Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
juras7

Wypluło nową świecę żarową

Polecane posty

byłem dzisiaj u mechanika (cieszącego się b.dobrą opinią)na wymianę świec żarowych szt.3 (4 wymieniłem w grudniu)

meches miał problem z wykręceniem 1 szt. męczył ją chyba z godzinę w końcu, po rozgrzaniu silnika puściła :32:

pozakręcał nowe i pojechałem do domu, po drodze podczas "małej" szarży obok passata na 2 pasmówce, coś strzeliło pojawił sie dymek z pod maski

zjechałem na pobocze, otwieram maskę i patrzę i oczom nie wierzę: 1 świeca wisi na kablu z tyłu silnika, silnik pracował jak traktor

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

dzwonię do mechaniora ten kazał mi dojechać do domu a jutro na lawecie do niego przyjechać.

tera mam dylemata: czy go zj..ać, czy to nie jego wina raczej??

dodam że wyleciała 4 świeca która sie bez problemów wykręciła przy wymianie

problem był z 1,

co radzicie?

Edytowano przez juras7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie dokręcił jej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

raczej wątpię, dokręcał wszystkie po kolei na koniec...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

może przesadził z Nm i szlak trafił gwint, bo innej chyba opcji nie ma

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_unsure.png" alt=":unsure:">

ps. spojrzałeś czy pozostało coś z gwintu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dokręcił za mocno pewnie, niech sam teraz dochodzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

na swiecy nie, a w głowicy nie patrzyłem 20:00 wiadomo ciemności

dzisiaj załatwiam lawetę i niech sie meches martwi

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_angry.png" alt=":angry2:">

przez tel. mówił mi o jakiejś reperaturce?

Edytowano przez juras7

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

awaria usunięta, machanik rozwiercił stary gwint, wkręcił do niego nagwintowaną "tulejkę" i świeca ma nowy gwint, założył nową świecę

i nic nie policzył za to

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

aha i obeszło sie bez lawety, dojechałem o własnych siłach ale do tej pory smierdzę spalinami

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

ahoj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A pewnie wszystkie opiłki wpadły do środka komory spalania!!! Co może skutkować porysowaniem gładzi cylindra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

oby lepiej tak nie było bo dopiero mogą sie zacząć problemy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

po gwintowaniu odessał odkurzaczem, oraz uruchomił na kilka sekund silnik bez wkręconej świecy, kilka opiłek wyleciało sam widziałem

myslę że nie powinno sie nic stać, jesli coś nawali to wiem gdzie szukać przyczyny

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_rolleyes.gif" alt=":rolleyes:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co może się zdarzyć, to zmniejszenie ciśnienia w cylindrze. A opiłków było napewno dużo i czy wyssanie ich odkurzaczem jest skuteczne w 100% jeśli tłok był w DMP. Oby nic się nie stało najważniejsze,że Viki hula.

Edytowano przez piotrek6666

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a nie powinno sie magnesem tego wyciagac??

widzialem kiedys jak mechanik wprowadzal elektormagnes w takiej plastikowej tulejce do komory cylindra przez otwor swiecy, wlaczal go i wyciagal z opilkami. Wprawdzie w benzynie to bylo, ale w dieslu tez by sie dalo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no tak, pod warunkiem że wymyślą magnes do alumnium

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×