła wskazówka

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> u mnie przewody w pływaku były pośniedziałe i popękane ze starosci i nie łaczyło jak nalezy ale rezerwa działa bezproblemowo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

u mnie rezerwa nie dziala w ogole... ale jak teraz zauwazylem mam ok 20 litrow w zbiorniku ON to pokazuje mi wskaznik ile mam paliwa albo jak mam na maxa a jak spadnie ponizej powiedzmy 12-10 litrow na (oko) to juz nie drgnie... ;(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Kamcio91

Teraz pytanie ode mnie, czy wskaźnik w VA dużo przekłamuje? Wogóle mam chyba jakiś dziwny bak, bo jak tankuję do pełna to w nim chlupie przy wyjeżdżaniu z garażu i na dziurach jakby nie miał przegród wogóle. A co do wskaźnika to potrafi mi pokazywać a na postoju (np. na światłach) po dłuższej chwili stania jak paliwo się ustabilizuje pokazuje ok. 5L więcej niż podczas jazdy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mnie tez chlupie chociaz zalaem do pelna... jak ja zatankuje ok 50 litrow pod sam korek to wskazowka pokazuje mi ok 45-50 litrow chociaz mam na wskazniku 60L. nie wiem co jest czy tak bylo w VA czy moze mam bak inny... nigdy nie pokazala mi wskazowka na maxa ile mam paliwa...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Wszystkie VA mają zbiorniki 60 Litrów, u mnie działa jak należy w obu autach. Jeśli przekłamuje, to albo pływak jest uszkodzony albo są "luźne" styki i coś nie łączy, ew. w liczniku uszkodzony jest stabilizator napięcia. U mnie chlupie pod korek i wskazówka stoi na baczność

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> Ewentualnie mogą być przekłamania blisko rezerwy (kończącego się paliwa) u jednych rezerwa może zapalić się przy 7 litrach, u innych przy 5 a jeszcze u innego przy 4...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

no to ja nie wiem co jest z moim zbiornikiem... A i jeszcze jedno zeby wyjac zegary to trzeba odpinac poduszki zeby nie wystrzelily?? bo slyszalem ze trzeba cos takiego robic akumlator odpiac i poduchy bo jak wyjme zegary to wystrzela prawda to??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Niby tak, ale do wyjęcia zegarów, nie trzeba wyjmować poduszek czy rozłączać przewodów idących do nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

aaa czyli nie trzeba odpinac aku i sie nic nie stanie... to bede musil wyjac yegary i yobaczyc co jest moze to cs z tymi zegarami bo nie wydaje mi sie ze to plywak...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przy grzebaniu w elektryce ZAWSZE odlaczamy akumulator! Zwlaszcza jesli grzebiemy w okolicach poduszek.

Mozesz wyjac zegary, sprawdzic, czy nie masz przewodow od poduski niezabezpieczonych i wtedy podpiac aku i sie ostroznie bawic.Do skladania rozepnij aku.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość wyczyn

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

oki dzieki sliczne tak zrobie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> mam nadzieje ze poradze sobie z tym wskaznikiem... pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×