Jump to content

W dniu dzisiejszym została dodana do menu forum wyszukiwarka google 

Link google

Pozdrawiam Admin

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

SIG_MAN

Polski Lektor - Polskie Menu - CD70 & DVD90

Recommended Posts

Please login or register to see this quote.

Pobrałem pliki od projektnavi i nadal wywala cd jako błędną płytkę. Testowałem na cd i cdrw Sony. 

Co może być nie tak? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie znam się na plikach navi, ale przy nagrywaniu dużą rolę gra nagrywarka i płyta. CD czy DVD używaj Verbatim. Setki płyt nagrywałem i są the best. Jak masz możliwość nagrać na nagrywarce PC nie na lapie. Na lapie różnie nagrywają. Mają często ustawione szybkie nagrywanie i jak się zmniejszy, to lipa.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Orientuje się ktoś jakie są najnowsze mapy dla cd70? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Z tego co czytałem na forum na cd70 ostatnia aktualizacja była 2015/2016  jakoś tak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za info 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Trzeba umieć nagrywać płytę. I rozróżniać plik a obraz płyty ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pobrany plik nagrywa sie pzez np. Ultraiso i to ten program dopiero nagrywa rozpakowane pliki katalogi na płytę cd czy dvd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Jestem informatykiem z zawodu. Nagrywanie obrazu płyty to nie jest filozofia. Kilka programów i ten sam problem, 3 kompy i ten sam problem 

Płyta się otwiera na każdym a w radiu nie działa. Prędkości nagrywania 4x - 10x. 

To mi Panie SLAVIO powiedz, skoro wiesz, co jest nie tak. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rok samochodu jaki 2008 jak 2008 to już jest blokada i nie pojdzie z płyty. Lub radio jak z 2008 roku czy tam ten soft wgrany to juz nie pozwala na aktimelizacje ;) I jak plyta bedzie dobrze nagrana to bedzie pisać invalid cd. Coś w ten klimat.

Edited by SLAVIO

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slavio nie invalid CD , tylko SW-CD i wywali płytę spowrotem

Share this post


Link to post
Share on other sites

To może sw-cd jak z 2008 to nie bedzie jedyne wytłumaczenie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak, auto jest z września 2008 i za każdym razem pisało Invalid CD. 

Rozumiem, że nie da rady zmienić języka?

Czy jest inny sposób na to? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jest trzeba soft zmienić ale to już zabawa dla Wnekusa :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Wyslij radio do wnekusa zrobi ci PL 3 linijki opc i co tam jeszcze on tam robi i bedzie git.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...