Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość jaro4

Dużo pali 17td isuzu

Polecane posty

Gość jaro4

witam od niedawna posiadam vectrę b 17td isuzu 96r mam problem z tym autem tego typu że dużo pali 10 na sto

ciężko z niej wydusić 140km/h jest mulasta wymieniłem filtry i nic wydaje mi się że za wolno wchodzi w obroty

po 2,5 tyś. obrotów ciągnie trochę lepiej ale to nie to słyszałem że te silniki majo lepsze osiągi i tyle niepalą proszę o porady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik powinien nie przekraczać 6 litrów. Z osiągami nie jest najlepiej ale jak się nauczy to jest ok. Na początek sprawdź czy nie grzeją ci się hamulce. Może tłoczki trzymają. Może być przytkany katalizator. Tutaj albo wypruwanie albo wymiana. Mi tylko raz wyszło spalanie niespełna 10l, jak zatankowałem w Auchanie. Może spróbuj zatankować na innej stacji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

Słyszałem że te silniki są dobre!!!

ale niewiem od czego zacząć szukać? sprawdzę te hamulce dodam że jak przygazuję to z tłumika pluje czymś alb olej albo woda w ropie.

JESZCZE jedno intelculer jest taki zapluty olejem z tego górnego przewodu to i pewnie turbina do regeneracji? ale po 2,5 tyś obrotów

czuje że lepiej ciągnie.Miałem wcześniej golfa 3 1,9td to niema porównania autko luks nie miałem problemów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ja wczoraj zatankowałem do pełna i wyszło mi spalanie 9 litrów, z tym że robię kawałki max po 5 km, no i odpalony silnik w czasie odśnieżania, latem po mieście paliła mi 7 (też takie małe odcinki), jedynie w trasie można zejść do 5 litrów (ale nie na autostradzie), jeśli chodzi o osiągi to według mnie to porażka, to poprostu nie chce jechać, jedyny plus tego silnika to prostota budowy

Edytowano przez Seba_STA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

dzięki za odpowiedz. mam pytanie a jak ci wchodzi w obroty?? bo mi tak mulaście jak przygazuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam. Nic nowego nie wniose do tematu ale mam to samo. Wyszlo mi jakies 8,6 na 100km ( 90 trasa, 10 miasto) zalewalem pod korek. Tez bylbym zainteresowany jak tu zmiejszyc spalanie. Silnik rowniez 1.7td isuzu. Czy ogrzewanie wewnatrz auta moze powodowac az takie spalanie? Dodam jeszcze ze nawet w trasie temperatura silnika nigdy nie dochodzi do 80 stopni. Czy to moze byc uszkodzony termostat i od tego pali duzo? Jak to sprawdzic najprosciej?

Edytowano przez pietryk

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Temperature też mam taką i nie martw sie tym

Co do osiągów to te silniki takie mulaste są. Silnik ten sam co montują w Astrze (montowali), ale waga vectry dużo większa, wiec osiągi odpowiednio słabsze.

Powyżej 2tyś obrotów po właczeniu turbiny czuć przyśpieszenie, ale bez rewelacji.

Do tych 2tyś obrotów bardzo wolno się rozpędza, i jak chce sie dynamiczniej jeździć trza zredukować.

Duża zaleta tych silników to prosta konstrukcja, brak elektroniki, cichsze niż inne diesle w VB, zero problemów z odpalaniem w zimę, i niewielkie spalanie.

Minus słabe osiągi. Osobiście nie jechałem nim wiecej niż 140.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przeszukaj forum. Jest temat zbyt dużego spalania. Ale sprawdziłbym czy przypadkiem nie ucieka przez któryś węży paliwo. Na postoju niech ktoś gazuje a Ty patrz czy nic nie cieknie lub się sączy.

Weź jakieś kartony i rozłóż pod autem i potem sprawdzasz czy coś ciekło

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

To już chyba było Vmax

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie no, bez przesady. Ja leciałem ponad 150 i jeszcze trochę by się bujnęła. Co do spalania to dojeżdżając do pracy zimą 12km wychodziło poniżej 6 tylko że przy dość delikatnej jeździe poza miestem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

kolego, na 80 % przepływka.

Jak masz mocno zaolejone przewody z turbo to troche mgiełki idzie w kierunku przeplywki. Tam osadza się na elemencie pomiarowym i praktycznie truuuudno to wyczyscic /spirytus ale nie benzyny ekstr./ W efekcie auto pali duzo wiecej, brakuje mu mocy, nie odczuwasz zalczenia turbo, roznica jest wlasnie kolo 2500obr i nie zawsze jest to sygnalizowane czekiem....

Koniecznie sprawdz przeplywkę....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mi teraz też dużo pali, ale tylko dlatego że jeżdżę na krótkich trasach. Poza tym po włączeniu podgrzewania tylnej szyby zwiększają mu się obroty i to tez ma wpływ na spalanie. w trasie nawet zimą spalanie jest bliskie 6-7l na 100 km. Ale u mnie silnik nie jest zamulony, zwija się w miarę ładnie.

Edytowano przez Honia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ten silnik nie ma ani przepływki ani checka. Tam nie ma elektroniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

to lipa.... sadzilem ze ma.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

każdy pisze co innego o tym spalaniu!!! a jak sprawdzić czy turbina jest w pełni sprawna??? bo jak puszcza olej na intelcculer to pewnie nie jest?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość rafja

chyba kazda turbina daje delikatną mgiełkę w dolot silnika... Tylko jak zacznie sie tam robic mokro i ubywac oleju i ewentualnie kopcic na niebiesko to warto przyjrzecsie turbo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fufelek

moja viki więcej niż 6,5l na 100km nigdy nie wzięła... latem spalanie w granicach 5,5l. Przy obrotach do 2500 muli trochę, ale można się przyzwyczaić i nauczyć sprawnie śmigać

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

to wychodzi na to że jest coś nie tak z moim silnikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fufelek

może regulacja pompy pomoże ?

Edytowano przez Fufelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

A jak pojadę na kompa to mi coś pokaże ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a gdzie tego kompa podepniesz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

nie wiem ? to ten samochód niema komputera???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fufelek

nie ma. możesz sprawdzić poduchy jak chcesz. interfejs ma pod "półeczką" pod ręcznym, ale za wiele to się nie dowiesz po podpięciu.

Edytowano przez Fufelek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

to w mojej sytuacji najlepiej postawić ją do mechanika,niech patrzy czemu tyle pali ale strach jak wyjdzie że to pompa?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zanim ją odstawisz sprawdź czy na pompie nad przewodami paliowowymi widać śrubę regulującą dawkę paliwa albo zabezpieczoną śrubę (wtedy nie widać śrubę tylko tulejkę), jeśli będzie widać śrubę to może znaczyć, że ktoś wcześniej dla lepszych osiągów zwiększył dawkę paliwa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Edytowano przez Seba_STA

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jaro4

sprawdzałem jest tam tulejka czyli chyba nikt tam nie majstrował

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×