Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

mega dymienie i szarpanie silnikiem


szczepan162
 Share

Recommended Posts

Witajcie, po zapoznaniu sie z innymi postami nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi

Otstanio jadąc wyskoczyl mi p1220 poczym zgasł, na drugi dzien wyskiwal juz pare razy ale na nizszych obrotach gasł,

teraz jak go rano odpalam to robie mgłe na cale podwórko dosłownie mega dużo dymu i trzesienie silnikiem juz nawet przez 40-50sec i caly czas kopci,

obroty pompy 2 x mniejsze jak obrooty silnika czyli norma,

co to moze oznaczas czy to juz czas na pompe?

ze wskaznika plynu z max ubylo prawie do minimum ale tp tylko w zbiorniczku

Edited by szczepan162
Link to comment
Share on other sites

Witajcie, po zapoznaniu sie z innymi postami nie znalazlem jednoznacznej odpowiedzi

Otstanio jadąc wyskoczyl mi p1220 poczym zgasł, na drugi dzien wyskiwal juz pare razy ale na nizszych obrotach gasł,

teraz jak go rano odpalam to robie mgłe na cale podwórko dosłownie mega dużo dymu i trzesienie silnikiem juz nawet przez 40-50sec i caly czas kopci,

obroty pompy 2 x mniejsze jak obrooty silnika czyli norma,

co to moze oznaczas czy to juz czas na pompe?

ze wskaznika plynu z max ubylo prawie do minimum ale tp tylko w zbiorniczku

Najpewniej zapowietrza Ci się. Ale ten ubytek płynu to musisz znaleźć gdzie dziura.

Link to comment
Share on other sites

blad 1220 to wadliwe działanie układu krytycznego - tutaj wartosc startu wtrysku poza zakresem - niestety moze to oznaczac sterownik pompy...

nie pamietam bledow u siebie, ale mialem podobnie jak ty - dymienie na maxa, telepalo silnikiem... - regeneracja pompy

a z tym plynem to moze byc calkiem cos innego

napisz jeszcze czy jak sie rozgrzeje to juz nie dymi, oraz czy jedzie, ale nie chce sie rozpedzac

Link to comment
Share on other sites

blad 1220 to wadliwe działanie układu krytycznego - tutaj wartosc startu wtrysku poza zakresem - niestety moze to oznaczac sterownik pompy...

nie pamietam bledow u siebie, ale mialem podobnie jak ty - dymienie na maxa, telepalo silnikiem... - regeneracja pompy

a z tym plynem to moze byc calkiem cos innego

napisz jeszcze czy jak sie rozgrzeje to juz nie dymi, oraz czy jedzie, ale nie chce sie rozpedzac

wymieniłem dzis filterek paliwa ,odpalilem na plaka i blad juz nie wyskakiwał, ale niewiem jak bedzie jutro,

rano mega zadymił i strasznie telepalo silnikiem przez 130 sec i przez chwile nie reagowal na gaz ale to przez chwile t(jak go telepalo) jak jade nie dymi,

mozliwe ,ze sie zapowietrza w czasie jazdy?

dziekuje za odpowiedzi

Link to comment
Share on other sites

Witam, mam podobnie

Odpali od razu /bez zbednego krecenia/ i po 2-3 sek gasnie na jałowym. Dodatkowo z rury leci duuzo niebieskiego dymu - spala olej. Paliwa w zbiornik z 20 l minimum.

Za ktorym razem jak odpalilem i przytrzymałem na gazie /ok1,5tys obr/ to chodził ale zapalił sie CHECK /błąd 1220 kąt wtrysku poza regulacją/ . Trzymając na półsprzęgle i lekko gazujac, moge podjechac nascie metrów, ale lekkie obciazenie i potrafi zgasnąć. Odpala wciaz tak samo, aczkolwiek za tym 10-m razem juz na 3-5 sek. Jak sie troche zagrzeje to chodzi, po zgasnieciu i ponownym odpaleniu juz nie gasnie ale spod korka wlewu oleju mam przedmuch nawet spory, spod korka bagnetu nie dmucha. Pompa wtryskowa kombinowana - korpus "11" góra "16 -taka powinna być"

Wczesniej miałem przygode bo podczas wymiany pompy wtryskowej przekreciłem zapłon na blokadzie pompy i.. ją rozwerwało /jednoczesnie koło pasowe wału obróciło sie ok 3-4cm na obwodzie koła/.

Nie wiem czy w tamtym momencie nie stolo sie cos z zaworami. pierscieniami czy wałem. Po tym zrobiłem 2000km - auto od momentu wyjecia tej rozerwanej pompy /"16"/ i wstawieniu tymczasowej jezdziło ociezale i głośniej...

Czytajac ten temat zastanawiam sie czy moze i u mnie nie pada "prowizorka - kombinowana pompa". Na razie szykuje sie na wymiane silnika...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP