Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
marolf

Dzwine hamulce na wyłączonym silniku

Recommended Posts

Witam serdecznie wszystkich forumowiczów.

Mam problem z hamulcami, przejrzałem forum ale nie moge znalezc typowego rozwiazania do mojego problemu.

Po nocmym postoju smochodu na parkingu hamulce przy wyłączonym silniku na poczatku ida w podłoge, po kilku podpompowaniach robia sie twarde i łapia duzo wyżej, po wlaczeniu silnika pedal opada w dól jakies 2 -3 cm, czyli serwo dziala, i przy włączonym silniku pedal jest w miare na jednym poziomie z tym ze wydaje mi iz łapie i tak troche gleboko w porowaniu do drugiej Vectry i hamulce sa ogolnie slabsze.Płyn hamulcowy byl teraz wymieniany i uklad odpowietrzany zgdnie z opisem w "Sam naprawiam", z przodu klocki calkiwa grubosc (z blaszka) maja rzedu 12-13 mm z tylu sa prawie nowki. Co moze byc przyczyna slabych hamulcow i zapadania sie hamulca w podloge przy wylaczonym silniku?

Dziekuje z gory wsyztskim za wszelkie wskazowki.

Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro uklad hamulcowy jest odpowietrzony, to mozliwa przyczyna moga byc takze popuszczajace oringi na pompie hamulcowej. Tylko, ze w tym wypadku czulbys powolne opadanie wcisnietego pedalu hamulca...

Staram sie tylko doradzic. Wcale nie musze miec racji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oprócz pompki obejrzyj jeszcze czy nie ma gdzieś wycieków i spróbuj odpowietrzyć jeszcze raz. Czasem nie zawsze za pierwszym razem się udaje

Share this post


Link to post
Share on other sites

też bym proponował powtórne odpowietrzenie

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeszcze jedno co mogę zaproponować to spróbuj odpowietrzać na odpalonym silniku. Kiedyś w peugeocie pół dnia nie mogłem odpowietrzyć a po odpaleniu chwila i wszystko działa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Układ odpowietrzałem na odpalonym silniku, ale przy najbliższej okazji zrobie to jeszcze raz tak jak radzicie koledzy. Jest moze gdzies na forum jakis opis jak zregenerowac pompe hamucowa tzn powymieniac te oringi i uszczelnienia?

Edited by marolf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ja zawsze odpowietrzalem na zgaszonym silniku, czy to w VB cz w innym aucie i nie bylo problemow

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...