Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość liposek

mulasta na zimnym silniku

Polecane posty

Gość liposek

witam

otoz moja viki 2,0 dti jest bardzo mulasta na zimnym silniku. Przy pierwszym ruszeniu to naprawde tzreba pedal gazu cisnac do podlogi.

Po przejechaniu kilku kilometrow sytuacja znacznie sie poprawia.

co moze byc tego przyczyną?

Pozdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Gdy rano wstajesz to też od razu jesteś na "wysokich obrotach" ???

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sleep.png" alt="-_-" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sleep@2x.png 2x" width="20" height="20">

Daj się silnikowi choć trochę rozgrzać a napewno dłużej Ci auto posłuży. Piłowanie zimnego t.diesla niczego dobrego nie przyniesie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokładnie nie wolno cisnąć na zimnym silniku. Przy niskiej temp. olej robi się gęsty i to jest powód, że autko niema takiej siły jak na rozgrzanym. Pomału ruszaj autko się rozgrzeje i będzie ok.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak jak koledzy piszą daj mu troche pochodzić na wolnych obrotach nie katuj go na zimnym bo szkoda samochodu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość liposek

oczywiscie szanowni panowie macie racje, ja tez o tym oczywisciw wiem.

Ale przeciez nie moge czekac pol godziny az sie nagrzeje na wolnych obrotach.

Zbieranie sie obrotów na zimnym jest w tym silniku silniku zbyt ociężałe.

Jezdzilem kiedys sluzbowym citroenem 1,9d i nie przypomninam sobie podobnych objawow.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przecież każdy diesel na zimno jest strasznie mulasty. Tymbardziej na mrozach. Ile musisz czekać az się zagrzeje?

Nikt nie kaze Ci czekac na wolnych obrotach aż się zagrzeje, każdy wie, że w ten sposób silnik dużo wolniej się nagrzewa niż podczas jazdy. Ja zapalam i wiadomo muł, po krótkiej chwili ruszam z bardzo lekka nogą i tak po mniej wiecej 5km spokojnej jazdy na mrozie zaczyna juz się normalny, elestyczny i mocny silnik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie, silnik nie jest niewiadomo jak "mulasty", aby narzekać i nie wmawiajcie wszystkim że tak ma być. Wiadomo, cieply chodzi inaczej i jest żwawszy,jak to wszystkich autach. Jeżeli narzekasz to coś musi być nie wporządku. Wilgoć w elektrozaworkach też mnie ostatnio strasznie męczyła, teraz by to zamarzło. Auto stoi w garażu czy na zewnątrz?

Edytowano przez Lesniak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli myślisz że mogą być jeszcze inne objawy to podepni auto pod kompa i szczytaj błędy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×