Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Endriuszka

z20net + LPG

Polecane posty

witam

jak w temacie

grzebie wnecie i znalazłem forum Saab-a i nanim namiary na

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

do niego jażdza ludzie z całej polski (tak na forum jest napisane) i po rozmowie widze facet konkretnie mówi i najwazniejsze gazował juz kilka 2.0T z Saab-a oraz 2-ie w VC

a konfiguracje jaka mi zaproponował to

Stag 300 Premium

wtryski Matrix 544 HD

cena 3600zł

co o tym sądzicie ???

P.S na temat BRC z "oliwieniem" wtrysków powiedział ze to naie wytrzyma przy takim silniku oraz jak ktos jeździł czesto powyzej 4000 obrotów !!

Edytowano przez Endriuszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość klekocix

Jak możesz Kolego profanować ten silnik gazem ??!!??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:">

A na poważnie mam znajomego, który jeździ do tego zakładu na regulacje, nie psuje się w instalacji nic, tylko okresowe przeglądy i oszczędna jazda.

Tak więc, podążając za słowami kolegi mogę ten zakład polecić

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Endriuszka udeż na VU do Big74 w dziale LPG w zasadzie wyjaśni Ci powinien wszystko

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Kamil_K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

NAPEWNO MÓWISZ o tym klubowiczu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Tak na pewno...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ojciec ma Z20NET. Siedzi Landi Renzo Omegas. Koszt założenia 3500zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość jest bardzo aktywny na forum STAGa

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Endriuszka też do nich dzwoniłem z ciekawości i też polecili mi to samo za tą samą cenę. Dzwoniłem też do Pana Jacka Karasińskiego który ma zakład na Al. Krakowskich. Dostałem do niego telefon właśnie od Nowotczyńskiego. Montuje on Landi Renzo Omegas (3600zl tak samo). Prawde mówiąc reduktor Ig1 pod turbo bardziej do mnie przemawia jak Scorpion GT a do tego znam kilka osób z tą instalacją w Saabach z turbo i działa bardzo sprawnie. Doczytałem się też że Ci ze Stagiem mają troche większe spalanie niż Ci co mają Landi. Podsumowując kto co lubi i Stag i Landi są bardzo dobre najważniejsze jest to by "specjaliści" nie spierprzyli roboty.

Jak ja bym montował nad czym też się zastanawiam to albo włąśnie na Krakowskich albo u Nowotczyńskiego.

Edytowano przez verde

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

dokladnie właśnie jak do niego dzowniłem to mowile ze ktos przed chwila dzwonbił is ie pytał co i jak tylko mówił ze "klient" mówił ze ma podejrzanie dziwne (wysokie) spalanie

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20">

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie chcieli mi uwierzyc ze w 10 w miescie sie mieszcze majac smaochod z turbina ...

Musisz wziasc pod uwage ze bedzie palila na gazie 1,5 - 3 litry wicej niz na benzynie.

Powiem tak ... ze spalania jestem zadowlony ale pokonuj tym samochodem 1000-1500 km w tygodniu

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

aaaa przy jezdzeniu 2 tysiace km miesiecznie gaz (3600) zwraca sie po 9 miesiącach dokładnie przy spalaniy 10l benzyny i 12,5 gazu oraz cenie benzyny 4,5 i gazu 2

Edytowano przez ZIZ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Endriuszko a co ma ci gosc gadac jak montuje stagi ?? wiadomo powie ci ze brc to nie do tego silnika. ja mam brc,i nie mam problemow,kwestia dobrania parownika,reduktora do mocy i po temacie. Zadzwon do czakram to ci powiedza ile montowali do sabbo i vecr 2.0 T.

Ja zaplacilem 3200 z oliwieniem brc plug and drive. Rewelka i 60 l bak w kole zapasowym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tia moj kumpel ma brc w hondzie ... zjada mu to tyle benzyny co gazu... niestety brc zbyt czesto posilkuje sie PB

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

hahah to ma abrdzo dobrze założona instalacje

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_laugh.png" alt=":lol:"> , ze benzyne spala mu razem z gazem . Poczytaj troche ze jeden huk,jaka instalacje załozysz,aby była dobrze zrobiona. Do Z20Net trzeba dobrac parownik,wtryski do odpowiedniej mocy. Ja spalilem juz ze 4 baki gazu 60 litrow,benzyne ledwie co drgnela.

Co do instalacji to kazdy ma wolny wybor,czlowiek tu chce opisac sowja instalacje wady i zalety,a tu ktos pisze ze jest niedobra

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_dry.png" alt="<_<"> ,i jak to nowy czlonek forum ma znalesc informacje,jak ludzie pisza ze kumpel mial to a temten to,temu sie psuło,temu chodziło dobrze. Ja tez szperlaem forum,i znalazlem gosci co mowili ze nigdy landi nie zalaza

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_tongue.png" alt=":P" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/tongue@2x.png 2x" width="20" height="20"> .

