Jump to content

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

tuleje tył


DarkoPa
 Share

Recommended Posts

no ja kupiłem i założyłem lider prajsa Hans Preis i s-ka, więc jesli to nie ja kupuję to polecam te Lemfordery jak najbardziej :D

a jak tamte sie zachowuja ? długo na nich juz smigasz

Link to comment
Share on other sites

Ja na wiosnę zakładałem Lemfordery, ale już zaczyna mi napier...

mi tak samo byłem na diagnistyce i wllazłem do kanału to tulejki wygladaja słado najgorzej głowna bo najwiecej dostaje

Link to comment
Share on other sites

Guest Ebas11

zdecydowanie lemfordery znajomy mi polecil i tak zrobilem,znajomy probowal na tulejkach zaoszczedzic ale mu nie wyszlo,3 razy zmienial kupil lemfordery i ma spokoj juz spory czas

Link to comment
Share on other sites

zdecydowanie lemfordery znajomy mi polecil i tak zrobilem,znajomy probowal na tulejkach zaoszczedzic ale mu nie wyszlo,3 razy zmienial kupil lemfordery i ma spokoj juz spory czas

I tu masz racje zaoszczedził czas no i kase bo kazda wymiana kosztuje a nie małe pieniadze bo 100 za strone

Link to comment
Share on other sites

Ja kupiłem jakąś lipę(chyba hans preis) i wytrzytmały 3000km więc nie warto "oszczędzac"

Chuyba nie warto tym bardziej ze roboote trzeba od nowa zrobic MOZE WIECIE KTOO WE WŁOCŁAWKU ROBI TYLNE ZAWIESZENIE ZA NIEDUZA KASE dostałem ładne zdjecie 300zl + 6 pkt.

Link to comment
Share on other sites

Popytaj w w oddziale kujawsko-pomorskim , chyba szykują spota technicznego z wymianą tulei w planach.....

ok dzieki zapytam POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH NA FORUN

Link to comment
Share on other sites

a jak tamte sie zachowuja ? długo na nich juz smigasz

śmigam z 600km. Powiem tak że dżwięki nie ustały (kartofle, i "dziukanie" na lekkim kołysaniu), czyli wnioskuję że to coś z amorami chyba niestety. Albo koleś słabo mi poskręcał i mam luzy nie wiem. Co do Lemforderów, tak jak kolega Primex napisał: marka nie świadczy o tym że coś jest dobre, zależy to od wielu czynników. Jest masa ludzi co zakładali Lemfordery a potem pluli sobie w twarz (np. wpisy powyzej). Ja postanowiłem wsadzić tanie tuleje bo wolę przejechać (przykładowo oczywiście) 50000km niż 60000km ale przepłacając 3krotnie za tzw. oryginały - prosty rachunek.

Link to comment
Share on other sites

Sorry ale tanie tuleje na 50000 km wymienisz 10 razy.Napewno nie będzie taniej. Zobacz jeszcze u siebie tuleje główne. U mnie działo się podobnie a okazało się że jedna się zerwała

Link to comment
Share on other sites

Hym ja mam Myle i już zrobiłem 10 tyś km nadal cisza nie wiem może mi się trafiła dobra partia ale nast razem chyba jednak oryginal (chyba ,że te wytrzymaja jeszcze dużo ;)

pozdro

Edited by C-I-N-E-K
Link to comment
Share on other sites

Hym ja mam Myle i już zrobiłem 10 tyś km nadal cisza nie wiem może mi się trafiła dobra partia ale nast razem chyba jednak oryginal (chyba ,że te wytrzymaja jeszcze dużo ;)

pozdro

moze trafily sie dobre teraz nie wiadomo co kupi sie ale ja jednak przepłace i kupie lemf... co orginał to orginał jednak :D

Link to comment
Share on other sites

Guest jareki007

I dobrze zrobiłeś, będziesz zadowolony. Będziesz musiał wyjąć wahacz bo widzę, że wymieniasz też główną. Klucze to standard, najlepiej mieć zestaw od 8 do 19 ale nie wiem, czy gdzieś tam nie trzeba 21. I to najlepiej mieć płasko-oczkowe i nasadki, czasem dużo szybciej nimi odkręcisz.

Link to comment
Share on other sites

Guest jareki007

Nie trzeba żadnego przecinaka. Jeśli nie masz ściągacza zrobisz to bez problemu za pomocą kawałka rurki o średnicy tuleji (zewnętrznej). Do wybicia potrzeba piłkę do metalu i moze być wspomniana rurka. Idzie jak po maśle, sam przetestowałem.

Link to comment
Share on other sites

Guest jareki007

Bo trzeba ruszyć głową a nie do wszystkiego używać młotka. Koledze gratuluję mechanika. Po takim napier....to sam bym gościa pierd.... Chcesz wiedzieć jak to zrobiłem bez rozwalania wszystkiego? Proszę bardzo:

1. Wyjęty wahacz montujesz w imadło poprzez drweniane klocki.

2. Wybijasz środek starej tuleji tak, żeby w wahaczu została tylko jej zewnętrzna metalowa część.

3. Przekładasz piłkę do metalu przez tuleję (trzeba rozebarać piłkę).

4. Nacinasz zewnętrzną część tuleji w 2 miejscach (ostrożnie, żeby nie naciąć wahacza - nie trzeba całkiem przecianać tuleji)

5. Za pomocą rurki elegancko bez problemu wybijasz naciętą zewnętrzną częśc starej tuleji.

6. Teraz trzeba wyczyścic gniazdo papierem ściernym, można posmarować trochę.

7. Za pomocą wspomnianej rurki wbijamy powoli nową tuleję zwracając uwagę, żeby wchoziła równo.

I co da się bez napier...???

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...
UP