Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Borysewicz

Nie odpala

Polecane posty

Gość Borysewicz

Panowie! Znów mam problem już mnie to denerwuje, zwracam się do Was o pomoc.

Dzisiaj rano moja vectrunia odpaliła bez problemu z pół obrotu pojechałem do roboty i na fajrant już nie odpaliła.

Jakie objawy:

- Kręcić kręci normalnie,

- świece są mokre (świecy mają przejechane ok 7 tys.),

- kable WIN są nowe założone w sobotę,

- alternator nowy założony w niedzielę,

- silnik to 1.6 16V X16XEL.

CO JEJ JEST?????? POMOCY!!!!!!

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_mad.gif" alt=":angry:">

Jeszcze jedno. Nie równo mi silnik chodził po wymianie rozrządu, jakby szarpał, prykał, fachowcy dwa brazy sprawdzali i niby wszystko jest O.K.

Na kompie nie ma błędów (sprawdzane metodą na zworke).

Edytowano przez zubek73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A kiedy ta wymiana rozrzadu? Dobrzy fachowcy skoro po naprawie dzialal gorzej niz przed naprawa. Ja bym sprawdzil te robote po nich bez wzgledu czy ma to zwiazek z obecna usterka czy nie.

Swiece nie powinny byc mokre, ale jak nie pali to nieuniknione. Kable nowe ale to nie znaczy ze dobre/sprawne i ze sa wlasciciwie podlaczone. Trzeba tez sprawdzic iskre na swiecach. No i ten alternator - moze elektryk cos naknocil lub zrobil niestarannie i kabelki "nie stykaja".

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Dzięki za podpowiedź. Dałem dzisiaj VICI do innego specjalisty. Zobaczymy, może ten coś zaradzi. Mówił pierwsze co zrobi to właśnie sprawdzi rozrząd. Ten fachura sam jeździ VICI. W każdym razie robi ople i namiary znalazłem właśnie na forum.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

No niestety Panowie nie jest dobrze. Jak pisałem wyżej oddałem wóz do fachowca i nic nie dało. PROSZĘ WAS O POMOC. Napiszę co fachman robił:

- na początku sprawdził (po raz trzeci) rozrząd,

- podłączył auto pod kompa, żadnych błędów, parametry O. K.,

- podmienił modół DIS, nic to nie dało,

- sprawdził ciśnienie w cylindrach, jest O. K.,

- sprawdził podciśnienie, wtyczki na czujnikach i nic.

Auto dzisiaj odebrałem w takim samym stanie jak oddłem. Niestety nic nie poradził. Po odebraniu auta sam wymieniłem czujnik temperatury cieczy chłodzącej (ten na dwa piny), nic to nie dało. Wymieniłem ponieważ komputer nie mógł połączyć się z tym czujnikiem.

Auto bardzo dużo pali, jak smok,

- dymi ja parowóz,

- rzuca silnikiem jak alkocholika jak trzeźwieje,

- "pyrka" z rury wydechowej,

- świecy jak zakładam i odpale to po wymontowaniu są zakopcone, już 3 komplety wkładałem i to samo,

- kable WIN nówki.

Nie wiem co już mam robić, nie mam już nerwów. POMOCY!!!!!!!!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Panowie czy może mi ktoś coś doradzić??? Wczoraj wyczyściłem EGRa, wyczyściłem przepustnice, wymieniłem krokowego no i nie ma większej poprawy, dalej "maszyna" tak powiem "pyrka". Zauważyłem, że z rury wydechowej wyrzuca wode i sadze, wydaje mi się że za dużo tej wody i zastanawiałem się czy to nie może być powodem zasyfiania świec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Woda o tej porze może być normalna bo już robi się chłodno a raczej daleko nie jeździsz. Przychodzi mi jeszcze do głowy nieszczelność w dolocie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Dzięki cichy za odpowiedź, dolot sprawdzany nigdzie nie widać nic nie szczelnego, fachowiec sprawdzał a ja ze trzy razy. Ale nic dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź jeszcze sondę lambda i katalizator

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Sonda nowa, mam dwie także zamieniałem, a katalizatora sprawzę może i to być przeczyną. Tylko zastanawia mnie czemu to się akurat stało po wymianie rozrządu. Ustawiony jest idealnie sprawdzany przez trzch różnych mechaniorów. Błędów na kompie brak. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czyli do wymiany rozrządu wszystko było Ok, a po wymianie autko nawala ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Przed wymianą było dobrze, falowały obroty, ale to była wina krokowego, a teraz rzuca całym silnikiem i "pyrka" a czasami zalewa świecy njakby dostawał za dużo paliwa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Naprawdę ciężki problem, ja jak bym miał taki przypadek to oddałbym na diagnostykę do ASO( trochę to niestety kosztuje) niech dokładnie sprawdzą rozrząd. Możliwe że coś jest nie tak z wtryskami, ale dziwi mnie to że po wymianie rozrządu to nastąpiło... Na "chłopski rozum" to coś nie tak może być z tym rozrządem... A jak tam z filtrem powietrza u Ciebie ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Filterek nówka, był u fachowca który naprawia ople ma dobry sprzencior, no i sam jździ vectrą. Wszystko jest dobrze. Fachman sam nie wie co jest grane.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To ja już też teraz nie mam zielonego pojęcia co się dzieje, może ktoś bardziej doświadczony się wypowie, a Tobie życzę trafnego zdiagnozowania usterki...

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Borysewicz

Dzięki za podpowiedzi za interesowanie. Będę dalej szukał. Jutro Vici idzie do następnego mechaniora. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pozwole sobie na jedna sugestie: jesli masz mozliwosc, popros mecha o zmierzenie kompresji na cylindrach. Pozwoli to ocenic stan styku cylinder - tlok oraz stan zaworow. Zakladam jednak, ze skoro przed wymiana rozrzadu bylo OK, to nadal bedzie dobrze. Proponuje zmierzenie kompresji, gdyz jest to jeszcze jeden sposob na sprawdzenie czy rozrzad jest ustawiony prawidlowo.

Pytanie: mechanicy robili Ci tylko rozrzad (wymiana paska zebatego i napinacza) czy tez wtykali rece jeszcze w inne miejsca?

Wspolczuje problemu i zycze powodzenia w walce z autkiem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

do Oggway, w 4 poście Kolega pisał że miał już mierzone ciśnienie na cylindrach i jest Ok...

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Edytowano przez Kristo19

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem nie poleciała Ci cewka, być może nie ma iskry na jednej albo też są odwrotnie założone przewody.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×