Endriuszko sprawa jest prosta,znajdz dobry warsztat i po sprawie,Ja BRC wybralem poniewaz,zakladano to przez autoryzowane serwisy OPla,wiec BRC jest dosc mocno oklepana w tej marce i Saabie. Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

to kolego na temat Karasińskich to ja mogę Ci trochę ciekawych rzeczy poopowiadać, bo w moim zakładali i "serwisowali" i już wielokrotnie "naprawiali gwarancyjnie", zresztą nieudolnie

Edytowano przez maro.usn

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Im więcej opinii tym lepiej nie? Może w takim razie sami polecicie jakieś warsztaty w Warszawie gdzie się tym zajmą w profesjonalny sposób? No i gdzie kolega wyzej to BRC zakladal?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Jezeli juz zakladac BRC ,to moim zdaniem znalezc dobre opinie w swojej okolicy na temat zakladow autoryzowanych CZAKRAM, ja w Białymstoku znalazlem i po przejechaniu 2 tys nie narzekam,nawet nie bylem na zadnych regulacjach itd. Na stronie czakram jest lista zakladow w poszczegolnych wojewodztwach,jezeli do jakiego jest ci blisko,pytaj na forum co onich sadza i po sprawie,nie ma złych opini jedziesz zakladasz i modlisz sie ze zeby bylo dobrze.

Zolte wtryski,genius max, i jedziesz. BRC PLUG & Drive,jedna z najlepszych i najdrozszych instalacji BRC. Co do Landi to nie wiem,nie wypowiadam sie, mi sie wydaje ze jeden huk ktora, przeciez material czy co tam,nie jest gorsze ani tu ani tam.Pzdr

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jesli sie nie myle czytajac info na AC gaz,ze stag 300 premium sam sie kalibruje na biezaco,nie ma potrzeb recznej regulacji mnoznikow,jak dla mnie to duzy + iz auto zawsze dostosuje sie samo do mapy benyzny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

+ jakies "oliwienie" wtrysków

razem 3600

ty masz to sama BRC ???

jak mozesz to poadaj dokladnie co masz zamontowane to ja porównam z tym co mi zaporponujje (jewsli mozesz podac dokladne nazwy zebym potwierdził co i jka bo ja z tej dziedziny jestem laikiem

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Ja tez nie jestem fachowiec ,ale zostalem polecony po znajomosci do tego zakladu,gdzie gosc ma taki sam motor i auto,wiec to samo mi wrzucil.

To co mam na fakturze. BRC PLUG and DRIVE, reduktor genius max, wtryski zółte ( naklejki zotke na wtryskach sa chyba na duze moce,nie wkladaj pomaranczowych bo one podobniesz nie wytrzymuja mocy 180 KM,chodz sa chyba do 190 KM , dlatego mam zolte) , Pojemnik gazu to 60 L, przewody musza byc Fi8,potrafia wsadzic Fi6,pilnuj tego.Pzdr

Aha najwazniejsze koszt 3200 ze wszystkim i tym swinswem do nawilzania zaworow. Pzdr

Podobno nic to nie daje ale mam.hihih. spalanie rewelka o pol litra wiecej jak benzyna,a nawet bardzo poodbnei co benzyna. Po 1 tys km przejechanych ,srednie spalanie 10,5 litra

Edytowano przez koralik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A GDZIE masz wlew LPg ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Zbirnik w kole,a wlew tam gdzie benzyna pod klapka,bardzo fajna sprawa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

decyzja zapadła

montuje LPG 16.10.2009 8.00 (monataz okolo 5-6 godz.)

tutaj

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

instalacja:

BRC Plug & Drive

reduktor Genius MAX

wstryski "żółte"

przewody fi8

wlew LPG koło wlewu PB

cena okolo 3500zł

ciekawe czy bede z tego zadowolony

Edytowano przez Endriuszka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tez jestem ciekaw

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> zdaj relacje jak sie na tym cuedzie bedzie jezdzilo !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Montuj, montuj - opisz wrażenia

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20">

ja przez 3 tygodnie już nastukałem 5 tyś km

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

CHOciaz tutaj ktos jest "przychylny" temu "projektowi"

bo na VU

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

to by mnie "ukamieniowali" za zakladanie LPG do z20net

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20"> :(

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

oraz ze kiedys powiedzielem ze jest EKONOMICZNY to czemu teraz chce zakladac LPG

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">

widzisz miły niekt nie bierze pod uwage tego ze WZROSŁO ilośc robionych kilometrów i to czysta kalkulacja zakladanie LPG , bynajmniej ja mam takie zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×