Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

• Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
Guest bajlando

blokada silnika

Recommended Posts

Guest bajlando

koledzy i koleżanki mam pytanie jakmożna zdjąć blokada silnika tzw. kaganiec żeby nie odcinało zapłonu przy 7 tys obrotów??

Nie można to po pierwsze, po drugie to po co? Przecież wyżej i tak już nie ma mocy.A po trzecie to aż tak spieszy ci się zajeździć silnik?

Guest bajlando

chce mieć więcej koni i nie wiem co mam zrobić??

jestem początkujący i chciałbym czegoś sie dowiedziec jak to zrobic !!

chciałbym też wlożyć filtr stożkowy czy można??

Od tego koni nie przybędzie. Co do stożka to jest temat na forum. Sporo z tym przerabiania bo jeśli tylko założysz to będzie jeszcze gorzej.Możesz zmodyfikować dolot. Też jest gdzieś porada. Możesz włożyć wałki z 3,0 mv6 albo odrazu całe 3,0 z omegi. Aż tak bardzo brakuje ci mocy?

W twoim przypadku najłatwiej będzie zamontować wałki z 3.0 plus podstawa kolektora dolotowego i to wszystko wystroić. Moc podejdzie do około 190KM. Co do ogranicznika obrotów - w moim x18xe moc spada po przekroczeniu 6,256obr/min, a odcinka jest przy 6,500obr. Wyciągnij wnioski.

Edited by dani

Przesunięcie odcinki ma sens,jeśli będą ostrzejsze walki,które lubią wysokie obroty

Guest ares

temperatura w egt najpierw zabije tloki, ktore potem zajma sie blokiem i glowica

Please login or register to see this image.