Skocz do zawartości

Witamy na Vectra Klub Polska

Guest Image

Witamy na Vectra Klub Polska, podobnie jak na większości społeczności internetowych, musisz się zarejestrować aby uczestniczyć w naszym wspólnym życiu ale nie martw się jest to bardzo prosty proces, który wymaga minimum informacji, aby zostać zarejestrowanym.

Zakładając konto na Vectra Klub Polska, możesz uzyskać następujące przywileje:

  • Zakładać nowe tematy i pisać odpowiedzi w innych
  • Subskrybować tematy i fora, aby uzyskać powiadomienia
  • Uzyskać własną stronę profilu i poznawać nowych przyjaciół
  • Wysyłać prywatne wiadomości do innych użytkowników.

Zaloguj się, aby obserwować  
djtomas

problem ze sprzęgłem?

Polecane posty

witam!

mam problem ze sprzęgłem... mianowicie ruszając z wyższych obrotów a nie "od zera" samochód muli

np. 3500rpm puszczam szybko sprzęgło (tak jak małolaty strzelają) i obroty z 3500rpm spadają do 1500 i powoli samochód zaczyna się rozpędzać ;/ zamiast wystrzelić jak z procy przy 3500 i jechać w góre z obrotami

sprzęgło nie wykazuje objawów ślizgania się itp.

pozdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to nie ma związku ze sprzęgłem kolego. kierowałbym sie raczej ku elektryce, podcisnieniom, ukłądowi paliwowemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dziwne bo żadnych innych objawów nie wykazuje...

POzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

samy napisales wyzej ze sprzęgło sie nie slizga wiec sam wykluczyles taką opcje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

....to na bank nie jest wina sprzegła. obstawiał bym bardziej na dolot,wydech lub elektronike....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A ja stawiam na... TC

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

hehehe.....fakt. niech kolega sprubuje bez

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bez TC troche lepiej

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc co może być nie tak z nim ? ? ?

POzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A na jakim biegu ty to robisz? Druga sprawa to rób tak dalej a napewno będziesz miał problem ze sprzęgłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

na pierwszym, na codzień z tylu obrotów nie ruszam

niestety z niskich obrotów słabo się zbiera nasze auto, tym bardziej że to 1,5t wagi

no i na codzień się sprzęgłem nie "strzelam"

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć image

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jedynie teraz do sprawdzenia co jest nie tak ;/

POzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie napisałeś czy zamieli kołami bo albo silnik nie ma mocy i się dusi albo za duże kapcie i wyrywa do przodu zamiast kręcić w miejscu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

bez TC mieli kołami

z TC króciutko piśnie oponami i spadek obrotów z 3 na 1,5-2 odrazu ;/

kiedyś z TC było inaczej płynniej wręcz doskonale ;]

kapcie cały czas te same 205

POzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

TC zawsze dusi silnik jak koła tracą przyczepność i powinno być tak jak opisujesz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam trochę inne pytanie.

Nie mam TC ale auto na prawym kole podczas ruszania zachowuje się jakby traciło przyczepność i lata mi buda auto podskakuje.

Czy skutkiem tego może być rozwalony amortyzator i głupiejący ABS podczas ruszania?

Pytam bo podejrzewałem sprzęgło ale kilku mechaników oglądało auto i sprzęgło ok.

Wrazenie podczas ruszania jest takie jakby prawe koło nie dociskało się do asfaltu-nie zawsze.

Najlepiej mi się rusza na suchym piachu.

Opony ok.

Czy jest jakiś bezpiecznik od ABS,który można wyjąć na chwilę i zweryfikowac moją teorię?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wiesz co według mnie wszystko jest ok ale ktoś jeszcze niech potwierdzi u mnie w pierwszej VB szczególnie na zimówkach zdażyło się to pare razy

sprawdzałem amortyzatory i jest ok a sprzęgło wykluczone bo objawem że się kończy jest ślizganie się jego a nie kół

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja mam auto tak sprawdzone przez mechaników,że już patrzeć na mnie nie mogą.

Jest to tak jakby jedno z kół nie "trzymało" podczas startu się nawierzchni.Jakby nie było dociskane i szarpie mi ewidentnie prawą stroną podczas ruszania jakby łapało i puszczało nawierzchnie.

Poduszki pod motorem nowe Lemfordera.

Tuleje niby dobre.

Opony też nawet miałem pożyczone koła od kolegi.Opony zimowe i letnie tak samo.

Jakie są objawy uszkodzonego łącznika stabilizatora oprócz stukania?

Najlepiej mi się rusza z piskiem opon gaz do dechy i rura.Wtedy oba koła mi się slizgają i efekt jest mniej wyczuwalny.Jak się przestaną kręcić i załapią to jest ok.

Tylko nie mówcie,ze nie potrafię ruszać bo kilka osób ruszało moją kobyłą i potwierdzają moją opinię.

Innymi autami "potrafię" ruszać jak należy.

Edytowano przez OMG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

moze zuzyte opony, dzisiaj zmienilem na zimowki to obadam teraz temat

POzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Fala

Proszę się zalogować lub zarejestrować aby móc zobaczyć quote

Mam to samo jakieś sugestie??Ja podejrzewam amortyzator,acha dodam jeszcze,że najbardziej odczuwalne jest przy skręconych kołach jak przy starcie od razu skręcasz to prawie jakby samolot startował ;D.Koledzy z pracy obstawiają znowu przegub.A do mechanika nie jade bo mam inne naprawy a to mi zbytnio nie przeszkadza bo wystepuje tylko przy szybkim ruszaniu.Tuleje odpadaja na 100% bo mam nowe orginalne wszystkie wymienione przod i tyl.

Edytowano przez Fala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

nowe opony, przyczepność super jak na razie

ale problem jest nadal i to jakby nawet minimalnie gorszy

puszczam sprzęgło przy 3000 i spada praktycznie do minimum czyli 900-1200 ;/

kiedyś TC była super lekko spadło do 2500 i było git

powiecie zaraz że katuje auto, ale chodzi o to że przy normalnym ruszaniu też ten problem występuje tylko w miejszym stopniu

POzdr.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

czeee......az bym chciał sam to zobaczyc. jak masz ochote to zadzwon 502439598(jak nie odbieram to prubuj kilka razy) i spotkamy sie jakos na terenie lublina, moze cos sie wymysli...pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×