Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest and

wymaina żarówki VA 1994

Recommended Posts

Guest and

witam, jak w temacie, jestem zupelnie zielony, nie wiem czy mam sciagac filtr powietrza czy wykrecac caly reflektro czy da sie wymienic bez wyciagania? mowa oczywsice o prawym reflekotrze, probowowalem wyciaganc ale trzyba mocno i zrestza nie za bardzo widac, dzieki za pomoc |(chodzi o swiatla mijania )

hmmm...

Please login or register to see this attachment.

Guest ROGO

Please login or register to see this quote.

nie trzeba wyjmować filtra musisz tylko sie dobrze po gimnastykowac i leflektora też nie wyjmuj bo se geo swiateł spitolisz

Guest and

dzieki za odpowiedz, tyle ze kurcze porobuje wyciagnac niemalze z calej sily i nie chce wylezc - mowie o etapie odlosniecia obudowy reflektora, nie moge wyciagnac tej czarnej kostki, z instrukcji widac ze poprostu trzeba pociagnac ale czy to by tak mocno siedzialo?

Moze miales za mocną zarowke wsadzoną i sie nadtopil .

Mialem tak w Omedze.

Nawet 60/55 po jakimś tam czasie potrafi się "zgrzać" do kostki. Uważaj, abyś nie uszkodził tej sprężynki, która trzyma żarówkę w lampie. Najlepiej to odepnij ją, i spróbuj wyciągnąć żarówkę i poćwicz odpinanie kostki w ręku. Aha, żarówka od krótkich i od długich to ta sama żarówka H4

Please login or register to see this image.