Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
kowalmarcinek

Dziwne zachowanie silnika Y26SE

Polecane posty

Witam!

Po długiej bezawaryjności silnika w mojej Viki przyszedł czas na Anomalie:34:

Na benzynie i LPG -to samo.

Zauważyłem,ze zaczynają falować obroty, nastąił dość spory spadek mocy, czasem nawet zgaśnie silnik-często jak zatrzymam się na czerwonym

Wszystkie te objawy nasilają się (częściej występują)

Dziś nawet wyskoczył jakiś bład (mruganie lampki komputera) ale po ponownym rozruchu silnika wszystko ok (lampka komputera się nie pali)

Co mogę zrobić aby Wszystko wróciło do normy?

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pali Ci na wszytskie gary??

moze cewka??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak ,pali na wszystkie -silnik pracuje równo i ładnie jak to \/6

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nie chce Cie straszyc

mialem cos takiego jak przeplywka siadala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

domyślam się ,że przepływka....

miałem już nią kłopoty -po stożkowym filtrze była brudna i takie objawy wyst. cały czas....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

trzeba by podmienic i sprawdzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Omarek

u mnie w X25XE przeplywka byla walnieta

ale tak bardzo ze te czujniki plastikowe wewnatrz (jeden z nich byl ułamany) ale silnik chodzil i nie bylo takich problemów jak u CIebie kowalmarcinek. oczywiscie byla do wymiany, odkad kupilem samochod juz byla walnieta. mialem spadek mocy w pewnym zakresie obrotów.

Powod jedno gniazdo na cewce bylo skorodowane

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marcin wpadaj do mnie podlaczymy kompa

zobaczymy co wyskoczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Gawlak za propozycję-kurde dziś juz piwko strzeliłem -to nie da rady

napisz na PW kiedy możemy się styknąć...

wiesz ten objaw nie zawsze występuje

ale bład który ostatnio wyskoczył napewno się zapisał

co do drucików w przepływcw to "na oko" są całe

Edytowano przez kowalmarcinek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź wszystkie gumowe przewody. Może któryś pękł i lewego powietrza łapie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hm w V6 to tylko główny wąż do filtra i tyle... Może kilka podciśnień-to sprawdzę jutro...

gdy występuje nieszczelność w dolocie to silnik ma mniejszą moc????

A gdyby odłączyć przepływkę ?(wiem ,ze wyskoczy bład)

Silnik będzie wtedy utrzymywał równe obr????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

telefon do mnie masz

wiec dzwon jutro to sie spikniemy

ja pewnie bede w centrum jutro w porze obiadowej

lapka moge zabrac ze soba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zbyt dużo powietrza powoduje że silnik co prawda chodzi ale niema mocy . Możesz jeszcze zrobić tak: Odepnij górną pokrywę filtra powierza i cały waż zsuń z przepustnicy nie podpinając kostki. I wtedy zobacz jak pracuje i czy coś komp wyświetla.

Lub mogła strzelić uszczelka pod kolektorem ssącym i tamtędy ciągnie lewe. Znam taki przypadek z Omegi. tylko zanim koleś znalazł tą usterką 2 przepływomierze kupił, zakładał i wraz było źle. Zmienił uszczelkę i jak ręką odjął. Tylko już nie pamiętam czy mu jakieś błędy wyskakiwały...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

uszczelkę pod ssącym miałem zamontowaną na jakiś silikon

po malowaniu dolotu oczyściłem wszystko i złożyłem to na "sucho"

mam wrażenie,że do tej pory było wszystko ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Omarek

Mi sie wydaje ze napewno to nie jest przeplywka, Silnik nie powinien gasnac przy wadliwej przeplywce. Ja u siebie odlaczalem nawet przeplywke na odpalonym silniku i nic sie nie dzialo, obroty mial rowne. To musi byc cos innego. Mozliwe ze gawlak ma racje, ale ja przy uszkodzonej przeplywce nie mialem takich objawów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spróbuję jutro styknąć się z Gawlakiem ...

wyskoczył bład na chwilę -napewno się zapisał- bedziemy wiedzieć co ją boli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Pod takimi rzeczami jak kolektor ssący czy wydechowy uszczelki są JEDNORAZOWE I składane na sucho!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no to te moje składane były co najmniej trzeci raz....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a u mnie wlasnie byly takie objawy

potafil zgasnac przy dojezdzie do swiatel

obroty skakaly gora dol

kaszlal jak swinia z ptasia grypa

po zmianie jak reka odjal

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Omarek

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

w takim razie trzeba podlaczyc pod komputer, a najlepiej podmienic przeplywke[duzo z tym roboty nie ma:)]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Radecki_VKP

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

:41: :41: :41:

jeszcze jeden taki spam to nagroda będzie, jutro post do kosza trafi

Edytowano przez Hołek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiem, że roboty z tym nie ma dużo :-)

Gdyby padła któraś sonda albo w jakikolwiek sposób źle działała to komputer chyba poinformuje błędem w każdym wypadku???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kowal, ktos pisal wyzej ze to uszczeli pod kolektorem, ja bym to wykluczył, u mnie są nieszczelne bo syczy chwile po zgaszeniu motoru, u stachuwp jest to samo, w ex XNR v-6 tez syczało spod ssącego nikt i nie miał zadnych takich problemów, moze tylk opali mi na wolnych 0.1 na h wiecej... Prawdą jest ze sa jednorazowe, kupilem zeby wymienić i tak sie czaje z tym, niedlugo bede mial wiecej czasu na to, to podłubie, radziłbym wymienic i tak, koszt niewielki ok 100 pln tylko roboty troszke...

Edytowano przez SNOWSURFER

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze przychyliłbym się nad tym zapłonem. U mnie cewka padała stopniowo. Najpierw ubytek mocy, później falowanie, czasem nawet gaśnięcie a dopiero na koniec zaczął szarpać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×