Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
DarkoPa

tuleje tył

Polecane posty

nie było tamatu wiec zakładamgo zeby usłyszec wasza porade odnosnie tuleji tyl co sadzicie o nich czy orginał?

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

sa 2 rodzaje te wyzej i nizej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez DarkoPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jeszcze znalazłem to i wychodzi taniej to moze na te sie skusze

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

Edytowano przez DarkoPa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

a jak tamte sie zachowuja ? długo na nich juz smigasz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja na wiosnę zakładałem Lemfordery, ale już zaczyna mi napier...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

mi tak samo byłem na diagnistyce i wllazłem do kanału to tulejki wygladaja słado najgorzej głowna bo najwiecej dostaje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Ebas11

zdecydowanie lemfordery znajomy mi polecil i tak zrobilem,znajomy probowal na tulejkach zaoszczedzic ale mu nie wyszlo,3 razy zmienial kupil lemfordery i ma spokoj juz spory czas

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

I tu masz racje zaoszczedził czas no i kase bo kazda wymiana kosztuje a nie małe pieniadze bo 100 za strone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja kupiłem jakąś lipę(chyba hans preis) i wytrzytmały 3000km więc nie warto "oszczędzac"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Chuyba nie warto tym bardziej ze roboote trzeba od nowa zrobic MOZE WIECIE KTOO WE WŁOCŁAWKU ROBI TYLNE ZAWIESZENIE ZA NIEDUZA KASE dostałem ładne zdjecie 300zl + 6 pkt.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Popytaj w w oddziale kujawsko-pomorskim , chyba szykują spota technicznego z wymianą tulei w planach.....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

ok dzieki zapytam POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH NA FORUN

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

śmigam z 600km. Powiem tak że dżwięki nie ustały (kartofle, i "dziukanie" na lekkim kołysaniu), czyli wnioskuję że to coś z amorami chyba niestety. Albo koleś słabo mi poskręcał i mam luzy nie wiem. Co do Lemforderów, tak jak kolega Primex napisał: marka nie świadczy o tym że coś jest dobre, zależy to od wielu czynników. Jest masa ludzi co zakładali Lemfordery a potem pluli sobie w twarz (np. wpisy powyzej). Ja postanowiłem wsadzić tanie tuleje bo wolę przejechać (przykładowo oczywiście) 50000km niż 60000km ale przepłacając 3krotnie za tzw. oryginały - prosty rachunek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Sorry ale tanie tuleje na 50000 km wymienisz 10 razy.Napewno nie będzie taniej. Zobacz jeszcze u siebie tuleje główne. U mnie działo się podobnie a okazało się że jedna się zerwała

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hym ja mam Myle i już zrobiłem 10 tyś km nadal cisza nie wiem może mi się trafiła dobra partia ale nast razem chyba jednak oryginal (chyba ,że te wytrzymaja jeszcze dużo

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

pozdro

Edytowano przez C-I-N-E-K

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jareki007

Na Lemforderach od Stachowiaka zrobiłem około 30 tys. km i nic się nie działo. Żadnych hałasów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moze trafily sie dobre teraz nie wiadomo co kupi sie ale ja jednak przepłace i kupie lemf... co orginał to orginał jednak

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

własnie stałem sie posiadaczem tych tuleji

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć link

moze oritntuje sie ktos jakie klucze beda mi potrzebne do wymiany?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jareki007

I dobrze zrobiłeś, będziesz zadowolony. Będziesz musiał wyjąć wahacz bo widzę, że wymieniasz też główną. Klucze to standard, najlepiej mieć zestaw od 8 do 19 ale nie wiem, czy gdzieś tam nie trzeba 21. I to najlepiej mieć płasko-oczkowe i nasadki, czasem dużo szybciej nimi odkręcisz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Klucze to 18,16,19,17, nasadki torxy i jeszcze kilka innych narzędzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

no i przydał by sie ściągacz do tuleji,bez niego też zrobisz,ale zaopatrz sie w młotek i ostry przecinak....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jareki007

Nie trzeba żadnego przecinaka. Jeśli nie masz ściągacza zrobisz to bez problemu za pomocą kawałka rurki o średnicy tuleji (zewnętrznej). Do wybicia potrzeba piłkę do metalu i moze być wspomniana rurka. Idzie jak po maśle, sam przetestowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

w piątek widziałem na własne oczy to "masło"jak mechanik napi..... młotkiem.....powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość jareki007

Bo trzeba ruszyć głową a nie do wszystkiego używać młotka. Koledze gratuluję mechanika. Po takim napier....to sam bym gościa pierd.... Chcesz wiedzieć jak to zrobiłem bez rozwalania wszystkiego? Proszę bardzo:

1. Wyjęty wahacz montujesz w imadło poprzez drweniane klocki.

2. Wybijasz środek starej tuleji tak, żeby w wahaczu została tylko jej zewnętrzna metalowa część.

3. Przekładasz piłkę do metalu przez tuleję (trzeba rozebarać piłkę).

4. Nacinasz zewnętrzną część tuleji w 2 miejscach (ostrożnie, żeby nie naciąć wahacza - nie trzeba całkiem przecianać tuleji)

5. Za pomocą rurki elegancko bez problemu wybijasz naciętą zewnętrzną częśc starej tuleji.

6. Teraz trzeba wyczyścic gniazdo papierem ściernym, można posmarować trochę.

7. Za pomocą wspomnianej rurki wbijamy powoli nową tuleję zwracając uwagę, żeby wchoziła równo.

I co da się bez napier...???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×