Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
tony 2.0GT

problem z wtryskami

Recommended Posts

witam wszystkich.

mam problem z VA 2.0GT polega on na usterce ktora pokazuje mi komputer tzn mam za niskie napiecie na wtrysku 1 i 2.

wyminilem cala listwe wtryskowa nadal ten sam problem. samochod nie jeździ na benzynie tylko da sie go odpalic i przezucic delikatnie na gaz

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_sad.png" alt=":(" srcset="<fileStore.core_Emoticons>/emoticons/sad@2x.png 2x" width="20" height="20">(( co zrobic??

Please login or register to see this attachment.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Musisz sciagnac schemat instalacji elektrycznej od swojego silnika i zobaczyc jakiego koloru przewody zasilaja cewki wtryskiwaczy 1 i 2 (wspolny dla 4 wtryskow "+" niebiesko-czerwony oraz wspolny dla wtryskow 1-2 przewod "-" koloru czerwono-brazowego). Gdzies masz kolego zwarcie jednego przewodu do drugiego lub do masy auta. Gdzie tego sie dokladnie nie dowiemy. Mozesz tylko ocenic stan przewodow w komorze silnika lub odpiac wtryskiwacze i po kolei mierzyc miernikiem rezystancje pomiedzy poszczegolnymi przewodami wtrysku nr 1 i nr 2. Mozesz tez skasowac bledy (odpiecie aku), wylaczyc na chwile pompe paliwa (wyjmij bezpiecznik) i zakrecic rozrusznikiem przy odlaczonym wtrysku 1 a pozniej 2 - jesli ECU wywali Ci blad typu "Wtryskiwacz 1-2 za wysokie napiecie", to znaczy ze uszkodzona jest cewka samego wtryskiwacza. Jesli bledu nie bedzie lub bedzie dalej "za niskie napiecie", to znaczy zwarcie na przewodach. Oczywiscie zakladamy ze ECU jest sprawny!

Share this post


Link to post
Share on other sites

listwy wtryskowe zmienialem juz i to samo.a wymiana instalacji to cos trudnego??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Krupski

schemat do lapki alebo inaczej wszystkie kable jakie Ci przychodza do wtryskow od nich zaczynasz patrzec bardzo dokladnie pod katem przetarc lub przerwan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...