Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

OBROTY NA BIEGU JAŁOWYM


lechu5137
 Share

Recommended Posts

Witam serdecznie kolegów i proszę o pomoc, vectra B 99' kombi X20XEV, dzisiaj odpaliłem auto było wszystko ok. może na ssaniu obroty trochę niskie, po rozgrzaniu zaczął skakać z 1000 obr/min na 2000, i tak cały czas 1000, 2000,1000,2000obr/min, wyciągnąłem krokowy przeczyściłem, nic nie pomogło, kable nowe, świece nowe GM, nie wiem co może być, przypadłość ta jest cały czas, nie wiem co robić, auto nie gaśnie, tylko skacze tak jak pisałem, czy to krokowy?

czy to są typowe objawy uszkodzenia tego silniczka?

Pomóżcie!!!!!!!

posiadam LPG kme, sekwencja, objawy identyczne na LPG i benzynie, nie ma różnicy

Link to comment
Share on other sites

wg mnie to nie krokowy

tylko cos podaje zle wartości do komputera

tylko teraz czy

sonda czy przeplywomierz ? a jak jest podczas jazdy ?

pasuje sie do opcoma podpiąć i sprawdzić odczyty

Link to comment
Share on other sites

Witam ponownie, usterka została zlokalizowana i usunięta, dla wszystkich, którzy spotkają się z takim problemem, jednak jest to silniczek krokowy, kupiłem nowy oryginał GM za 240 w pruszkowie. Działa idealnie, jeśli chodzi o zachowanie podczas jazdy to nic nadzwyczajnego się nie dzieje, dopóki trzymacie obroty powyżej 2000. Przy odejmowaniu i dodawaniu gazu trochę szarpało. Po wymianie jest ok.

Na silniczek jest roczna gwarancja, u Stachowiaka jest za 239 tylko koszt przesyłki, ja mieszkam w wawie więc lepiej było odebrać osobiście w Pruszkowie,

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy V, i dziękuję za wszelką pomoc i odpowiedzi na moje pytania.

Link to comment
Share on other sites

odważna decyzja, gratuluję

gorzej jak za pare dni bedziesz mial powrót objawów ;)

oby nie

Link to comment
Share on other sites

u mnie kolego było tak samo jak miałem 1.8 16v i to była wina przepływomierza który powoli się przepalał. wyczyściłem na początku też silniczek krokowy ale to było na kilka dni. jak sytuajcja się powtórzy kup używany przepływomierz i będzie ok.

Link to comment
Share on other sites

mam taka sama sytuacje tylko w C20NE, po wyczyszczeniu jeden dzien bylo dobrze i znowu 2tys obrotow trzyma... jak sie scisnie ten wezyk co idzie od krokowca to obroty spadaja czyli to chyba krokowiec??

Link to comment
Share on other sites

sprawdź następnym razem czy nie masz śladów oleju na przepustnicy, jeżeli tak to silnik krokowy będzie Ci cały czas "nawalał" a jedyne wyjście to wymiana uszczelniaczy na zaworach. Olej lubi się tą drogą przeciskać, przez to silnik krokowy zaczyna szwankować

Link to comment
Share on other sites

Dla tych którzy nie posiadają filtra na odmę,to polecam,po zamontowaniu prawie zero oleju w okolicach przepustnicy i silniczka krokowego :) .

Porada montażu filtra na odmę :

http://www.vectraklub.pl/index.php/advices/pokaz/4

Edited by D.A.N.I.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP