Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Matuch

Problem VB 1,6

Polecane posty

Witam.

Mam vectre B z silnikem 1,6 jest to auto z 97 r. Czasem jak jade np.70 i zrobie na luz to obroty spadaja za nisko bo az kontrolki sie zapalaja od zaplonu ze gasnie.

Raz jak jechalem i zrobilem na luz to mi zgasla.

Przyznam ze jak mam odpalona to dodaje sam sobie troche troszke jakby ktos gazowal.

Co to moze byc ?

Czujnik czy silniczek krokowy?

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pobaw się trochę z krokowcem i egr tu masz poradę, tylko ze ona dotyczy 1.8 i 2.0 , nigdy nie oglądałem 1.6 ale może coś ci to pomorze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Witam Kolego. Jest to typowa choroba tego silnika. Niestety. Jest to objaw niesprawnego silniczka krokowego. Czyszczenie nic nie da w tym silniku, tyko wymiana a najlepiej na orginał albo bardzo dobry zamiennik. Wymontowanie tego silniczka jest prze.......ne. Przerabiałem to już kilka razy. Życzę powodzenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam silnik i też nieraz czuję jak auto samo dodaje gazu. Winny jest silniczek krokowy + czyszczenie przepustnicy, ale ja na razie z tym jeżdżę, bo raz problem jest a raz go nie ma.

A tak w ogóle to nie jeździj 'na luzie'. Raz, że bezpieczniej, a dwa to auto już nie będzie gasło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez HarryBDG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No dzieki koledzy to bede musial wymienic.

Oryginal pewnie drogi bedzie co?

Zaraz zobacze na allegro.

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Silniczek wyczyszczony razem z Egr

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

i co, pomogło?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Nie faluja.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja z takim problemem, obroty troche mi faluja i zdaza sie tak ze jak jade na 5 biegu tak ok 1500obr dojezdam do krzyzowki wciskam sprzeglo i obroty tak spadaja ze mi swiatla przygasaja ;/ ale nie tak nisko ze kotrolki sie zapala albo gasnie, nie zawsze tak jest ale zdaza sie taka sytuacja ;/

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość 19gieksa64

A miales problemy z dostaniem sie do krokowego i EGR??

Edytowano przez 19gieksa64

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jesli chodzi o mnie ;p heh to egr zaslepiony i wyczyszczony krokowcem sie nie bawilem, bo czytalem ze chya mozna latwo go uszkodzic czyszcac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Krokowca nie uszkodzisz czyszcząc.Ewentualnie można go w ten sposób odratować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Przemo21

Niewiem czy moją usterkę też można podpisać pod problem z krokowcem

U mnie przy porannym rozruchu wszystko jest oki do puki nie dodam gazu obroty zawieszają się tak na 1500 i po chwili spadają, niby spoko bez tragedi.

Problem jest podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło obroty bardzo szybko spadają na około 1200 i podnoszą się same na około 1900 i tak wkółko.

Po przejechaniu miej więcej 20 km poroblem stopniowo znika aż do "normalności"

Tłumaczę sobie że jak jest silnik zimny krokowiec też jest zimny i ma tendęcję do przucinania się i zawieszania, puźniej krokowiec od silnika nagrzewa się i pracuje dobrze.

Dodam że czasami też obroty nawet na ciepłym spadną tak, że silnik mało nie zgaśnie.

Proszę o poradę i z góry dziękuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Matys24

Moim zdaniem to też wina krokowca

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> właśnie przerabiam ten temat. Zaczęło sie od falowania obrotów na "luzie" spadki obrotów, gaśnięcie przy dłuższym staniu na czerwonym. Z tego względu ze krokowy silniczek przeczyszczony miałem pare miesięcy temu zacząłem od wymiany świec, problem nie zniknął, dzisiaj wymieniłem przewody, efekt taki sam jutro wstawiam autko na czyszczenie przepustnicy i krokowca napewno wszystko wróci do normy. A co do EGR-a jak miałem egr walnięty to wywalało mi kontrolkę silnika, podczas zawieszania krokowca kontrolka sie nie świeciła. Więc jeżeli falują Ci obroty i ciągle kontrolka pomarańczowa Ci sie nie świeci to przeczyść silniczek krokowy i po sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×