Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

sdfsdf.jpg

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest liposek

mulasta na zimnym silniku

Recommended Posts

Guest liposek

witam

otoz moja viki 2,0 dti jest bardzo mulasta na zimnym silniku. Przy pierwszym ruszeniu to naprawde tzreba pedal gazu cisnac do podlogi.

Po przejechaniu kilku kilometrow sytuacja znacznie sie poprawia.

co moze byc tego przyczyną?

Pozdr

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Gdy rano wstajesz to też od razu jesteś na "wysokich obrotach" ???

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sleep.png" alt="-_-" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sleep@2x.png 2x" width="20" height="20">

Daj się silnikowi choć trochę rozgrzać a napewno dłużej Ci auto posłuży. Piłowanie zimnego t.diesla niczego dobrego nie przyniesie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

dokładnie nie wolno cisnąć na zimnym silniku. Przy niskiej temp. olej robi się gęsty i to jest powód, że autko niema takiej siły jak na rozgrzanym. Pomału ruszaj autko się rozgrzeje i będzie ok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tak jak koledzy piszą daj mu troche pochodzić na wolnych obrotach nie katuj go na zimnym bo szkoda samochodu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest liposek

oczywiscie szanowni panowie macie racje, ja tez o tym oczywisciw wiem.

Ale przeciez nie moge czekac pol godziny az sie nagrzeje na wolnych obrotach.

Zbieranie sie obrotów na zimnym jest w tym silniku silniku zbyt ociężałe.

Jezdzilem kiedys sluzbowym citroenem 1,9d i nie przypomninam sobie podobnych objawow.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przecież każdy diesel na zimno jest strasznie mulasty. Tymbardziej na mrozach. Ile musisz czekać az się zagrzeje?

Nikt nie kaze Ci czekac na wolnych obrotach aż się zagrzeje, każdy wie, że w ten sposób silnik dużo wolniej się nagrzewa niż podczas jazdy. Ja zapalam i wiadomo muł, po krótkiej chwili ruszam z bardzo lekka nogą i tak po mniej wiecej 5km spokojnej jazdy na mrozie zaczyna juz się normalny, elestyczny i mocny silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, silnik nie jest niewiadomo jak "mulasty", aby narzekać i nie wmawiajcie wszystkim że tak ma być. Wiadomo, cieply chodzi inaczej i jest żwawszy,jak to wszystkich autach. Jeżeli narzekasz to coś musi być nie wporządku. Wilgoć w elektrozaworkach też mnie ostatnio strasznie męczyła, teraz by to zamarzło. Auto stoi w garażu czy na zewnątrz?

Edited by Lesniak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeżeli myślisz że mogą być jeszcze inne objawy to podepni auto pod kompa i szczytaj błędy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...