Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest bajlando

blokada silnika

Recommended Posts

Guest bajlando

koledzy i koleżanki mam pytanie jakmożna zdjąć blokada silnika tzw. kaganiec żeby nie odcinało zapłonu przy 7 tys obrotów??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie można to po pierwsze, po drugie to po co? Przecież wyżej i tak już nie ma mocy.A po trzecie to aż tak spieszy ci się zajeździć silnik?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest bajlando

chce mieć więcej koni i nie wiem co mam zrobić??

jestem początkujący i chciałbym czegoś sie dowiedziec jak to zrobic !!

chciałbym też wlożyć filtr stożkowy czy można??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od tego koni nie przybędzie. Co do stożka to jest temat na forum. Sporo z tym przerabiania bo jeśli tylko założysz to będzie jeszcze gorzej.Możesz zmodyfikować dolot. Też jest gdzieś porada. Możesz włożyć wałki z 3,0 mv6 albo odrazu całe 3,0 z omegi. Aż tak bardzo brakuje ci mocy?

Share this post


Link to post
Share on other sites

W twoim przypadku najłatwiej będzie zamontować wałki z 3.0 plus podstawa kolektora dolotowego i to wszystko wystroić. Moc podejdzie do około 190KM. Co do ogranicznika obrotów - w moim x18xe moc spada po przekroczeniu 6,256obr/min, a odcinka jest przy 6,500obr. Wyciągnij wnioski.

Edited by dani

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przesunięcie odcinki ma sens,jeśli będą ostrzejsze walki,które lubią wysokie obroty

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ares

temperatura w egt najpierw zabije tloki, ktore potem zajma sie blokiem i glowica

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz więcej mocy to zmień silnik na 3.0 z omegi + drobne modyfikacje do tego. Napewno nie ściągaj zabezpieczenia bo zniszczysz silnik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Każdy silnik ma przynajmniej 20-25% rezerw,które mozna spokojnie wykorzystać nie wplywając ujemnie na jego żywotność,osobiście mam przesuniętą odcinke z 6.600 na 7.200 i nic się nie dzieje ponieważ na codzień nie jeżdzi się tak żeby kręcic auto do odcinki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tyle że u nas maksymalną moc osiągasz w przedziale 4,5-6,2 tys obrotów, dalsze kręcenie nie ma sensu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ares

Please login or register to see this quote.

wyjasnij mi po co masz tak daleko przesunieta odcinke w silniku 8v, ktory moc osiaga duzo nizej? jakies chalupnicze druciarstwo

odcinke masz zaraz po tym jak zaczyna spadac moc silnika w stosnku do rosnacych obrotow po to zeby temperatura silnika nie potrzebnie nie rosla do tej podobnej w hucie sedzimira, oczywiscie mozesz miec i do 8000 ale nie ma to najmniejszego sensu bo nie masz tam juz zadnej mocy a jest to niebezpieczne

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam ostry walek,dzieki któremu auto kręci się świetnie przynajmniej do 7.000 tyś,przesunięta odcinka nie ma sensu dla seryjnego silnika,moje C20Ne ma obecnie 149KM i 190NM także jakieś 25% więcej od serii

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...