Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
DarkoPa

tuleje tył

Recommended Posts

nie było tamatu wiec zakładamgo zeby usłyszec wasza porade odnosnie tuleji tyl co sadzicie o nich czy orginał?

Please login or register to see this link.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

tak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Please login or register to see this link.

sa 2 rodzaje te wyzej i nizej

Please login or register to see this link.

Edited by DarkoPa

Share this post


Link to post
Share on other sites

jeszcze znalazłem to i wychodzi taniej to moze na te sie skusze

Please login or register to see this link.

Edited by DarkoPa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

a jak tamte sie zachowuja ? długo na nich juz smigasz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja na wiosnę zakładałem Lemfordery, ale już zaczyna mi napier...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

mi tak samo byłem na diagnistyce i wllazłem do kanału to tulejki wygladaja słado najgorzej głowna bo najwiecej dostaje

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Ebas11

zdecydowanie lemfordery znajomy mi polecil i tak zrobilem,znajomy probowal na tulejkach zaoszczedzic ale mu nie wyszlo,3 razy zmienial kupil lemfordery i ma spokoj juz spory czas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

I tu masz racje zaoszczedził czas no i kase bo kazda wymiana kosztuje a nie małe pieniadze bo 100 za strone

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja kupiłem jakąś lipę(chyba hans preis) i wytrzytmały 3000km więc nie warto "oszczędzac"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

Chuyba nie warto tym bardziej ze roboote trzeba od nowa zrobic MOZE WIECIE KTOO WE WŁOCŁAWKU ROBI TYLNE ZAWIESZENIE ZA NIEDUZA KASE dostałem ładne zdjecie 300zl + 6 pkt.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popytaj w w oddziale kujawsko-pomorskim , chyba szykują spota technicznego z wymianą tulei w planach.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

ok dzieki zapytam POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH NA FORUN

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

śmigam z 600km. Powiem tak że dżwięki nie ustały (kartofle, i "dziukanie" na lekkim kołysaniu), czyli wnioskuję że to coś z amorami chyba niestety. Albo koleś słabo mi poskręcał i mam luzy nie wiem. Co do Lemforderów, tak jak kolega Primex napisał: marka nie świadczy o tym że coś jest dobre, zależy to od wielu czynników. Jest masa ludzi co zakładali Lemfordery a potem pluli sobie w twarz (np. wpisy powyzej). Ja postanowiłem wsadzić tanie tuleje bo wolę przejechać (przykładowo oczywiście) 50000km niż 60000km ale przepłacając 3krotnie za tzw. oryginały - prosty rachunek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sorry ale tanie tuleje na 50000 km wymienisz 10 razy.Napewno nie będzie taniej. Zobacz jeszcze u siebie tuleje główne. U mnie działo się podobnie a okazało się że jedna się zerwała

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hym ja mam Myle i już zrobiłem 10 tyś km nadal cisza nie wiem może mi się trafiła dobra partia ale nast razem chyba jednak oryginal (chyba ,że te wytrzymaja jeszcze dużo

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20">

pozdro

Edited by C-I-N-E-K

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jareki007

Na Lemforderach od Stachowiaka zrobiłem około 30 tys. km i nic się nie działo. Żadnych hałasów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

moze trafily sie dobre teraz nie wiadomo co kupi sie ale ja jednak przepłace i kupie lemf... co orginał to orginał jednak

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_biggrin.png" alt=":D" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" width="20" height="20">

Share this post


Link to post
Share on other sites

własnie stałem sie posiadaczem tych tuleji

Please login or register to see this link.

moze oritntuje sie ktos jakie klucze beda mi potrzebne do wymiany?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jareki007

I dobrze zrobiłeś, będziesz zadowolony. Będziesz musiał wyjąć wahacz bo widzę, że wymieniasz też główną. Klucze to standard, najlepiej mieć zestaw od 8 do 19 ale nie wiem, czy gdzieś tam nie trzeba 21. I to najlepiej mieć płasko-oczkowe i nasadki, czasem dużo szybciej nimi odkręcisz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klucze to 18,16,19,17, nasadki torxy i jeszcze kilka innych narzędzi

Share this post


Link to post
Share on other sites

no i przydał by sie ściągacz do tuleji,bez niego też zrobisz,ale zaopatrz sie w młotek i ostry przecinak....

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jareki007

Nie trzeba żadnego przecinaka. Jeśli nie masz ściągacza zrobisz to bez problemu za pomocą kawałka rurki o średnicy tuleji (zewnętrznej). Do wybicia potrzeba piłkę do metalu i moze być wspomniana rurka. Idzie jak po maśle, sam przetestowałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

w piątek widziałem na własne oczy to "masło"jak mechanik napi..... młotkiem.....powodzenia

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest jareki007

Bo trzeba ruszyć głową a nie do wszystkiego używać młotka. Koledze gratuluję mechanika. Po takim napier....to sam bym gościa pierd.... Chcesz wiedzieć jak to zrobiłem bez rozwalania wszystkiego? Proszę bardzo:

1. Wyjęty wahacz montujesz w imadło poprzez drweniane klocki.

2. Wybijasz środek starej tuleji tak, żeby w wahaczu została tylko jej zewnętrzna metalowa część.

3. Przekładasz piłkę do metalu przez tuleję (trzeba rozebarać piłkę).

4. Nacinasz zewnętrzną część tuleji w 2 miejscach (ostrożnie, żeby nie naciąć wahacza - nie trzeba całkiem przecianać tuleji)

5. Za pomocą rurki elegancko bez problemu wybijasz naciętą zewnętrzną częśc starej tuleji.

6. Teraz trzeba wyczyścic gniazdo papierem ściernym, można posmarować trochę.

7. Za pomocą wspomnianej rurki wbijamy powoli nową tuleję zwracając uwagę, żeby wchoziła równo.

I co da się bez napier...???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...