Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
Gość dworzanin

ZAPALA SIĘ KONTROLKA OLEJU

Polecane posty

Gość dworzanin

Witam, cztery miesiące temu wymieniałem uszczelkę pod głowicą, oczywiście z planowaniem głowicy, oraz wymieniałem olej.

Od wczoraj na zakrętach zaczęła zapalać się kontrolka oleju. Poza tym gdy sprawdziłem poziom leju to bagnet był suchutki.

Nie ma widocznych wycieków oleju, nic nie kopci nie dymi. Ktoś ma jakąś teorię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kolego,poprostu bieże ci olej(spala)w vectrach to prawie norma,musisz to kontrolować,a jaki wlałeś olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dworzanin

Wlałem shell helix 10W 40

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dobry olej,poprostu kup butelke i kontroluj,są tu na forum tematy o braniu oleju,zdarza sie nawet 1l/1000km...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dworzanin

ok, dzięki, trochę mnie uspokoiłeś

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeśli pomogłem,wciśnij magiczny przycisk..

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_cool.png" alt="B)">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A czemu uszczelniaczy na zaworach nie robiłeś jak już głowica była zdjęta kolego???

Miałbyś przynajmniej jedną z przyczyn brania oleju wyeliminowaną - co prawda połowicznie ale zawsze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość ozi

tak jak kolega pisał mogłeś wymienić uszczelniacze odrazu. a po jakim czasie ten olej znikł??po ilu km.jak będzie ci brał dużo to można wymienić uszczelniacze bez ściągania głowicy ,ale dobrego mechanika znajdź . i jeszcze jedno pytanie przed wymianą uszczelki tak samo było że zjadał tyle oleju??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość dworzanin

kurcze macie rację z tymi uszczelniaczami, dałem ciała... ale mechanior też mógł mi podpowiedzieć, ale rzeczywiście da sie to zrobić bez rozbierania głowicy, robił mi coś takiego mechanik już w golfie. Wcześniej jak było to nie wiem, bo jak go kupiłem to zaraz niedługo po tym wymieniałem uszczelkę i olej. Dzięki panowie za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×