Jump to content
XXX ZLOT

NOWY TEMAT - NOWY OŚRODEK

ZAPRASZAMY DO REZERWACJI

https://forum.vectraklub.pl/forum/329-xxx-zlot-vkp-20-23062019/

 

 

Welcome to Vectra Klub Polska

Guest Image

Welcome to Vectra Klub Polska , like most online communities you must register to view or post in our community, but don't worry this is a simple free process that requires minimal information for you to signup. Be apart of Vectra Klub Polska by signing in or creating an account.

  • Start new topics and reply to others
  • Subscribe to topics and forums to get email updates
  • Get your own profile page and make new friends
  • Send personal messages to other members.

Sign in to follow this  
djtomas

problem ze sprzęgłem?

Recommended Posts

witam!

mam problem ze sprzęgłem... mianowicie ruszając z wyższych obrotów a nie "od zera" samochód muli

np. 3500rpm puszczam szybko sprzęgło (tak jak małolaty strzelają) i obroty z 3500rpm spadają do 1500 i powoli samochód zaczyna się rozpędzać ;/ zamiast wystrzelić jak z procy przy 3500 i jechać w góre z obrotami

sprzęgło nie wykazuje objawów ślizgania się itp.

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

to nie ma związku ze sprzęgłem kolego. kierowałbym sie raczej ku elektryce, podcisnieniom, ukłądowi paliwowemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

dziwne bo żadnych innych objawów nie wykazuje...

POzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

samy napisales wyzej ze sprzęgło sie nie slizga wiec sam wykluczyles taką opcje

Share this post


Link to post
Share on other sites

....to na bank nie jest wina sprzegła. obstawiał bym bardziej na dolot,wydech lub elektronike....

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja stawiam na... TC

Share this post


Link to post
Share on other sites

hehehe.....fakt. niech kolega sprubuje bez

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez TC troche lepiej

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_smile.png" alt=":)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" width="20" height="20"> więc co może być nie tak z nim ? ? ?

POzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A na jakim biegu ty to robisz? Druga sprawa to rób tak dalej a napewno będziesz miał problem ze sprzęgłem

Share this post


Link to post
Share on other sites

na pierwszym, na codzień z tylu obrotów nie ruszam

niestety z niskich obrotów słabo się zbiera nasze auto, tym bardziej że to 1,5t wagi

no i na codzień się sprzęgłem nie "strzelam"

Please login or register to see this image.

/emoticons/default_wink.png" alt=";)" srcset="https://forum.vectraklub.pl/uploads/emoticons/wink@2x.png 2x" width="20" height="20"> jedynie teraz do sprawdzenia co jest nie tak ;/

POzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie napisałeś czy zamieli kołami bo albo silnik nie ma mocy i się dusi albo za duże kapcie i wyrywa do przodu zamiast kręcić w miejscu

Share this post


Link to post
Share on other sites

bez TC mieli kołami

z TC króciutko piśnie oponami i spadek obrotów z 3 na 1,5-2 odrazu ;/

kiedyś z TC było inaczej płynniej wręcz doskonale ;]

kapcie cały czas te same 205

POzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TC zawsze dusi silnik jak koła tracą przyczepność i powinno być tak jak opisujesz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam trochę inne pytanie.

Nie mam TC ale auto na prawym kole podczas ruszania zachowuje się jakby traciło przyczepność i lata mi buda auto podskakuje.

Czy skutkiem tego może być rozwalony amortyzator i głupiejący ABS podczas ruszania?

Pytam bo podejrzewałem sprzęgło ale kilku mechaników oglądało auto i sprzęgło ok.

Wrazenie podczas ruszania jest takie jakby prawe koło nie dociskało się do asfaltu-nie zawsze.

Najlepiej mi się rusza na suchym piachu.

Opony ok.

Czy jest jakiś bezpiecznik od ABS,który można wyjąć na chwilę i zweryfikowac moją teorię?

Share this post


Link to post
Share on other sites

wiesz co według mnie wszystko jest ok ale ktoś jeszcze niech potwierdzi u mnie w pierwszej VB szczególnie na zimówkach zdażyło się to pare razy

sprawdzałem amortyzatory i jest ok a sprzęgło wykluczone bo objawem że się kończy jest ślizganie się jego a nie kół

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mam auto tak sprawdzone przez mechaników,że już patrzeć na mnie nie mogą.

Jest to tak jakby jedno z kół nie "trzymało" podczas startu się nawierzchni.Jakby nie było dociskane i szarpie mi ewidentnie prawą stroną podczas ruszania jakby łapało i puszczało nawierzchnie.

Poduszki pod motorem nowe Lemfordera.

Tuleje niby dobre.

Opony też nawet miałem pożyczone koła od kolegi.Opony zimowe i letnie tak samo.

Jakie są objawy uszkodzonego łącznika stabilizatora oprócz stukania?

Najlepiej mi się rusza z piskiem opon gaz do dechy i rura.Wtedy oba koła mi się slizgają i efekt jest mniej wyczuwalny.Jak się przestaną kręcić i załapią to jest ok.

Tylko nie mówcie,ze nie potrafię ruszać bo kilka osób ruszało moją kobyłą i potwierdzają moją opinię.

Innymi autami "potrafię" ruszać jak należy.

Edited by OMG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Please login or register to see this quote.

moze zuzyte opony, dzisiaj zmienilem na zimowki to obadam teraz temat

POzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Fala

Please login or register to see this quote.

Mam to samo jakieś sugestie??Ja podejrzewam amortyzator,acha dodam jeszcze,że najbardziej odczuwalne jest przy skręconych kołach jak przy starcie od razu skręcasz to prawie jakby samolot startował ;D.Koledzy z pracy obstawiają znowu przegub.A do mechanika nie jade bo mam inne naprawy a to mi zbytnio nie przeszkadza bo wystepuje tylko przy szybkim ruszaniu.Tuleje odpadaja na 100% bo mam nowe orginalne wszystkie wymienione przod i tyl.

Edited by Fala

Share this post


Link to post
Share on other sites

nowe opony, przyczepność super jak na razie

ale problem jest nadal i to jakby nawet minimalnie gorszy

puszczam sprzęgło przy 3000 i spada praktycznie do minimum czyli 900-1200 ;/

kiedyś TC była super lekko spadło do 2500 i było git

powiecie zaraz że katuje auto, ale chodzi o to że przy normalnym ruszaniu też ten problem występuje tylko w miejszym stopniu

POzdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

czeee......az bym chciał sam to zobaczyc. jak masz ochote to zadzwon 502439598(jak nie odbieram to prubuj kilka razy) i spotkamy sie jakos na terenie lublina, moze cos sie wymysli...pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...