Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Jaross

Zbiornik Wspomagania

Recommended Posts

Witam mam problem ze zbiorniczkiem wyrównawczym od układu wspomagania, chciałem sprawdzić ilość płynu i okazało się że w środku pływa luzem ta siateczka zatrzymująca zanieczyszczenia więc zlałem płyn ze zbiorniczka i próbowałem ją wsadzić na swoje miejsce ale za cholerę nie chce wskoczyć. Czy to jest na stałe i u mnie po prostu sie urwało czy tak ciężko wchodzi.Na dodatek okazało się że siateczka jest trochę uszkodzona więc i tak muszę to wymienić.

Teraz moje pytanie czy da się dokupić samą siatkę i zamontować czy trzeba wymieniać cały zbiorniczek i gdzie takie coś można dokupić może ktoś ma namiar na jakiś sklep internetowy, szukałem na allegro i nie ma do mojego modelu.

Moje autko:

Opel Vectra B

2.2 DTI, 2001rok

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja wogole wspomnianej siateczki nie kojarze

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_ohmy.png" alt=":o" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/ohmy@2x.png 2x" width="20" height="20">

jezeli jest cos takiego w zbiorniczku to na pewno bedzie w EPC

popros ktoregos z kolegow niech Ci sprawdzi numer

mysle ze w ASO powinni miec takie rzeczy

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ozi

w EPC nie ma nic takiego ja tez nie mam zadnej siateczki może ktos włozył i myślał że bedzie płyn oczyszczac

Share this post


Link to post
Share on other sites

w VC jest taka siateczka - w VB nie widziałem i w EPC nie ma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za szybką odpowiedz,"zubek73" jeśli chodzi o VC to ten silnik co ja mam w mojej to też jest montowany w VC i może mają ten sam zbiorniczek do wspomagania co moja. Bo na allegro wszędzie są takie małe i okrągłe koloru czarnego a mój jest prostokątny z jasnego plastiku montowany na środku zaraz przy chłodnicy skierowany w dół. A czy brak takiej siatki do oczyszczania płynu w układzie wspomagania może na przykład poprzez zanieczyszczenia uszkodzić pompę albą inną część wspomagania?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja również mam ten jasny zbiorniczek i żadnej siateczi nie ma, brak siateczki nie spowoduje zatarcia pompy pod warunkiem że przy dolewaniu bedziesz wlewał nowy czysty płyn.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Silnik ten sam ale osprzęt inny. Zbiornik i pompa w VC są zupełnie inne. Jak te sitko pasuje to raczej nie zaszkodzi ale szczerze mówiąc to nie stresowałbym się jego brakiem (nawet w VC) - po prostu trzeba uważać przy dolewaniu.

Nawet w VC te sitko nie występuje w sprzedaży jako oddzielny element - pompa jest zespolona ze zbiornikiem i sitko jest elementem składowym.

Share this post


Link to post
Share on other sites

OKI dzięki panowie za pomoc, przy okazji jak trafie gdzieś na szrocie taki zbiorniczek z tym sitkiem to sobie go kupie bo nowe to pewnie będą drogie i nie ma to sensu wydawać nie potrzebie kasy tym bardziej że trzy dni temu poszło mi na autko 3400zł

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> (siadła pompa wtryskowa) ale tak bywa.

Pozdrawiam Wszystkich Jarek.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MasterViki

Nie chce pisać nowego tematu więc się podpinam.

Na wyłaczonym silniku bez aku pchałem auto do garażu żeby sie ogżał(niesttey -20,nie dał rady po nocy) Po chwili kręcenia kierownicą zauważyłem, że na podwórku jest czerowy płyn. Otwieram maske a ze zbiorniczka sie wylewa(zakręcony). Odkręciłem a tam czubato. Odciągłęm trochę i stoi teraz. Wiem, że to pytanie laikowe, ale czy to normalne ze wyzuciło mi ten płyn???

Po uruchomieniu silnika wróci do normy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamarzł? (chociaz fabrycznie mają chyba coś koło -45 to jak jest zstary ....) . Gdzieś go zblokowało w układzie a jak pokręciłeś kierownicą to wywaliło tędy gdzie opór cył najmniejszy. Tak se luźno dedukuję...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Widziałem takie coś w paru samochodach, nie koniecznie Viki po kreceniu kierownicą w miejscu na zgaszonym silniku, wywalało płyn, nie było to zależne od temperatury. Po uruchomieniu silnika wszystko wracało do normy.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MasterViki

Wszystko wróciło do normy. Po odpaleniu wyrównał się poziom i jest ok.

Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...