Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Co znaczy literka F


Guest rychoo

Recommended Posts

Guest krzycho2.0

Na wyświetlaczu komputera pokładowego pokazuje się literka F co to oznacza nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi auto to viki z 91 roku 2,0i silnik C20NE.

Link to post
Share on other sites

F-Feler - Błąd. W jakiej pozycji ci sie zapala ? temp. średnie spalanie, bo ma to znaczenie . Bo moze padł czujnik temp. zew., wtedy bedzie sie palił F w pozycji temp. na wyświetlaczu, jeżeli na pozostałych to musisz zczytać błędy.

Link to post
Share on other sites
  • Root Admin

F = Fehler

jesli zapala Ci sie na spalaniu chwilowym to powinno pokazywac go rowniez na wszystkich innych lub bedziesz mial na wszystkim przeklamania, najprawdopodobniejsze jest to ze nie masz gdzies stuku i dlatego Ci pokazuje " F " masz gdzies

zczytywanie bledow nic nie da, dlatego ze Check nie ma nic wspolnego z F na komputerze pokladowym

Edited by Duke_
Link to post
Share on other sites
Przez dwa dni cały czas była literka F czy to na zgaszonym czy na wyłączonym silniku teraz jest tylko na zgaszonym jak odpalę to znika

U mnie sie swieci caly czas .

tylko dlatego ze padl czujnik temperatury zewnetrznej

Edited by kogucik
Link to post
Share on other sites
  • Root Admin

tak jak pisalem, najprawdopodobniej nie masz gdzies styku na kablach, ja mialem podobnie, jak stalem w miejscu to pokazywalo mi F, jak tylko ruszylem bylo wszystko OK i okazalo sie ze mialem brak kontaktu na lub zly kontakt na pinie w liczniku.

Link to post
Share on other sites
  • Root Admin
Dzięki, jakie kable należy posprawdzać i gdzie znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej?

po pierwsze sprawdz wtyczke z kompa, moze na niej nie ma kontaktu, pozniej piny na liczniku ten od stanu paliwa i obrotomierza, mysle ze to powinno rozwiazac spawe, jesli nie pomoze to bedziemy szukac dalej, nie wiem ktore to piny w liczniku bo domniemam ze posiadasz VA a ja mam VB i moze sie to roznic

Link to post
Share on other sites
Dzięki, jakie kable należy posprawdzać i gdzie znajduje się czujnik temperatury zewnętrznej?

Czujnik jest w zderzaku w okolicy lewego halogena (po stronie kierowcy) oczywiscie po wewnetrznej stronie zderzaka.

Link to post
Share on other sites
Guest krzycho2.0

Dzięki wszystkim za pomoc ;) wyciągnąłem komputer wypiąłem wtyczkę wpiąłem i pomogło literka F znikła i się już nie pokazuje jeszcze raz wielkie dzięki :rolleyes: coraz bardziej lubię tę swoją viki ale ostatnio miałem problem z odpaleniem jednak na razie jest ok

Edited by krzycho2.0
Link to post
Share on other sites
  • Root Admin
Dzięki wszystkim za pomoc ;)

nie ma za co i oby juz nic sie nie dzialo :)

a z tym odpalaniem to co dokladnie sie dzialo ?

Edited by Duke_
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
UP