Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest grzesiak83

reczny

Recommended Posts

Guest grzesiak83

Witam. Mam taki problem z recznym, ze do przodu kola sie nie rusza na zaciagnietym a do tylu ida prawie jak by byl hamulec spuszczony. Co to moze byc? Ktore szczeki nie pracuja (sa po 2 na kolo) Mial ktos moze takie cos? Jak mocniej naciagne regulatorem to blokuje calkiem kolo bez zaciagania hamulca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie ustąpił ten problem...po zmianie szczęk

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja podciągnąłem szczęki na maxa aż nie mogłem ruszyć kołęm i popuściłęm linke przy dźwigni ręcznego.i teraz mam ręczny że `koła dęba stają

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest hans21

Ja zmianialem jakis czas temu tarcze, szczeki,linke od recznego wogule caly nowy komplet hamulcy na tyl nie powiem viki obracała na asfalcie ale Vectra ma wadliwa konstrukcje hamulca RECZNEGO niestety mimo nowo zalożonych czesci hamulec coraz to gozej sie sprawuje....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dokłądnie coś z tym ręcznym jest tak jakby do tyłu sie nie zaciskał..

Mój do przodu blokuje bardzo szybko do tyłu jak bym nie zaciągnął samochod się toczy... Niedługo będę to rozbierał zobacze jak okładziny i powiem czy sie poprawiło

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_huh.png" alt=":huh:">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja miałem tak samo.

Wystarczyła regulacja ręcznego poprzez otwór w tarczo bębnie i hamuje jak głupkowaty.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

można dokładniej? regulacja jak? czym?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najlepiej zobrazują to te porady.

Pierwsza od nas a druga też pomocna z drugiego forum:

Please login or register to see this link.

Please login or register to see this link.

Poczatkowo cięzko jest znaleść ten regulator ale jak go zobaczysz-takie trybiki to będziesz wiedział o co chodzi.

Tylko nie pamiętam co robiło się ze śrubą przy dzwigni od ręcznego przed całą operacją.

Czy się popuszczało śrubę pod mieszkiem czy zostawiało tak jak jest a regulatorem kręciło się tak długo aż zablokowały się koła i potem luzowało na dzwigni.

Czy regulatorem kręciło się tak długo aż zablokowały się koła a potem o jeden obrót regulatorem w przeciwnym kierunku az do zluzowania.

Regulator znajduje się u góry piasty widac go przez otwór ten nie gwintowany nie na środku raczej bardziej z prawej lub lewej strony wystarczy popychać go śrubokrętem aż będzie przeskakiwał po sprężynie-ale nie pamiętam czy popychać go w górę czy w dół.

Jak go za bardzo rozkręcisz to może ci się zablokować chyba o szczękę-mi się tak stało z jednej strony bo nie mogłem znaleść odpowiedniego kierunku kręcenia aby zablokować koło.

I nie chciało mi się już rozbierać koła dlatego jedno koło hamuje mi słabiej bo nie mogę już obrucić zablokowanego regulatora.

Sprawa jest łatwa jak się zobaczy regulator.

Najlepiej świecić w otwór laserem z jakieś zabawki lub zaróweczką i kręcić delikatnie piastą i u góry widać ten trybik.

Rysunek ładnie to pokazuje ten z drugiego forum.

Edited by OMG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...