Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest fasd

Problem z odpaleniem VECTRA B 2.0 DTI rok 2000

Recommended Posts

Guest fasd

A wiec problem polega na tym że auto po odstaniu ok 10 godzin (nocy) niechce odpalić(świece wymienione, aku sprawny, wtryski sprawne). Na zaciąg auto odpala bez problemu. Teraz moje pytanie czy to moze byc wina pompy wtryskowej i czy po ewentualnej wymianie tejże pompy na inną używaną trzeba zestroić sterownik pompy (jeżeli wogóle występuje ona w tym aucie). Przeszukalem już forum ale nic nie moglem znaleźć.

a moze ma ktos linka do jakiego faq wymiany pompy wtryskowej w tym modelu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzysiekchl

poczytaj forum - mała szansa,ze to pompa! Ja mam ten sam motor tylko z 98 roku - naprawiony alternator, wymienione świece, nowy akum i nic

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> zostaje jeszcze ROZRUSZNIK - bardzo możliwe, że to to! działaj-ja jak znajdę to będę pisać do Ciebie na PW a Ty jak coś znajdziesz to tez pisz pzdr

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest fasd

tylko że jak on juz ruszy na zaciąg i pochodzi to jest ok, gasze auto i tak do ok 6 godz odpala sam zadnego problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest krzysiekchl

a no widzisz-zapala po zaciągu - moja dziś odpalała ze 30 sek - rozmawiałem z jednym gościem i wspomniał o rozruszniku...podobno jest tam taka tuleja, wyciera się - rozrusznik ma wtedy duży pobór prądu i nie ma siły na odpalenie. I nie ciągaj bo będzie po silniku - sprawdź najpierw ładowanie - ale nie tylko na łączeniu akumulatora ale na samym alternatorze - bo u mnie gdzieś po drodze ginęło ponad pół volta. Potem na dwa razy podgrzej i kręć

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> moja zaskakuje w końcu, trzeba kręcić i kręcić, pomęczy się i zapali i wtedy już będzie chodzić

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

obstawiam pompe, miałem podobnie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Poczytaj wpierw o zapowietrzaniu się układu zasilania paliwem, a nie męcz motora na sznurku

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:">. Sprawdź ile jest paliwa w filtrze przed odpaleniem ...... itd, itp.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...