Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość fasd

Problem z odpaleniem VECTRA B 2.0 DTI rok 2000

Polecane posty

Gość fasd

A wiec problem polega na tym że auto po odstaniu ok 10 godzin (nocy) niechce odpalić(świece wymienione, aku sprawny, wtryski sprawne). Na zaciąg auto odpala bez problemu. Teraz moje pytanie czy to moze byc wina pompy wtryskowej i czy po ewentualnej wymianie tejże pompy na inną używaną trzeba zestroić sterownik pompy (jeżeli wogóle występuje ona w tym aucie). Przeszukalem już forum ale nic nie moglem znaleźć.

a moze ma ktos linka do jakiego faq wymiany pompy wtryskowej w tym modelu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiekchl

poczytaj forum - mała szansa,ze to pompa! Ja mam ten sam motor tylko z 98 roku - naprawiony alternator, wymienione świece, nowy akum i nic

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> zostaje jeszcze ROZRUSZNIK - bardzo możliwe, że to to! działaj-ja jak znajdę to będę pisać do Ciebie na PW a Ty jak coś znajdziesz to tez pisz pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość fasd

tylko że jak on juz ruszy na zaciąg i pochodzi to jest ok, gasze auto i tak do ok 6 godz odpala sam zadnego problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość krzysiekchl

a no widzisz-zapala po zaciągu - moja dziś odpalała ze 30 sek - rozmawiałem z jednym gościem i wspomniał o rozruszniku...podobno jest tam taka tuleja, wyciera się - rozrusznik ma wtedy duży pobór prądu i nie ma siły na odpalenie. I nie ciągaj bo będzie po silniku - sprawdź najpierw ładowanie - ale nie tylko na łączeniu akumulatora ale na samym alternatorze - bo u mnie gdzieś po drodze ginęło ponad pół volta. Potem na dwa razy podgrzej i kręć

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> moja zaskakuje w końcu, trzeba kręcić i kręcić, pomęczy się i zapali i wtedy już będzie chodzić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

obstawiam pompe, miałem podobnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj wpierw o zapowietrzaniu się układu zasilania paliwem, a nie męcz motora na sznurku

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wacko.png" alt=":wacko:">. Sprawdź ile jest paliwa w filtrze przed odpaleniem ...... itd, itp.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×