Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
tony 2.0GT

problem z wtryskami

Polecane posty

witam wszystkich.

mam problem z VA 2.0GT polega on na usterce ktora pokazuje mi komputer tzn mam za niskie napiecie na wtrysku 1 i 2.

wyminilem cala listwe wtryskowa nadal ten sam problem. samochod nie jeździ na benzynie tylko da sie go odpalic i przezucic delikatnie na gaz

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">(( co zrobic??

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć attachment

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Musisz sciagnac schemat instalacji elektrycznej od swojego silnika i zobaczyc jakiego koloru przewody zasilaja cewki wtryskiwaczy 1 i 2 (wspolny dla 4 wtryskow "+" niebiesko-czerwony oraz wspolny dla wtryskow 1-2 przewod "-" koloru czerwono-brazowego). Gdzies masz kolego zwarcie jednego przewodu do drugiego lub do masy auta. Gdzie tego sie dokladnie nie dowiemy. Mozesz tylko ocenic stan przewodow w komorze silnika lub odpiac wtryskiwacze i po kolei mierzyc miernikiem rezystancje pomiedzy poszczegolnymi przewodami wtrysku nr 1 i nr 2. Mozesz tez skasowac bledy (odpiecie aku), wylaczyc na chwile pompe paliwa (wyjmij bezpiecznik) i zakrecic rozrusznikiem przy odlaczonym wtrysku 1 a pozniej 2 - jesli ECU wywali Ci blad typu "Wtryskiwacz 1-2 za wysokie napiecie", to znaczy ze uszkodzona jest cewka samego wtryskiwacza. Jesli bledu nie bedzie lub bedzie dalej "za niskie napiecie", to znaczy zwarcie na przewodach. Oczywiscie zakladamy ze ECU jest sprawny!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

listwy wtryskowe zmienialem juz i to samo.a wymiana instalacji to cos trudnego??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Krupski

schemat do lapki alebo inaczej wszystkie kable jakie Ci przychodza do wtryskow od nich zaczynasz patrzec bardzo dokladnie pod katem przetarc lub przerwan

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×